Trinnna Skrevet 18. juni 2012 #1 Skrevet 18. juni 2012 (endret) Hei! Jeg er altså en dame som har vært på utveksling i USA hos en familie. De spiste så utroooolig lite, at jeg nesten er overrasket at jeg overlevde Det ble en kalorifattig liten frokost og veldig lite middag. Ja, det var alt! I blant ble det mer. I går kom jeg hjem og da ble det masse god mat. Herlig var det! Fikk en hamburger , kjøtt og grønnsaker og yoghurtnøtter. Noe som er mer normalt enn det jeg er vant til. Har alltid vært tynn. Men til spørsmålet: Kommer vekta til å suse oppover dersom jeg spiser normalt igjen, og kommer jeg til å veie mye mer enn før jeg kom til USA? Jeg har ingen spiseforstyrrelse. Spiser mat med glede! Endret 18. juni 2012 av Trinnna
Betty2 Skrevet 18. juni 2012 #2 Skrevet 18. juni 2012 hvis du har gått ned i vekt når du var borte i usa, så vil du sansynneligvis gå opp igjen, men det er ikke sikkert at du legger mer på deg enn hva du veide før. viktigste er å spise normalt, slik du gjorde før du reiste. og være forsiktig med fastfood mat.
Trinnna Skrevet 18. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2012 hvis du har gått ned i vekt når du var borte i usa, så vil du sansynneligvis gå opp igjen, men det er ikke sikkert at du legger mer på deg enn hva du veide før. viktigste er å spise normalt, slik du gjorde før du reiste. og være forsiktig med fastfood mat. Takk for svar! Så det er ikke sikkert jeg legger på meg "pluss kiloene" da? Er det jeg har bekymra meg for.
kills Skrevet 18. juni 2012 #5 Skrevet 18. juni 2012 Det er vanskelig å forutse når det er så mange andre faktorer som spiler inn. Du må nesten bare følge med vekta.
Trinnna Skrevet 18. juni 2012 Forfatter #6 Skrevet 18. juni 2012 (endret) Var hos de bare i en måned! Kan vel ikke ha så mye å si...? Endret 18. juni 2012 av Trinnna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå