Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Uff.. vet ikke hva jeg skal gjøre... når det kommer til dette:

Er ganske brun på kroppen ( type alle ville beskrevet meg som brun og ikke lys), ser stoor forskjell på kropp og ansikt. Og det er her problemet ligger. Det er såpass forskjell på ansikt og kropp at det ser helt rart ut, når jeg er sminke fri. Dette skyldes nok i at jeg i alle år har solet meg mye men aldri uten sminke. Forsøkte desperat forrige sommer å "gjenopplive" ansiktet, men dette uten hell. Jeg vil kunne gå i 5 min uten å måtte bruke masse brunkrem / foundation( noe som også ser rart ut, da man ser selvfølgelig at huden under ikke er like mørk) :tristbla:

Har prøvd på selvbrunings servietter og en krem. Men dette resulterete i den største kvisekrisa jeg noen gang har hatt. Finnes det noen selvbrunere som man slipper å få kviser av?

Anonym poster: 2ffc783190aa6e342e23e9137534f795

Videoannonse
Annonse
Gjest Kaxxy
Skrevet

Det er kjempemange som er lysere i ansikt enn kroppen. Slik er det på meg og, magen er kjempebrun, armene og føttene ganske så brun, og ansiktet helt lyst. Hos meg skyldes det at jeg er lite på turer i påska/sommeren i fjellet, hvertfall ikke uten sminke. Og da jeg har vært i syden uten sminke på stranden har jeg ikke brukt peeling! Tenk hvor mange døde hudceller som har vært i veien for farge i ansiktet! For ca ett år siden ble jeg veldig opptatt av hud. Jeg begynte med god peeling, og etter en times tid i solen på altanen (med faktor 15 i ansikt), fikk jeg en kjempefrisk farge i ansiktet, gylden, har ikke fått slik i syden engang! (bortsett fra da jeg var under 10). Så, peel ansikt, beskytt huden og vær ute uten sminke. Har inntrykk av at all selvbruning gir urenheter, prøv heller få litt natulig farge! Du kan jo prøve peele huden på kroppen lysere og

Skrevet

Anbefaler en skikkelig kroppsskrubb først og fremst. Og mineralsminke. Solfaktor 15 er alt for lite for ansiktet, anbefaler minst faktor 30. Husk skadene solen påfører huden, huden glemmer aldri.

Skrevet

Man vasker, peeler og renser ansiktet oftere enn kroppen. Derfor forsvinner de gamle, solbrune hudcellene raskere fra ansiktet enn kroppen. Så begynn med å peele kroppen først. Kanskje bruke høyere solfaktor på kroppen enn ansiktet når du soler deg? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...