Gjest Tex Skrevet 11. februar 2004 #41 Skrevet 11. februar 2004 Jeg mener å ha hørt at det kan være straffbart å ta opp samtaler uten den andre partens samtykke.. :-? Det kan ihvertfall ikke brukes som bevis i en eventuell sak
Peluche Skrevet 11. februar 2004 #42 Skrevet 11. februar 2004 Det kan ihvertfall ikke brukes som bevis i en eventuell sak Riktig som Tex sier her. Hvis et opptak skal være verdt noe i en sak må det fremgå av opptaket eller foreligge skriftlig erklæring om at begge/ alle parter er klar over at det blir gjort opptak.
Mistyen Skrevet 11. februar 2004 #43 Skrevet 11. februar 2004 Jeg hadde pokker ikke gitt meg her asså! Sier meg enig med de andre her - gjør livet hennes surt, for det har hun fortjent. Se på det som en tjeneste som du gjør ikke bare deg selv, men også andre hun vil svindle for tusenvis av kroner. Hva muntlig avtale angår, så er den på mange måter javngod med en skriftlig, men har du det skriftlig, aå er det ingen som tenker på hva som kan ha blitt sagt. Og ettersom hun ikke kan bruke en telefonsamtale som er tatt opp uten ditt samtykke som bevis for noe, ja da står jo du myyye sterkere enn henne okke som da. Nei, stå på du!!!!
Lullu Skrevet 11. februar 2004 #44 Skrevet 11. februar 2004 Nå har vel alle gitt anyvold sine beste tips og lykkeønsninger. Virker som om hun nå vil la saken ligge..... Er det ikke like greit å bare la henne gjøre det da, istedet for "å rippe" opp i alt hele tiden :blunke: Nå vil hun ikke ta saken videre ser det ut til. Lykke til med salget av kjolen da hvertfall!!!!!! :D
MarianneE Skrevet 12. februar 2004 #45 Skrevet 12. februar 2004 Hun påstår faktisk at hun har en telefonutskrift av samtalen vår, og det tviler jeg ikke på at hun har! I og med at hun er journalist og sikkert intervjuer folk på telefonen så har hun sikkert opptaker på telefonen...! Så hvis hun har på bånd at jeg svarer ja, (uansett om jeg hørte eller ikke hørte hva hun spurte om) så kommer jeg ikke så langt, uansett hvor mange mailer vi har skrevet om den andre kjolen... Muntlig gjelder visst over skriftlig..... . Be om en utskrift av dette. Så lenge hun har tatt opp deres samtale uten godkjenning fra deg har du krav på dette.
Jens Skrevet 12. februar 2004 #46 Skrevet 12. februar 2004 Trist å høre hva som har skjedd, men lykke til med kjolesalget!!!!!! :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå