Gå til innhold

Trenger en serie å se i sommer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan noen anbefale meg en serie å se i sommer når det ikke er så mye på TV?

Jeg har sett veldig mye, og liker både komedier, drama, historiske serier, sci fi, fantasy og krim. Mine favorittserier er The Wire, The Sopranos, Six Feet Under, Game of Thrones, Dexter, Breaking Bad, Mad Men, Deadwood, Lost, Buffy the Vampire Slayer, Angel, Firefly, Doctor Who, Downton Abbey, The Hour, Sherlock, The Vampire Diaries, Fringe og de første 5 sesongene av Supernatural. Nye serier jeg har likt er Girls, Awake, Once Upon a Time, Suburgatory, New Girl.

Har en forkjærlighet for HBO-serier, men føler jeg snart har sett 'alt'. True Blood har jeg også sett, men synes den har blitt dårligere de siste sesongene.

Anonym poster: 3bb0f5d590ad3bad0198a3fb6bad7db2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Being human, chuck, terra nova, warehouse 13, shameless, dont trust the bitch in apartment 23, eureka, pushing daisies, gbc, lost girl, melissa and joey, primeval.

Mye rart der ute. :gjeiper:

Anonym poster: 3741d4ea97fc2bbdcd492e2dde4b190e

AnonymBruker
Skrevet

Takk! Jeg har sett Being Human, Terra Nova, Shameless og Lost Girl. Terra Nova var litt skuffende, men liker de andre godt.

Kan du fortelle litt mer om Warehouse 13, Eureka, Pushing Daisies og Primeval?

Anonym poster: 3bb0f5d590ad3bad0198a3fb6bad7db2

Skrevet

Mine favoritter er vel Desperate Housewives og Grey's Anatomy :) Kan virkelig anbefale dem hvis du liker drama/komedie. Jeg har nylig begynt å se på en serie som heter "The Lying Game", som jeg faktisk liker ganske godt. Det er egentlig et teen show, men jeg koser meg med det likevel :)

Skrevet

Suits har jeg begynt å se på nå, og den anbefales :)

• Liker 1
Skrevet

Boardwalk empire?

AnonymBruker
Skrevet

Pretty little liars, the secret circle, the lying game, grimm, californication :)

Anonym poster: 625af2f7a275fe287cc20786d8681687

AnonymBruker
Skrevet

Nikita!

Den serien er utrolig bra.

"Nikita is a trained assassin gone rogue trying to stop a secret U.S. agency known only as Division from recruiting deeply troubled teenagers and training them to be assassins. "

Anonym poster: 625af2f7a275fe287cc20786d8681687

Skrevet

Boardwalk Empire? :) Så har jeg hørt at Suits og Arrested Development skal være bra, men har ikke sett de selv enda...

Skrevet

Noen av mine favoritter:

Drama: Suits

Komedie: Modern Family

Krim: The Killing

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...