Gjest care Skrevet 7. februar 2004 #1 Del Skrevet 7. februar 2004 Er det noen som vet hvilken butikk som lansere det? :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 7. februar 2004 #2 Del Skrevet 7. februar 2004 Har funnet det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 7. februar 2004 #3 Del Skrevet 7. februar 2004 Noen som har dette bestikket og er fornøyd med det? Har nemlig hørt masse dårlig om det og er i tvil om vi skal beholde det vi har fått i bryllupsgave.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 7. februar 2004 #4 Del Skrevet 7. februar 2004 Jeg har ingen erfaringer. Fikk det bare opplyst som et ønske fra ei jeg skal i bursdag til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 7. februar 2004 #5 Del Skrevet 7. februar 2004 Det er hardangerbestikk. Vi har et annet motiv enn ramona da (carina) men har god erfaring med det. Jeg kjenner MANGE som har ulike harnadgerbestikk, og INGEN som angrer på det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sinicola Skrevet 7. februar 2004 #6 Del Skrevet 7. februar 2004 Noen som har dette bestikket og er fornøyd med det? Har nemlig hørt masse dårlig om det og er i tvil om vi skal beholde det vi har fått i bryllupsgave.... Bestikket holder seg penest hvis du tar det ut av oppvaskmaskinen så fort den er ferdig!Ikke la det ligge vått i oppvaskkummen heller, da kan det få rustflekker. Vårt Ramona-bestikk er veldig pent fortsatt, og vi bruker det hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 7. februar 2004 #7 Del Skrevet 7. februar 2004 Jeg har Ramona-bestikk, men bruker det bare til fint. Det har ikke blitt stygt eller noe og jeg bruker alltid oppvaskmaskin på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
huzky Skrevet 7. februar 2004 #8 Del Skrevet 7. februar 2004 Jeg har Nina istedet for Ramona. Min mor har hatt Ramona i flere år. Det er kjempefint bestikk. Vil anbefale Hardangerbestikk til alle og enhver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki1971 Skrevet 7. februar 2004 #9 Del Skrevet 7. februar 2004 Vi fikk Ramona til bryllupet vårt - fikk 3 forskjellige Hardanger-bestikk - Silje, Ramona og Nora, og valgte å bytte alt til Nora - syns det er myyye stiligere :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 7. februar 2004 #10 Del Skrevet 7. februar 2004 Vi har Ramona-bestikk, og det ligger godt i hånden (veldig viktig! Forkastet et bestikk som het Saturn eller noe sånt pga det). Det er dessuten veldig pent. Du finner det på Til Bords og Glasmagasinet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 7. februar 2004 #11 Del Skrevet 7. februar 2004 Vi har Ramona. Det er skikkelig godt å bruke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 7. februar 2004 #12 Del Skrevet 7. februar 2004 Hardangerbestikk selger de også på Obs!, og der er det mye billigere enn på Tilbords og Glassmagasinet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 7. februar 2004 #13 Del Skrevet 7. februar 2004 Vi har carina og bruker det hver dag er kjempefornøyd. Det er pent og holder i mange år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. februar 2004 #14 Del Skrevet 7. februar 2004 Vi har samlet på Ramona i mange år og vi er kjempefornøyd med det. Farmor samlet også og mamma arvet det + at hun samler selv - har bare gode erfaringer med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sinicola Skrevet 7. februar 2004 #15 Del Skrevet 7. februar 2004 Også er det opphørssalg på Galligani, 30% på Hardangerbestikk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 7. februar 2004 #16 Del Skrevet 7. februar 2004 Vi har Ramona. Har brukt det daglig i 8 år og det synes ikke. Fikk en del nytt til bryllupet og invisterte i noen nye kniver selv i fjor. Den eneste forskjellen er at de gamle knivene er litt mindre skarpe. Kjempefornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 7. februar 2004 #17 Del Skrevet 7. februar 2004 Ramona har biffkniver også, de synes vi er kjekke. Har ikke sett at andre Hardangerbestikk merker har biffkniver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå