anjop Skrevet 18. juni 2012 #1 Skrevet 18. juni 2012 Jobbet på sykehjem i fjor sommer for første gang, noe som var helt nytt for meg. Jobbet på en veldig tung avdelig, og selvom stellet og slikt gikk fint var det veldig mye å sette seg inn i sånn rent praktisk. Følte at det var veldig mange detaljer å huske på. I sommer skal jeg igjen jobbe på den samme avdelingen, men nå føler jeg at jeg har glemt det meste av disse "praktiske detaljene" ettersom det nesten er et år siden sist. Fikk to-tre opplærlingvakter da jeg begynte i fjor, men får jeg muligheten til dette i år selvom jeg har jobbet der før? Synes det hdde vært greit med en opplæringsvakt iallefall, for å komme inn i det igjen, men vet ikke om dette er vanlig? Er det noen som har noen erfaring med dette eller vet hvordan dette fungerer? Setter veldig stor pris på svar! Anonym poster: 37740339808126b760215ccbb879d84d
TøydukkeAnna Skrevet 18. juni 2012 #2 Skrevet 18. juni 2012 Jeg ville tatt kontakt med din nærmeste leder og spurt han/henne. Jeg skjønner godt at du kan føle det er ting du trenger å "friske opp".
strawberry Skrevet 18. juni 2012 #3 Skrevet 18. juni 2012 Hør etter med den "Overordnede" som du har mest kontakt med. Dersom du ser det nødvendig for at du skal bli sikker på at du gjør ting rett, så bør du få det. Man skal nemlig ikke gjøre ting man ikke er helt sikre på. Jobber selv innen samme yrket, men har ellers helgejobbing sånn at jeg "vedlikeholder" kunnskapene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå