Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet jo at punktslanking ikke er mulig, men hva er den beste måten å trene på for å fjerne litt av ansiktsfettet, spesielt under haken? Holder det å bare trene eller har maten veldig mye å si? En kombinasjon kanskje? Og hva teller da mest, maten eller trening?

Anonym poster: 05ddc54d94ea473af4ea1564e0138bc0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Maten teller mest. Du kan spise av deg mer enn et gjennomsnittsmenneske orker trene av seg.

Anonym poster: efe0104fd3187c16898f5319a0b46fc9

Skrevet

Vet jo at punktslanking ikke er mulig, men hva er den beste måten å trene på for å fjerne litt av ansiktsfettet, spesielt under haken? Holder det å bare trene eller har maten veldig mye å si? En kombinasjon kanskje? Og hva teller da mest, maten eller trening?

Anonym poster: 05ddc54d94ea473af4ea1564e0138bc0

Her gjelder akkurat det samme som for resten av kroppen. Du må gå ned i fettprosent ved å trene og spise sunt, og ikke mer kalorier inn enn ut. Jeg har selv blitt kvitt endel i ansiktet ved at jeg gikk ned noen kilo med trening.

Skrevet

Ansiktet følger etter når man slanker kroppen. Jeg har holdt på siden september, og nå først er jeg tynn og fin i ansiktet!

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du? Alder har mye å si. De fleste mister ikke hvalpefettet før i 20 åra normalt sett, også i ansiktet. Du skal ned rimelig mye i vekt for å bli "tynn" i ansiktet. På jenter under 25 er det heller ikke særlig pent å være "sulte-tynn" i ansiktet.

Anonym poster: 72cd7be0a579a54e2de583673a2b378d

Skrevet

Kosthold, kosthold, kosthold :)

Og trening :)

Skrevet

Kosthold,trening og ansiktsyoga :)

Skrevet

Er vel bare å trene det... Ansiktet er jo noe av det slanking synes først på =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...