Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest finurlig
Skrevet

Vet at det er hundrevis av emner med gode shampoer uten SLS, men hvilke merker på BliVakker er uten dette?

Tusen takk :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i all verden skal du handle på blivakker? :klo:

Anonym poster: 0b3583072c4b446fabd6f74076bcdbb6

Gjest finurlig
Skrevet

Hvorfor i all verden skal du handle på blivakker? :klo:

.... Fordi jeg pleier å handle der..?

Skrevet

Er det noe galt me å handle på Blivakker ? Venter pakke derfra med shampoo&balsam å litt sånn..

AnonymBruker
Skrevet

Alt er galt med blivakker... men hvis dere liker dyre, fake, gamle varer, så vær så god!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp de til loreal på feelunique! Mine heter everpure color care. Virkelig bra.

Anonym poster: 37fcc36c0c135c9ec03555dd1484c09e

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vil du ha uten SLS? Og hva vil du den skal inneholde i stedet?

Anonym poster: 9750d23432dc8a0611c9f7dcbdfd5e7e

Gjest finurlig
Skrevet

Hvorfor vil du ha uten SLS? Og hva vil du den skal inneholde i stedet?

Anonym poster: 9750d23432dc8a0611c9f7dcbdfd5e7e

Fordi jeg klør så i hodebunnen av shampo, og lurer på om det kan være pga SLS.

AnonymBruker
Skrevet

Det er like så greet å gå på helsekosten og kjøpe en shampo duten SLS der.

Skrevet

Det er kanskje ikke dette du vil høre, men jeg ville ha unngått å handlet på BliVakker. Har vært litt snusk med falske og utgåtte varer derifra.

Vil istedenfor anbefale FeelUnique.com. Gratis frakt og billige og ekte varer.

Her har du EverPure-serien som en tidligere poster pratet om på FeelUnique sin nettside. Evolve har også en SLS-fri sjampo som fungerer greit.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri hørt om. Hvorfor må du handle på norske nettsider? Det er dyrt, dårlig og stort sett fake/gammelt.

Feelunique, som anbefalt over. Og igjen, gå på helsekosten, der får du bl.a shampo fra Einerlåg til samme pris, så hvorfor gidde å vente på at det kommer i posten.

Skrevet

Aldri hørt om. Hvorfor må du handle på norske nettsider? Det er dyrt, dårlig og stort sett fake/gammelt.

Feelunique, som anbefalt over. Og igjen, gå på helsekosten, der får du bl.a shampo fra Einerlåg til samme pris, så hvorfor gidde å vente på at det kommer i posten.

Hei, kanskje litt på siden, men hvilken helsekost selger denne?

AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg har sett de i omtrent alle jeg har vært innom. Ellers liker jeg Lavera:)

• Liker 1
Gjest finurlig
Skrevet

Herregud, er det mine eller dine penger som skal brukes?

Skrevet

Hva er sls?

Gjest finurlig
Skrevet

Hva er sls?

Sodium Laureth Sulfate, et kjemisk stoff som fremkaller skumming, men som også kan irritere huden.

Gjest kittycat
Skrevet

SLS er den ingrediensen som renser i flest shampoer, men sliter også på håert. Ja helsekosten/apoteker har sikkert noe, men gjerne litt dyrt.

Feelunique.com er billigere enn blivakker :)

For blonde anbefaler jeg Bjørn Axen sin lillashampo. Fåes på Vita og Apotek 1.

Men TS, hvilket hår har du? Tror egentlig ikke det er SLS som gjør at det klør. Muligens parfyme eller andre ingredienser. Hva shampo pleier du å bruke som klør?

Gjest finurlig
Skrevet

SLS er den ingrediensen som renser i flest shampoer, men sliter også på håert. Ja helsekosten/apoteker har sikkert noe, men gjerne litt dyrt.

Feelunique.com er billigere enn blivakker :)

For blonde anbefaler jeg Bjørn Axen sin lillashampo. Fåes på Vita og Apotek 1.

Men TS, hvilket hår har du? Tror egentlig ikke det er SLS som gjør at det klør. Muligens parfyme eller andre ingredienser. Hva shampo pleier du å bruke som klør?

Jeg bruker forskjellige shampoer, fra KMS til Lee Stafford, og jeg klør av dem alle. Det jeg ikke klør av, er balsam, og det inneholder ikke SLS, så har sett på det som fellesnevner. Reagerer ikke på parfyme ellers, hverken ved bruk av stylingprodukter eller annet.

Men takk for tips! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...