girl95 Skrevet 18. juni 2012 #1 Skrevet 18. juni 2012 Hei. jeg har bestilt en pakke: http://www.bellezo.com/corioliss-k2-professional-vapour-infusion-hair-straightening-iron-black-p4757 Det har gått litt over to uker siden jeg fikk melding om at de hadde sendt pakken. vanligvis tar det aldri mer enn 1 uke med pakker som kommer fra England. Jeg har heller ingen sporingsnummer, jeg spurte de som sendte pakken og da var svaret: Unfortunately the postage method you selected at checkout does not come with a tracking number so I cannot provide you with one of these. Hva skal jeg gjøre? Det er heller ingen som kan hjelpe med, har kjøpt denne til en veldig spesiell person som reiser i løpet av uka, og hvis jeg ikke får den vil ting ikke gå som det burde. posten sporing sier også at de ikke kan hjelpe fordi jeg ikke har noe nummer. Men er den bare borte eller? fikk høre at den kanskje kunne være i tollavdelingen, men når kommer den da? Jeg er virkelig bekymret og har ingen som kan hjelpe meg heller. Jeg håper på positive svar, tusen takk
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2012 #2 Skrevet 18. juni 2012 Den har nok stoppet i tollen. Da påløper det et par ekstra dager, i veldig trege tider kan hele leveransen ta 4 uker. Anonym poster: 5086a1595a7bb94b3cc0b65aa3f3e530
girl95 Skrevet 18. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2012 Så den er altså ikke borte, jeg får den 100 prosent ? Nå ble jeg lettet
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2012 #4 Skrevet 18. juni 2012 Postsystemet er i allefall ikke til å stole helt på, for å si det sånn. Jeg bestilte en pakke fra feelunique i februar. Pakken var blitt sendt, og jeg ventet tålmodig. Da den fortsatt ikke hadde kommet når det hadde gått 2 måneder, fikk jeg tilslutt pengene tilbake fra feelunique, og tenkte ikke noe mer over det. Men så kom den plutselig dalende ned i postkassen for et par dager siden! Altså tok det godt over 4 måneder før pakken kom frem. Regner med den har blitt stående fast en eller annen plass, men det er jo litt merkelig at man ikke skal kunne stole på postsystemet. Kanskje ble den holdt igjen hos tollen eller noe sånt, for den kostet over 200 (så skulle egentlig betale mva), men det var ikke noe jeg skulle betale når jeg fikk den, så det var jo litt rart. Når det er sagt, dette har nok mest sannsynlig ikke skjedd med pakken din da! Selv om posten/tollen kan være litt trege, så får du den nok. Håper bare du får den i tide da :-) (bare for at det er sagt, HVIS det skulle skje at den aldri kommer, så kan du kreve å få ny vare eller pengene tilbake hos de du kjøpte den hos!) Anonym poster: daab56fd93c0e246789f9fe5cd51d7b6
girl95 Skrevet 18. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2012 Tusen takk for hjelpen, dette hjalp meg virkelig Visste ikke at det gikk an å kreve en ny vare eller få pengene tilbake, men nå vet jeg det
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2012 #6 Skrevet 18. juni 2012 Du kan ikke kreve det når pakken sendes uregistrert. Det er bare kundeservice som velger å erstatte for å få godt omdømme. Anonym poster: 5086a1595a7bb94b3cc0b65aa3f3e530
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå