Gå til innhold

Silikon

Fremhevede innlegg

Gjest Linde Marie
Skrevet

Jeg skal ta bryst forstørrelse om kun to dager, altså 20 Juni, og gru/gleder meg!

Jeg vet at dette er den rette avgjørelsen, så dette blir ikke noe jeg kommer til å angre på, men det er en stor forandring og det er jo normalt å grue seg. Mitt eneste problem er at jeg er litt usikker på hvor mange gram jeg skal ta. Nå har jeg 70/75b og er usikker på om jeg skal ta 260, 280 eller 300 gram silikon. max 300, men er redd dette blir for stort? Jeg er 173 og veier 55 kg. Har selv lest om jenter som har tatt 260 og angert utrolig på at de ikke tok 300 gram. Er det noen som har vært igjennom en brystoperasjon og har noen bilder eller kunne fortalt sin gamle og nye størrelse etter operasjon, setter jeg utrolig stor pris på dette :-)

Tuuuuusen takk! :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest HunterLady
Skrevet

Hei! :)

Lykke til den 20.juni.

Først og fremst vil jeg bare si at det dummeste du kan gjøre er å velge for små imlplantater. Da vil du, som du sier, komme til å angre bittert for dårlig brukte penger. Implantatet du får prøve å holde i hånden eller ha i bh'en blir mindre når de kommer under huden din!

For det andre så tror jeg at 260-280 blir for lite. Jeg er ingen kirurg, men jeg har selv 375 gram, og veier bare 5 kg mer enn deg + er 174 høy.

Og mine er store, men ikke for store! :)

Gjest HunterLady
Skrevet

Hvis du sender meg en pm, så kan jeg sende deg bilde :)

Gjest Linde Marie
Skrevet

Takk for svar, supert! hvordan sender jeg pm? :-)

Gjest HunterLady
Skrevet

Aaaaah. Du er gjest ja. Da går det nok ikke dessverre. En må være bruker for å sende PM. :)

AnonymBruker
Skrevet

Det nytter ikke å spørre folk som ikke har sett deg om hvor mange gram du bør ta. Hvor mye som skal legges inn kommer an på hvordan brystene dine er i utgangspunktet, og hva slags resultat du ønsker.

Ønsker du et mest mulig naturlig resultat, uten push-up-effekt når du faktisk ikke har BH på, så sier du ifra om det til kirurgen.

Det som er greia, er at det er utgangspunktet ditt som bestemmer mye av resultatet. Har du mye hud kan du tillate deg mer silikon, har du små pupper og stram hud, skal det ikke så mye til før du står der med pupper som ser ut som to ballonger som står rett ut. Det har også litt å si om det skal legges over eller under brystmuskelen.

Forunfrer meg litt at du ikke har snakket med kirurgen om dette, bare to dager før operasjonen.

Anonym poster: 284a396b1c9d034e5e99aa75fb25c457

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

2 dager før operasjonen, og du vet ikke svaret på spørsmålene dine? Hvor er kirurgen som skal utføre operasjonen, og hvorfor har ikke vedkommende hjulpet deg med alt dette?

Anonym poster: 0453f764c580b7d658f9ba0572ec0c15

• Liker 5
Gjest Linde Marie
Skrevet

Jeg har selvfølgelig fått råd av min kirurg og spurt om alt jeg lurer på. Men er ganske normalt og ville se andres resultater også...

AnonymBruker
Skrevet

Det var ikke negativt ment, jeg bare lurte på om kirurgen din ikke har tatt seg godt nok av deg :) Men hva mener kirurgen om hvilken størrelse du bør ha? Har du fortalt at du heller vil ha litt store enn for små, siden du likevel faktisk opererer inn implantater, så bør resultatet bli bra. Kirurgen har kanskje erfaring med hva som blir middels eller for lite, og hvor mye ekstra for å få litt store? Andre jenter har kanskje gitt tilbakemeldinger?

Gjest Linde Marie
Skrevet

Ja, han foreslo 280 garam.

Men tenkte å si til han til onsdag at jeg har tenkt mye og sett på nettet og fått noen bilder osv, og spørre hva han tror om 300. for er veldig kjedelig å angre seg etterpå! holder med 1 operasjon :-)

AnonymBruker
Skrevet

Går det an å si i fra samme dag man blir operert, har de ikke innleggene liggende klare, eller kan de bare finne frem et større et på forespørsel? Kanskje du skal ringe i morgen og snakke om det først, en dag i forveien?

Gjest Linde Marie
Skrevet

Fikk ikke beskjed om at jeg måtte si gram før operasjonen.

Men da ringer jeg jammen inn nå å sjekker :-)

AnonymBruker
Skrevet

Gjør det, lykke til :)

AnonymBruker
Skrevet

Ta det helt med ro, det hender jo at kirurgen bytter mening selv på operasjonsdagen. F. eks hvis dere grubler mellom to ulike strl, så kan han evt. "gi deg lov" til å velge den største strl det har vært mulighet om.

Jeg ble enig med kirurgen om 300 gram i venstre bryst og 320 i høyre. Men på operasjonsdagen ville kirugen ta 350 i høyre istedenfor 320. Så slike justeringer er det ikke noe problem å ta på selve op. dagen :)

Masse lykke til, og håper du blir fornøyd med dine nye pupper!

Anonym poster: 97cf236ff3694ff11362aacc6e4eba7e

Gjest Gjest
Skrevet

Bedre med litt for lite enn litt for mye, etter min mening. Naturlig ser finest ut! Tar du for mye, ser det ikke fint ut. Da vil protesekantene både vises og merkes ved berøring.

Selv gleder jeg meg til mine skal UT!! 240 g over muskel. 1.75 høy og 58 kg. Ser unaturlig ut :-(

• Liker 2
Gjest Linde Marie
Skrevet

Da veier jo du ikke mye mer enn meg, og det ser unaturlig ut? Kirurgen min sa at 280 gram kom hvert fall til å se naturlig ut på meg. Så da må vi nok ha veldig forskjellige bryster eller noe?

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg vil anbefale deg å oppsøke flere kirurger, for å høre hva de mener og anbefaler. Jeg ble anbefalt 280, 190 og 240 g av tre forskjellige kirurger. Skulle ha gått for han som anbefalte minst. Han anbefalte også under muskel.

For all del, med klær ser det veldig bra ut; men uten klær ser man protesekantene. Jeg kjenner også kantene som bretter seg på den ene siden av ett bryst.Ubehagelig! ( rippling)

Utgangspunktet mitt var at brystene var fullstendig borte vekk etter to svangerskap, men jeg hadde en del hud til overs, uten at det var heng. Så jeg hadde plass til en del. Ble operert for 5 år siden, er nå 35 år.

Jeg er spent på hvordan brystene vil bli seende ut når jeg har fått ut protesene.. Kan bli meget interessant ;-)

Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg vil anbefale deg å oppsøke flere kirurger, for å høre hva de mener og anbefaler. Jeg ble anbefalt 280, 190 og 240 g av tre forskjellige kirurger. Skulle ha gått for han som anbefalte minst. Han anbefalte også under muskel.

For all del, med klær ser det veldig bra ut; men uten klær ser man protesekantene. Jeg kjenner også kantene som bretter seg på den ene siden av ett bryst.Ubehagelig! ( rippling)

Utgangspunktet mitt var at brystene var fullstendig borte vekk etter to svangerskap, men jeg hadde en del hud til overs, uten at det var heng. Så jeg hadde plass til en del. Ble operert for 5 år siden, er nå 35 år.

Jeg er spent på hvordan brystene vil bli seende ut når jeg har fått ut protesene.. Kan bli meget interessant ;-)

Hvorfor skal de tas ut?

Skrevet

Tråd ryddet for spam

Kosemose, mod

Gjest Gjest
Skrevet

De skal ut fordi de ser fake ut og kjennes fake ut :-) jeg synes det er ubehagelig å gå i utringede klær og bikini, og ikke minst ønsker jeg å være en god rollemodell for datteren min, som sannsynligvis også kommer til å få små bryster.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...