Gå til innhold

Pacific Blue i sommer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om Pacific Blue skal gå på TV i sommer? :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke helt sikkert, men de siste ... fire/fem årene har det gått på TV2 Zebra fra halv elleve iallfall, regner med at det gjør det i år også.

Anonym poster: 0b5d96147266eb767d75b143cae314df

Skrevet

ååå ja, gleder meg til det :)

Skrevet

Har hørt at det kun sendes på tv2 sumo i år :(

Skrevet

Jeg skulle akkurat til å spørre om det samme. :lol:

Håper det ikke går på Zebra fordi det har jeg ikke.. :sukk:

Skrevet

Ja, har sett det på Zebra tidligere år, men har ikke sett noe reklame for det enda.. Så er vel stor fare for at det bare er på Sumo :(

Skrevet

Det vil i så fall være kjipt...

Skrevet

Husker de gjorde et forsøk på å IKKE sende det en sommer, da ble det ramaskrik da! :fnise:

Skrevet

Vi må sende protestmail hvis de ikke sender! :ler:

• Liker 1
Skrevet

Pacific Blue går iallefall på Zebra 4.juli sånn i 00-tiden. Så bare på en tilfeldig dato. Men typisk at den går på Zebra.. Som Viasatkunde har vi tydeligvis ikke den kanalen... bare Bliss.. :sur:

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo pacific blue som ER sommer! husker når de sendte det etter skoletid, (etter 14.00 ca i min tid:P) var kjekt det, men fikk ikke samme følelsen som når det ble sendt på sommeren! Serien ble liksom litt ødelagt etter det... Den sangen betyr rett og slett sommer for meg! :D

Anonym poster: 53d1fb203c5bb96ecb75d5d18c5ed655

• Liker 1
Gjest Wolfmoon
Skrevet

Er det flere enn meg som ser på pb som sommer altså :gjeiper:

Blir jo ikke det samme på dvd, synes jeg.

• Liker 2
Skrevet

Er det flere enn meg som ser på pb som sommer altså :gjeiper:

Blir jo ikke det samme på dvd, synes jeg.

Det er det som er sommer syntes jeg!:P

Enig der, samme med friends, (og alle serier forøverig) det å ha de på DVD er ikke det samme som å se det på fjernsyn... er noe med gammle minner mener nå jeg da... det at ikke alt er så tilgjengelig som idag..;) Når det først går må en se det, ellers går en glipp av det feelingen:D *mimre, mimre*

• Liker 1
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Pacific Blue var bra da de orginale var med.......Men da alle de nye kom så synes jeg det ble ganske kjedelig.

Skrevet

Ååå, har så gode minner fra det. Vi samlet oss alle vennene i nabolaget når vi var yngre også så vi pb hjemme hos hverandre. Det er virkelig gode sommerminner, syntes jeg husker det gikk ganske sent, nærmere 11? Men jeg var kanskje bare litt ung og syntes det var sent;) for meg minner det om de bekymringsfrie sommerferiene som ung:P

Skrevet

Ligger hele episoder ute på youtube :)

Skrevet

Å, Pacific blue... :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...