Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så var det den tiden på året igjen. Tid for å forhandle lønn. Jeg hater det! Skulle ønske jeg hadde noen til å forhandle for meg..!

Jeg jobber i en liten bedrift.

Jeg jobber som advokatsekretær, men jeg er ikke advokatsekretær.

Jeg jobber som regnskapsfører, men jeg er ikke regnskapsfører.

Min arbeidsoppgaver knytter seg stort sett til føring av regnskap for 5 forskjellige AS. På alle firmaene bortsett fra ett har jeg det hele og fulle ansvar med alt av føringer fra første kr. til alle tall er satt opp og sendt inn dit de skal når året er over; inkludet ligningspapirer, alt av rapporter m.m. Det ene firmaet har vi revisor på.

I tillegg gjør jeg noe vanlig sekretærarbeid.

Jeg jobber mye selvstendig, og jobber også mange timer som advokatene selv skriver timer for.

Jeg har 8 års erfaring fra advokatfirmaer, og 4-5 års erfaring med regnskap. (Jeg har regnskapskurs fra NKS)

Jeg har snust rundt på nettet for å finne noen tall å gå ut i fra, men finner liksom ingenting relevant. Fordi jeg er den eneste ansatte har vi jo naturlig nok ingen tariffavtale. Og dette er snakk om en privat bedrift, så staten har ikke så mye den skulle ha sagt den heller :forvirret: Jeg vet at folk i tilsvarende stillinger, men med mindre ansvar på regnskapsfronten tjener mer enn meg, men det er jo ikke noe forhandlingsargument. Sjefene mine liker informasjon de kan sjekke..

Jeg tenker at jeg må ligge et sted midt i mellom advokatsekretær og regnskapsfører på lønnsstigen, men når jeg ikke finner noen sitger for noen av disse yrkene er det ikke så lett...

Jeg jobber for øvrig ikke i Oslo. Vet at lønnsnivået gjerne er høyere der.

Takknemlig for alle innspill/linker m.v

Anonym poster: f07b241ef0133e00f1eea416c4f861b2

Videoannonse
Annonse
Gjest nemorosa
Skrevet

Her er to linker til lønnsnivået både for advokatsekretærer og regnskapsførere :) du kan jo se over begge to, så skjønner du nok fort hvor du burde ligge. Jeg vet ikke hvor representative tallene er da, ettersom det ikke står noe om hvor mange personer tallene er hentet fra.

Regnskapsfører

Advokatsekretær

Skrevet

måtte bare si noe...

184155072233271612_Jqy7u7No_b.jpg

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...