AnonymBruker Skrevet 18. juni 2012 #1 Skrevet 18. juni 2012 Hei! Ønsker fransk manikyr til bryllupet min, og aller helst ønsket jeg å få en negledesigner til å jobbe med mine egne negler. Legge Shellac- neglakk med fransk manikyr. Med hjernen satt på brems, kom jeg til å klippe neglene mine for ca 3-4 dager siden, og vet ikke om de vokser ut igjen til første uka i juli (?). Som back- up plan tenker jeg å eventuelt støpe negler for første gang. Har noen en flink negledesigner å anbefale? Hva er egentlig forskjell på akryl og gele? Og er det mulig å få et neglesett med litt rundere tipper enn de standard firekantede? Synes ikke helt firekantede tipper er ikke er særlig fint på mine fingre Takk for svar på forhånd! Anonym poster: 92ee4e8838e80a35b0a1c05da4b56e92
Isacream Skrevet 18. juni 2012 #2 Skrevet 18. juni 2012 Jeg vet egentlig ikke så mye, men de plastikkneglene med lim som du kan kjøpe i butikker faller av ved minste vindpust. Selv om det er dyrere å få det gjort proft, så er det det som sitter Og... gratulerer så masse 1
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 18. juni 2012 #3 Skrevet 18. juni 2012 Hvis neglene dine vokser normalt fort er de utvokst til begynnelsen av juli. Du skal vel ikke ha så fryktelig lange negler heller? Anbefaler heller at du går til manikyr nå for å få fikset dem opp, på den måten stiller du med et bedre grunnlag til manikyr nr. 2 rett før bryllupet! :-) Husk å bruke masse håndkrem og ikke bit! 2
Skybert Skrevet 18. juni 2012 #4 Skrevet 18. juni 2012 ..spis gjerne en b-vit tablett hver dag. Da vil dine egne negler bli stekere/penere.. (evt drikke litt mer øl, men det er kanskje ikke såå lurt ) Men ang påsatte negler, hvor bor du? det er mange ulike salonger rundt omkring. Alle har sine egne favoritter når det gjelder hva slaks type og hvilken fasong. Hadde jeg vært deg, hadde jeg bestemt meg om jeg skal ha manicure og stelle pent med mine egne negler (IKKE klipp, bare file hvis de brekker!), evt sette på falske negler noen dager før, slik at du evt har tid til å gjøre det på nytt et annet sted.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2012 #5 Skrevet 18. juni 2012 ..spis gjerne en b-vit tablett hver dag. Da vil dine egne negler bli stekere/penere.. (evt drikke litt mer øl, men det er kanskje ikke såå lurt ) Men ang påsatte negler, hvor bor du? det er mange ulike salonger rundt omkring. Alle har sine egne favoritter når det gjelder hva slaks type og hvilken fasong. Hadde jeg vært deg, hadde jeg bestemt meg om jeg skal ha manicure og stelle pent med mine egne negler (IKKE klipp, bare file hvis de brekker!), evt sette på falske negler noen dager før, slik at du evt har tid til å gjøre det på nytt et annet sted. Bor i Oslo jeg. Jeg har ikke tenkt å klippe neglene igjen frem til bryllupet, i håp om at de vil nå ønsket lengde (som tross alt ikke er ultra- langt). B- vitamin høres ikke dumt ut ! Men hvorfor må jeg støpe negler 1 gang før jeg gjør det på selve dagen? Holder det ikke om jeg kun støper negler for eksempel 3 dager før bryllupet?? Anonym poster: 6f90ff97c7f220404a83f550d3bcec46
Sunshine Skrevet 18. juni 2012 #6 Skrevet 18. juni 2012 Velger du å støpe bør du gjøre det minst en uke før! Når man støper ser ikke neglene veldig pene ut med en gang fordi de legger den hvite tuppen litt lengre inn enn den egentlig begynner. Det ser derfor ut som om noen har dytta neglen din et lite stykke inn i fingeren til den vokser ut litt. Se disse for eksempel: http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/579245_10151486075285150_591205149_23971164_179348257_n.jpg Man må huske å smøre neglbåndene med olje, og være forsiktig med neglene frem til bryllupet. Jeg har dessverre ingen å anbefale i Oslo, spør heller inne på helse og skjønnhet.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2012 #7 Skrevet 18. juni 2012 Velger du å støpe bør du gjøre det minst en uke før! Når man støper ser ikke neglene veldig pene ut med en gang fordi de legger den hvite tuppen litt lengre inn enn den egentlig begynner. Det ser derfor ut som om noen har dytta neglen din et lite stykke inn i fingeren til den vokser ut litt. Se disse for eksempel: http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/579245_10151486075285150_591205149_23971164_179348257_n.jpg Man må huske å smøre neglbåndene med olje, og være forsiktig med neglene frem til bryllupet. Jeg har dessverre ingen å anbefale i Oslo, spør heller inne på helse og skjønnhet. Au, det der så bare ubehagelig ut! Ber til Gud om at neglene mine vokser ut til starten av juli.. ts Anonym poster: 6f90ff97c7f220404a83f550d3bcec46
Samsulla Skrevet 18. juni 2012 #8 Skrevet 18. juni 2012 Enten du støper gele el akryl, med el uten tipp kan de files til den formen du ønsker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå