Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. jeg har bestilt en pakke: http://www.bellezo.c...ron-black-p4757

Det har gått litt over to uker siden jeg fikk melding om at de hadde sendt pakken. vanligvis tar det aldri mer enn 1 uke med pakker som kommer fra England. Jeg har heller ingen sporingsnummer, jeg spurte de som sendte pakken og da var svaret: Unfortunately the postage method you selected at checkout does not come with a tracking number so I cannot provide you with one of these.

Hva skal jeg gjøre? Det er heller ingen som kan hjelpe med, har kjøpt denne til en veldig spesiell person som reiser i løpet av uka, og hvis jeg ikke får den vil ting ikke gå som det burde. posten sporing sier også at de ikke kan hjelpe fordi jeg ikke har noe nummer. Men er den bare borte eller? fikk høre at den kanskje kunne være i tollavdelingen, men når kommer den da? Jeg er virkelig bekymret og har ingen som kan hjelpe meg heller.

Jeg håper på positive svar, tusen takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ventet over to uker på pakker fra England, noen ganger tar det bare litt tid. Det er ingenting du kan gjøre, du får bare vente. Når du kjøper porto uten sporing så er det billigere, men du kan ikke vite hvor pakken din er. Hvor mye kostet produktet du kjøpte (uten porto)? Om det er over 200 NOK har den nok havnet hos tollen, og da må du bare vente.

Skrevet

Ja, den kostet 800 kr.

Er du sikker på at jeg ikke mister den ? :D

AnonymBruker
Skrevet

Man kan ikke være helt sikker siden det skjer nå og da (aldri hendt meg som handler på nett nesten hver måned og flere pakker), men du kan slappe av en stund til. :)

Anonym poster: f195e908f865ad5d297f0b4abddcc7fa

Skrevet

Krysser fingrene og håper på det beste :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...