Gå til innhold

Noen som har blitt kvitt "hengemage" uten å gå ned mye?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

jeg er ikke overvektig, men akkurat magen har nok et kilo eller to for mye, og er veldig slapp. Ser bra ut når jeg står oppreist med god holdning, men ellers får jeg fort en bilring på forsiden. Er det noen som vil dele hvordan de har fått en flatere og strammere mage? Jeg kan sikkert gå ned et par kilo, det prøver jeg på uansett, men mer enn fem kilo er det uaktuelt å gå ned, og jeg er redd magen fortsatt vil være slapp...

Jeg har ikke råd til treningsstudio nå, så dersom det er treningsøvelser som må til utover jogging bør jeg helst kunne gjøre de hjemme ved hjelp av utstyr jeg har her...

Anonym poster: 94d9f8a8df36349f6b6c4fdec71ec768

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei,

jeg er ikke overvektig, men akkurat magen har nok et kilo eller to for mye, og er veldig slapp. Ser bra ut når jeg står oppreist med god holdning, men ellers får jeg fort en bilring på forsiden. Er det noen som vil dele hvordan de har fått en flatere og strammere mage? Jeg kan sikkert gå ned et par kilo, det prøver jeg på uansett, men mer enn fem kilo er det uaktuelt å gå ned, og jeg er redd magen fortsatt vil være slapp...

Jeg har ikke råd til treningsstudio nå, så dersom det er treningsøvelser som må til utover jogging bør jeg helst kunne gjøre de hjemme ved hjelp av utstyr jeg har her...

Anonym poster: 94d9f8a8df36349f6b6c4fdec71ec768

Heisann,

Jeg hadde også litt bretter og ringer i livet. Jeg veide vel på det tyngste 78 kilo ca. "brettene" forsvant fort når jeg gikk ned i vekt. Det er ikke hengemage, det er ekstra kiloer med fett. :) Og magen ble flat - jeg trodde ikke mine egne øyner..Men jeg gikk vel ned til 60 ca. (165 høy)

Anonym poster: ae291f75cfafeb48b45fd739b8150f74

Gjest *Maja*
Skrevet (endret)

Du kan nok ikke bestemme hvor mange kilo du skal gå ned for å oppnå magen du vil ha. Det er noe som vil justere seg med et godt kosthold og med trening. Fettprosenten må ned og muskelmassen opp. Hva du veier til slutt spiller ikke noe rolle så lenge du har en sterk og sunn kropp som du er fornøyd med.

Kom deg ut og jogg. Det brenner fettet som bare juling. Spis gode kilder til proteiner(egg, fisk, kylling etc) gode fettkilder fra oljer, avocado, trege karbs fra grove kornprodukter, frukt og grønt og hold deg til vann så kommer den flate magen før du vet ordet av det :)

Endret av *Maja*
AnonymBruker
Skrevet

Heisann,

Jeg hadde også litt bretter og ringer i livet. Jeg veide vel på det tyngste 78 kilo ca. "brettene" forsvant fort når jeg gikk ned i vekt. Det er ikke hengemage, det er ekstra kiloer med fett. :) Og magen ble flat - jeg trodde ikke mine egne øyner..Men jeg gikk vel ned til 60 ca. (165 høy)

Dårlig råd. Trening er et godt råd, derimot. Jeg er 1,81 høy og veier 64 kg og har fatso-mage når jeg sitter nede.

Anonym poster: f9e38c29dda34fb5cde536c8d79be7b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...