AnonymBruker Skrevet 18. juni 2012 #1 Skrevet 18. juni 2012 Jeg vet dette sikkert varierer veldig, men jeg spør når likevel. Ca hvor lang tid går det etter søknadsfristen, før arbeidsgiver kaller aktuelle kandidater inn til intervju? Venter på svar fra en jobb jeg har søkt på, som jeg veldig gjerne vil ha... Anonym poster: 9ef58d1d3a21b1905fef2bef361579ac
som Skrevet 18. juni 2012 #2 Skrevet 18. juni 2012 Om du må få et pekepinn, kan vi si at du ikke skal bekymre deg om du ikke har hørt fra dem etter en uke. Det varierer fordi når de legger annonsen ut, har de oppgitt en frist. De får ikke lov til å ta kontakt med potensielle arbeidere før fristen har gått. Og noen ganger er deres frist 1 mnd senere. Så om du har svart to dager etter annonsen dere,s kan du vente i en måned, om du gjorde det nærmere slutten, bare få dager. Det beste er å se i annonsen når tidsfristen for levering av søknad er. Om du ikke svarte til en annonse og det var en spontan søknad, je ville tippe etter 10 dager maks (bortsett fra om den som skal behandle søknader er på ferie)
Grønt blad Skrevet 18. juni 2012 #3 Skrevet 18. juni 2012 Egen erfaring og erfaring fra venner tilsier at det kan ta alt fra et par dager til et par måneder etter at søknadsfristen har gått ut. Mest vanlig er vel i løpet av 1-2 uker etter at søknadsfristen har gått ut. Krysser fingrene for at de kontakter deg
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2012 #4 Skrevet 18. juni 2012 Egen erfaring og erfaring fra venner tilsier at det kan ta alt fra et par dager til et par måneder etter at søknadsfristen har gått ut. Mest vanlig er vel i løpet av 1-2 uker etter at søknadsfristen har gått ut. Krysser fingrene for at de kontakter deg Det var ønske om tiltredelse snartest mulig, så jeg håper på 2 dager, og ikke måneder!! :D Anonym poster: 9ef58d1d3a21b1905fef2bef361579ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå