Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg er 23 år og jobber i Spar. Har jobbet her siden jeg ble 18, altså i 5 år. Har i snitt jobbet 10-12 timer i uka ved siden av skole, og har da altså hatt studiekompetanse siden 2008. Hva bør jeg tjene? Jeg tjener 135 kr timen nå.

Anonym poster: 99ab544867e9d76d58c2b556db2345ba

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spørs om butikken bruker tariffen eller ikke. Det gjør vi, og jeg er like gammel som deg, og har jobbet like lenge osv. jeg er på lønnstrinn 4 og tjener 145,5 i timen.

Anonym poster: eeba8e4b1bd17a8a3bf47bc4d79fb007

AnonymBruker
Skrevet

Dette fant jeg forresten på butikksjef.com om lønnsregulering, men dette gjelder som sagt kun hvis dere bruker tariffene:

"En medarbeider som jobber under 15 t/uke må jobbe 2 år før de skal reguleres et trinn. De som jobber over 15 t/uke reguleres et trinn pr år. Hvis arbeidstaker er 18 år skal han/hun ha trinn 1 uansett om de ikke har erfaring, samme gjelder hvis de er over 25 år, da skal de ha lønnstrinn 3 uansett om de ikke har tidligere erfaring. Hvis en arbeidstaker har bestått en eksamen fra videregående som gir studiekompetanse, skal også han/hun ha minimum lønnstrinn 3."

Anonym poster: eeba8e4b1bd17a8a3bf47bc4d79fb007

AnonymBruker
Skrevet

Vi bruker tariff, men jeg har ikke blitt regulert noe etter jeg fikk studiekompetanse. Synes dette er litt rart, greit at jeg ikke jobber så veldig mye, men jeg skal jo vel gå opp i lønnstrinn uansett?

Anonym poster: 99ab544867e9d76d58c2b556db2345ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...