Gå til innhold

Ramona bestikk

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen som har dette bestikket og er fornøyd med det?

Har nemlig hørt masse dårlig om det og er i tvil om vi skal beholde det vi har fått i bryllupsgave....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Det er hardangerbestikk. Vi har et annet motiv enn ramona da (carina) men har god erfaring med det. Jeg kjenner MANGE som har ulike harnadgerbestikk, og INGEN som angrer på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har dette bestikket og er fornøyd med det?  

Har nemlig hørt masse dårlig om det og er i tvil om vi skal beholde det vi har fått i bryllupsgave....

Bestikket holder seg penest hvis du tar det ut av oppvaskmaskinen så fort den er ferdig!Ikke la det ligge vått i oppvaskkummen heller, da kan det få rustflekker.

Vårt Ramona-bestikk er veldig pent fortsatt, og vi bruker det hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har Ramona-bestikk, men bruker det bare til fint. Det har ikke blitt stygt eller noe og jeg bruker alltid oppvaskmaskin på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Nina istedet for Ramona. Min mor har hatt Ramona i flere år. Det er kjempefint bestikk. Vil anbefale Hardangerbestikk til alle og enhver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk Ramona til bryllupet vårt - fikk 3 forskjellige Hardanger-bestikk - Silje, Ramona og Nora, og valgte å bytte alt til Nora - syns det er myyye stiligere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Ramona-bestikk, og det ligger godt i hånden (veldig viktig! Forkastet et bestikk som het Saturn eller noe sånt pga det). Det er dessuten veldig pent.

Du finner det på Til Bords og Glasmagasinet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har samlet på Ramona i mange år og vi er kjempefornøyd med det. Farmor samlet også og mamma arvet det + at hun samler selv - har bare gode erfaringer med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Ramona. Har brukt det daglig i 8 år og det synes ikke. Fikk en del nytt til bryllupet og invisterte i noen nye kniver selv i fjor. Den eneste forskjellen er at de gamle knivene er litt mindre skarpe.

Kjempefornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...