Gjest Mamma Skrevet 18. juni 2012 #1 Skrevet 18. juni 2012 Hei! Vurderer å kjøpe DENNE. Er det noen som har erfaringer? Holder sugekoppene? Og blir det HELT mørkt?
Felia Skrevet 18. juni 2012 #2 Skrevet 18. juni 2012 Nei, så genialt ! Hadde passa oss også i og med at sønnen vår må ha det helt mørkt når han skal sove.
Gjest najki Skrevet 18. juni 2012 #3 Skrevet 18. juni 2012 Den der likte jeg! Hos oss er det JEG som må ha det mørkt for å sove. Vil gjerne høre om erfaringer med den der om noen har prøvd den!
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2012 #5 Skrevet 19. juni 2012 Har ikke erfaring fra rullegardinet,men har bestilt vogn og diverse fra Lilleprinsen og må bare advare mot laaang ventetid på varene og elendig kundeservice!!
Gjest pysepusen Skrevet 19. juni 2012 #6 Skrevet 19. juni 2012 Har ikke erfaring fra rullegardinet,men har bestilt vogn og diverse fra Lilleprinsen og må bare advare mot laaang ventetid på varene og elendig kundeservice!! Jeg har helt motsatt erfaring med dem
Gjest Line Skrevet 19. juni 2012 #7 Skrevet 19. juni 2012 Jeg har også kun positivt å si om lilleprinsen. Rask levering, og veldig god kundeservice på telefonen med gode råd om hvilken barnevogn som passet oss best. Litt off topic kanskje...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå