AnonymBruker Skrevet 18. juni 2012 #1 Skrevet 18. juni 2012 Jeg trenger hjelp til å fikse håret mitt!! Jeg hadde blondt, stipet hår (tuppene). Klippet det kort og farget det brunt med semi-permanent farge, først med en 513 fra loreal og så to ganger med 400 også fra loreal. Håret mitt har alltid vært litt frizzy og tørt, siden jeg hadde stripet det før osv, men aldri så tørt som nå! Nå er det skikkelig gale! Det rareste er at denne frizzen har kommet den siste måneden, som dere sikkert ser på etterveksten er det ca 2 måneder siden jeg har farget håret nå. Jeg tenkte å farge det blondt igjen snart, med avfarging og hos frisør selvfølgelig. Men nå er jeg redd for at det komme til å dette av, for det ser helt ekstremt slitt ut. Jeg har brukt sunsilk sjampoo (ikke balsam) sammen med redkens hårkurer, den blå og den gule de siste to ukene, men det ser ikke ut til å hjelpe. Har nettopp fått sulfatfrie produkter i posten og skal teste disse ut snart. Har lurt på om kanskje sunsilken har gjort håret så stygt? Siden hårkurene er så "fete", har jeg heller ikke brukt balsam.. Er det noen som har tips til hva jeg kan gjøre med håret mitt for å få vekk disse småhårene? Eller spesielt bra produkter..? Mange her på KG sier at det ikke hjelper med produkter og det eneste som hjelper er å klippe det av, men i mitt tilfelle må jeg klippe av hele håret og det er uaktuelt. Anonym poster: f662f629ef90661042cb2c8b48594e78
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2012 #2 Skrevet 18. juni 2012 Anonym poster: f662f629ef90661042cb2c8b48594e78 Glemte bildet :gjeiper: Anonym poster: f662f629ef90661042cb2c8b48594e78
Anciol Skrevet 18. juni 2012 #3 Skrevet 18. juni 2012 Nisim:) beste shampoo som restituerer håret og får det til å gro ut igjen:) har brukt det i 5 år:)
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2012 #4 Skrevet 18. juni 2012 Nisim:) beste shampoo som restituerer håret og får det til å gro ut igjen:) har brukt det i 5 år:) Oj! De var dyre. Så FAST sjampoen der, har du prøvd den? I så fall, virker den? Anonym poster: f662f629ef90661042cb2c8b48594e78
*Numi* Skrevet 18. juni 2012 #5 Skrevet 18. juni 2012 Jeg brukte hårkur, og håret ble kjemperart. Akkurat som jeg ikke fikk skylt det ut, eller noe. Brukte sunsilk balsam, og håret ble som nytt. Moralen er: Selv om man bruker hårkur, bør man ikke nødvendigvis droppe balsamen.
Lilje:) Skrevet 18. juni 2012 #6 Skrevet 18. juni 2012 Jeg vil anbefale deg å bruke èn hårserie, med shampo, balsam, hårkur fra ett merke tilpasset ditt hår. (Fra frisør selvføgelig) Vil anbefale Redken all soft, hvis du har tørt pistrete hår. Men hvis det er èn ting jeg synes du i hvert fall bare må prøve, så er det oljen fra morrocanionoil! Den er helt fantastisk.
blab Skrevet 18. juni 2012 #7 Skrevet 18. juni 2012 Jeg vil anbefale deg å bruke èn hårserie, med shampo, balsam, hårkur fra ett merke tilpasset ditt hår. (Fra frisør selvføgelig) Vil anbefale Redken all soft, hvis du har tørt pistrete hår. Men hvis det er èn ting jeg synes du i hvert fall bare må prøve, så er det oljen fra morrocanionoil! Den er helt fantastisk. Kan signere denne. Anbefaler deg å ikke farge/stripe o.l håret på en god stund. Da er det bedre å ha håret litt på "halv-åtte" frem til det er blitt sterkere og finere. Lykke til
Gjest kittycat Skrevet 18. juni 2012 #8 Skrevet 18. juni 2012 Jo sterkere kjemisk behandling, jo mer proteiner mister håret ditt. Bleket hår vertfall trenger proteinkur + fuktighetskur etterpå siden protein gjør det stivt. Vanskelig å dømme utfa bilde og sånn. Kan du ikke ta deg en tur til frisøren og be de gi deg tips? Foretrekker å shoppe fra blivakker.no eller feelunique.com og har hørt Kerastase sin Rain Forest-serie for skadet hår (med nivå 1-4 alt etter som hvor mye det er skadet) skal være bra. Her en en som anbefaller den serien http://hairplay.blogg.no/1339721618_redningen_for_slitt_h.html#comment
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2012 #9 Skrevet 18. juni 2012 Prøv med bittelitt Morrocan oil eller Biosilk olje og se om du får glattet de små hårene ned. Det er ikke det at det bare er nye hår som er på vei ut? Jeg fikk mye nytt hår på en gang og så ut som ditt hår gjør nå. Da de hårstråene ble en viss lengde, "la" de seg ned om du skjønner hva jeg mener. Anonym poster: 5c1fdc1750d3bda53345cd8097cd0568
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå