Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er denne siden seriøs?

http://www.norgesportssko.com/product-494.html

Det er jo fryktelig mye skrivefeil i teksten, men er det noen som har erfaring med siden?

Bruker lunareclipse 2+ løpesko, men de er så fryktelig dyre!!! Her får man de for en tredel av hva jeg kjøpte dem for på løplabbet...

Anonym poster: e05d29679ca819f1ca8d7c48fe2c8a80

Videoannonse
Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg personlig synes alltid det er fint å finne et organisasjonsnummer på sider som dette. Det finnes ikke her. Ikke finnes det noe som helst firmainfo som forteller hvor de holder til heller.

Og ikke noe telefonnummer.

Og dette kommer da i tillegg til at de ikke greier å skrive Nike sitt slagord rett samt at det finnes haugevis av skrivefeil. Dette ser veldig useriøst ut.

Gjest Blondie65
Skrevet (endret)

Haha ....:

Hva bør jeg gjøre hvis jeg ikke får min pakke innenfor det anslåtte leveringstid?

Hvis pakken ikke ankommer innenfor det anslåtte tidsskalaen, ring oss eller send en e-post og vi spore pakken din og finne ut hvorfor det ikke har blitt levert.

Kan jeg ringe til dere?

Vi har kun kundeservice via mail for at vi skal behandle saker raskere og bedre og for at du som kunde skal slippe å sitte i lange telefonkøer. Du kommer til å få svar på spørsmålet ditt på norsk eller dansk da vi prioriterer å svare på spørsmålet ditt så raskt som mulig. Om du helst vil ha svar på norsk, så skriver du dette i mailen. Fra måndag til fredag 08.00 til 17.00 har vi som mål å svare i løpet av 1 time, hverdagskvelder i løpet av 3 timer og helger i løpet av 12 timer.

Vi svarer på alle spørsmål som kommer inn til oss. Du vil få tilsendt en link til svaret via mail. Du kan altså ikke sende mail til oss fra eget mailkonto, men du kontakter oss via skjemaet nedenfor eller svarer via linken du får. Du kan åpne saker som vi har stengt. Om du ikke får svar kan dette komme av at: *mailen har blitt stoppet av din brannvegg*. Kontroller dette hos din nettleverandør. *Du forsøker å maile til no reply-adressen vår. Om du har ventet mer enn 24 timer på svaret ditt så ber vi deg om å kontakte oss igjen da det kan ha oppstått en teknisk feil.

Ahem ...

Forøvrig sier de at prisene er inkludert mva - men uten noe org.nr som viser at de er registrert i mva-registeret er jeg skeptisk.

Endret av Blondie65
AnonymBruker
Skrevet

Dette er nok fake.

Dårlig språk og alt for billig. Det er sånn folk lures. Du må faktisk betale for gode produkter.

Anonym poster: 76b594acd0b3269a9c0466cad4995632

Skrevet

Kan godt hende de er ekte. Men....

Lukter automatisk oversetting lang vei! Dessuten; hvorfor har de ikke .no-domene? Eier av domenet er heller ikke norsk... Jeg hadde ikke turt å bestille, ihvertfall.

Når jeg googlet domenenavnet, fant jeg denne bloggposten: http://bakgardinene.blogspot.no/2012/06/pa-tur-til-meg.html - du kan jo følge med på posten og se om hun får varene sine, og om de er ekte.

Skrevet (endret)

"Norwaysportssko.com driver salg av sport sko på nett. Som frittstående sportsbutikk er vi kanskje den største. Selskapet driver i dag over 40 butikker i Midt-Norge og har en brutto årsomsetning på nærmere 1 milliard NOK."

40 butikker i Midt-Norge? Virkelig? Jeg har i hvert fall aldri hørt om Norwaysportssko før...

Selvfølgelig er de billige, det er fordi de er fake. Ikke for å være slem, men jeg skjønner egentlig ikke at det er noe å lure på engang.

Endret av Sin
  • Liker 4
Gjest Cuntzilla
Skrevet

Domenet ble opprettet for nøyaktig 1 uke siden, noe som man alltid skal være skeptisk til.

Og så skriver de at de omsetter for 1 milliard i året og har 40 butikker i Midt-Norge. Det er altså et ganske enormt firma i Norge, men jeg har aldri hørt om dem. Og de er heller ikke registrert som firma.

Dette er scam.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tipper: scam.

Jeg reagerer på denne setningen: "Norwaysportssko.com driver salg av sport sko på nett. Som frittstående sportsbutikk er vi kanskje den største. Selskapet driver i dag over 40 butikker i Midt-Norge og har en brutto årsomsetning på nærmere 1 milliard NOK."

Jaha? Jeg har bodd flere steder i Midt-Norge, og har aldri hørt om denne milliardbedriften i alle fall.

Jeg prøvde også å søke opp domeneeier, men fikk ikke noe treff.

AnonymBruker
Skrevet

:skratte:

40 butikker i lille midtlandet ja. Hadde tatt seg ut.

Anonym poster: dafa020ea32c5759b5ecc657780222af

• Liker 1
Skrevet

Hehe, tror ikke de innser hvordan Norge er lagt opp :D

Gjest Cuntzilla
Skrevet

:skratte:

40 butikker i lille midtlandet ja. Hadde tatt seg ut.

Anonym poster: dafa020ea32c5759b5ecc657780222af

De er jo "kanskje den største" som frittstående sportsbutikk, så det er tydeligvis en kjempebra markedsstrategi å legge alle butikkene sine i trøndelag =)

• Liker 1
Skrevet

Påstår copyright tilbake til 2008, men ble opprettet for få uker siden. To domener, det ene registrert på en adresse som ser ut som bokstavsalat, det andre er registrert på et navn bare hårfint mer troverdig enn Navn Navnesen, med adresse i Karl Johans gate rett over veien for Stortinget, tilfeldigvis en kombinasjon av navn og adresse som brukes som eksempel på hvordan adressere post i Norge.

Forøvrig, hvis de godtar så mange kort som de nevner nederst på shoppingsidene, hvorfor får jeg kun Visa når jeg går inn for å bestille?

Skrevet

For de som ikke gidder å gå inn på Sin sin link, så er denne siden altså på en liste over falske nettsider!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...