Gå til innhold

Har jeg behandlet han som en rebourn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I denne saken har alle feilet. Min eks, jeg og min nye flamme. Tvil, andre damer og andre menn, og jeg kom rett ut av et forhold når jeg møtte en gammel venn jeg raskt ble betatt av. Likevel feilet jeg. Han ble i tvil og forhørte meg om eksen og mine følelser for eks og en dag fikk jeg nok og vurderte situasjonen dit at det var slutt, at min nye bare ville være snill med meg og at jeg skulle få sjansen til å gjøre det slutt for at det skulle bli lettere.

Men han har så mange meninger som gjør meg i tvil, det virker som han ikke er sikker, en dag elsker han meg omtrent og neste dag svarer han bare kort på en melding.

Jeg var utro, hvis man kan kalle det utroskap å ligge med en annen etter kort tids samvær, kun noen uker og ikke daglig. Men jeg reiser mye og nå har både han og eksen vært sammen med andre damer mens jeg har reist i forbindelse med jobb og de lurer begge på om jeg er sint og skuffet og sur...

Eks har ikke spurt, men han trakasserer meg med sms og mail og jeg får angst av det. Han har hørt at jeg har møtt en ny mann og jeg har lagt kortene på bordet og sagt at jeg har møtt en jeg tror jeg har falt for. Og min nye lurer på om jeg ble såret pga den dama han hadde sex med en fredag eller lørdagskveld, jeg sa at jeg ikke vil høre ett ord om den han hadde seg med en helg, og da sa han at da ser du selv, sånn var det for meg også når du hadde deg i starten av forholdet. Ja, for jeg hisset meg litt opp, uten å bli sint på han eller henne. Men jeg ville ikke høre ett ord. Det gjorde vondt i hjertet.

Men han har hele tiden gitt meg motstridende signaler. Vi er voksne selv om man ikke skulle tro det, alle er rundt 40 år pluss minus.

Nå i helgen sa han at jeg var den han ville ha og at han aldri hadde opplevd noe så spesielt som med meg og han, men jeg klarte ikke åpne meg og spørre rett ut om hva han mente...

Venninnene mine vet at jeg har falt for han, de har sett det på meg når han har ringt, at jeg blir så glad, og motsatt - når han ikke gir tegn fra seg at jeg går i et mørke.

Men ikke i en type mørke der jeg ønsker han noe vondt, bare at jeg er blitt glad i han og at han gjør meg så glad. Men nå vet jeg ikke, for han har også sagt at han helst er vant til å være alene, men i helga sa han at å ligge med andre enn med meg ikke ga han noenting, bare tomhet. Og han spurte om jeg var sur... jeg sa at hvorfor skal jeg være det, siden jeg har feilet selv. Så nei, jeg er ikke sur og ikke sint.

Og at det eneste jeg egentlig forlanger er ærlighet, men det er ikke lett. Jeg har sagt at jeg vil ha han og at jeg har prøvd å kysse eksen og det ikke ga meg noe fordi jeg bare tenkte på han, men han er tilbakeholden for eksen er ute etter meg dag og natt på sms, mail og telefonen og vil ha meg tilbake og eksen er en mann som har integretet og bankboksen hans er fylt opp med millioner av kroner i 30 klassen...

Men etter at jeg fortalte eksen at jeg har møtt en jeg har falt for har han plaget meg mer, jeg føler meg utsatt for spam via telefonen.

Ofte velger jeg å slå av mobilen, og jeg skvetter for han er klippefast på at vi begynner sammen igjen, for jeg kan jo ikke si nei til å arve alle pengene og alt.

Men jeg har aldri brydd meg om penger og status.

Men det er det ikke alle som vet.

Men jeg driter i hva eksen mener, men hva mener en mann som ramler sammen med en dame og der eksen har penger mer enn de fleste og som sender meldinger dag og natt og ringer og ikke vil gi seg? Jeg har selvsagt ikke fortalt om alle sms og telefoner til min nye, for å vifte med eksen er å vifte med et rødt flagg.

Men min nye ble lettet når han hørte at jeg hadde fortalt om han, uten å nevne navn, men at jeg har møtt en ny. Men det er kanskje for sent.

Nå er jeg blitt så sliten av dette, for det virker ikke som om det skjer noe mer, bare at jeg fremdeles er en eks av en mangemillionær. Men er jeg kun det?

Jeg gidder heller ikke fortelle min nye at jeg tenker på han mer enn på noen andre, for det har jeg sagt før, men han har vært i tvil og hele tiden forhørt meg om min eks, om jeg enda har følelser osv. Men det har jeg ikke. Men han ble rolig når jeg sa at jeg har fortalt eks at jeg har møtt en ny.

Men på denne måten har det gått i snart over to måneder, og jeg er litt redd for at ikke minst jeg selv har ødelagt mye, bare fordi jeg aldri turte å åpne meg helt, men jeg var redd for å skremme den nye vekk også.

Men ingen skade skjedd, ingen er uvenner, men jeg føler at å fortsette et rent vennskap med min nye blir umulig for jeg er blitt for betatt av han. Etterhvert vil det gå bra, men ikke med det første. Og han burde forstå at det jeg venter er ærlighet men han vet jo faen ikke hva han vil så hva kan han egentlig si?

Er han en jeg har behandlet som en rebourn?

ts

Anonym poster: ad8b489d9de2308b966d10890b4be5d5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

rebourn..............................................?

Anonym poster: a4c58082b7d5ecf5cba9053d6647ce71

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

rebound?

Anonym poster: 0cd7d13bded2d86814ff115aed4af12f

AnonymBruker
Skrevet

Reborn? Altså gjenfødt?

Anonym poster: 07352563a77211f599e6f4dd0ff70f71

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du forventer ærlighet, men du gidder ikke selv å fortelle hvor mye du tenker på han nå når han faktisk har blitt litt tryggere.

Anonym poster: 46fbc0d4e942d0d8dc1650d023f3eee3

Skrevet

Om du har behandlet han som en gjenfødt.......................?????

AnonymBruker
Skrevet

Har hørt om reborndukker men aldri rebornmannfolk. :overrasket:

Anonym poster: e230767d472b8d88343197b66920de77

AnonymBruker
Skrevet

Hun har helt sikkert skjønt at hun skrev feil nå så kutt ut!

Skrevet

Du forventer ærlighet, men du gidder ikke selv å fortelle hvor mye du tenker på han nå når han faktisk har blitt litt tryggere.

Joda, det har jeg gjort, men når han virker unnvikende, har jeg trukket meg tilbake selv om jeg er veldig lite husmoraktig, men kosete og snill og viser han med både smil og kjærtegn og på andre mer hverdagsligste måter at jeg setter all mulig pris på han...

Men jeg føler at han fremdeles ser på meg som en stor flørt som han er skeptisk til å stole på, som bare bruker han etter et brudd, men det var et brudd som ikke er hverdagslig og som innebærer at jeg kanskje alltid vil ha noe med eksen å gjøre, vil ikke skrive mer om det, det er irrelevant om det er bransje eller annet. Men jeg er kjent på en måte, så treffer jeg en ny mann, går han bare rundt og spør andre som jobber i samme bransje om jeg er en seriøs dame eller om jeg er opptatt, eller hva som helst. Det IRRITERER men mest av alt sårer det veldig.

Og svarene er jo også avhengig av hvem man spør først og fremst...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...