Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Det gikk bra med oss, til jeg fant disse nye meldingene. Nå går alt til helvete og jeg tror ikke han kommer til å holde ut med meg. Jeg er forferdelig. Jeg klarer ikke glemme. Jeg er frustrert og vil bare ta igjen, men så blir jeg lei meg og tenker på hvor glad jeg er i ham.

Anonym poster: 653ec22dff8fdd25f7ede3f44cb0d5a0

Desse meldingene som du fant, var det nye meldinger, at de har fortsatt å ha kontakt etter at du fikk vite det og valgte å fortsette forholdet?

Eller var det gamle meldinger fra den tiden, men at det ga deg opplysninger som du ikke visste om, og som er vonde å svelge?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det var nye meldinger, men ikke i samme tone som før. Men de var allikevel ikke tydelige overfor henne ang. meg.

Uten å gå i detalj, det var slik at han har gjort et nytt brudd på tilliten. Bare ikke fysisk.

Anonym poster: 653ec22dff8fdd25f7ede3f44cb0d5a0

Skrevet

Han er ennå ikke sikker på om hun er verdt å forlate deg for. Du har forstått terrorbalansen når du gir uttrykk for at du ikke er sikker på dere lenger. Ta en brake, ikke omsnakk temaet og si at du tror han ikke vet hva han vil, det er nå DU som ikke vet hva du vil. Bestill ferie med noen andre, venninner el. og dra til Ibiza eller noe annet sted det svinger. La HAM være usikker. Dette er ikke bare råd fra en beinkald kynisk kvinne, men ifølge en svært begavet psykiater jeg kjenner, er det ikke noe som kan slå terrorbalansen. Den er ikke i balanse hos dere. Han vet det og du vet det.

Det er ikke så vanskelig som du tror, å hardne til litt. Du må bare være ennå littt mer utholdende enn han. Klarer du dette, så skal du se at han spiser av hånden din etterpå, elsker deg mer enn noen gang og gjerne gjør alle de ærender for deg som han ikke gadd tidligere. Overrask ham med å være tøffere enn du trodde om deg selv. Ingenting smaker så godt som den følelsen du kommer til å ha når vekten snur andre veien.

Etterpå kan du avgjøre om du er sååå glad i ham at han er verdt den tunge jobben med å reparere forholdet. Men foreløpig er du ikke i den situasjonen at dette er noe vits i å tenke på. Man kan ikke reparere forholdet mens man er livredd for at partneren skal stikke. Først må du få kontroll, deretter starter jobben, om DU VIL

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...