Gå til innhold

Hva kan man gjøre på Gardermoen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Skal vente nesten 10 timer på gardermoen, og lurer på hva i alle dager man kan finne på der av gjøren og laden? Er det noe morsomme ting å finne på? :sjenert:

Anonym poster: 1cef72b07d5fd6184d0571e59c054fc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du kommer til å slite med det i 10 timer. Men prøv å finne en av de sparkesyklene til flyvertinnene, og rull litt rundt!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hehe, de sparkesyklene er morsomme, har alt prøvd en. Men fikk kjeft fra en ansatt der, så det gjør jeg ikke igjen.

Kanskje jeg kan granske alle tingene på taxfree, bruke en.. 5 timer der? :ler:

Anonym poster: 0833c20b8229c12cf850ff0b0ac30581

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Finn deg ei gatebilbabe i jessheim.

Anonym poster: 4f8a9e9df3e2df5a2ce208686d6e39da

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva skal jeg med henne? :klo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg en kaffe og kjøp blader, aviser osv. Logg deg på det trådløse nettet. Kjedelig blir det uansett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Du får ta en tur til Oslo da. Litt mere å gjøre der.

Anonym poster: 4f8a9e9df3e2df5a2ce208686d6e39da

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg tatt meg en tur til Oslo før flyet gikk. Hvis du ikke MÅ sjekke inn 10 timer før da? Eller du bytter kanskje fly. Vet ikke om man får lov til å gå ut da..

Ta med en bok, eller kjøp deg en der. Strikketøy, høre på musikk, sove?? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da hadde jeg tatt meg en tur til Oslo før flyet gikk. Hvis du ikke MÅ sjekke inn 10 timer før da? Eller du bytter kanskje fly. Vet ikke om man får lov til å gå ut da..

Ta med en bok, eller kjøp deg en der. Strikketøy, høre på musikk, sove?? :P

Det pleier å være lov hvis man er over 6 timer.

Anonym poster: 41d2a11c6c17391ecc9db789b42ef2d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta bussen til Jessheim? De har et STORT kjøpesenter der, som du fort kan slå ihjel noen timer på ;)

Og så håper jeg du har lasta ned noen serier/filmer du kan se på? Da går jo tida fortere..

Prøv nye Starbucks (da forsvinner 30 min...bare 9.5 timer igjen! :P)..

Uff nei sorry, ingen bedre forslag. Hadde jeg vært deg hadde jeg hvertfall dratt til Jessheim! Hvis du går ned til "Ankomst" finner du en buss som går dit;) (toget fra gardermoen går IKKE til jessheim).

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er fremme der klokka 3 om natten, og flyet går klokka 13.10, må være der en stund før, men den turen til jessheim var ikke en dum ide..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bøker, blader, internett, film.....(hvis du har med laptop). Dra på en eller annen cafe eller noe, kjøpe litt matt og tygge jææævelig sakte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da hadde jeg prøvd å sovet noen timer, også kanskje tatt en tur til Oslo eller et annet tettbygd område, bare for å gjøre på noe. I tillegg til alle de andre tipsene kan du jo prøve lyddusjene, de er jo litt festlige. Ellers så kan du betale deg inn på en lounge, der er det vel kanskje litt mer behaglig å vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg tatt inn på hotellet og fått meg litt søvn. Jessheim er ikke akkurat SÅ spennende heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fremme der klokka 3 om natten, og flyet går klokka 13.10, må være der en stund før, men den turen til jessheim var ikke en dum ide..

Kl 3 om natta da er vel ikke Jesheim et særlig livlig sted. Hva med å høre med et av hotellene rundt Gardermoen om det er mulig å få et rom i den perioden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde enten tatt inn på hotell for å sove, eller slått ihjel noen timer på morgenkvisten med film på pc'n og en latte for så å dra inn til Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nenya82

Ja,det spørs jo.Har du penger å bruke er det jo mye du kan gjøre.

Jeg måtte vente ganske lenge på Gardermoen en gang.Var egentlig snakk om 7 timer,men ble ekstra siden flyet hadde problemer.

Hadde ikke ekstra penger jeg kunne bruke på masse annet,så jeg ble sittende med laptopen min,leste og spiste.

Var ganske kjedelig ja,men men var verdt det :)

Endret av Nenya82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...