Gjest Joanna Skrevet 7. februar 2004 #1 Skrevet 7. februar 2004 Jeg skal kjøpe ny mascara i dag. (Har inntil nå brukt Maybelline Full`n`Soft.) Kan noen anbefale denne nyeste? Hvordan virker den, hvordan er børsten? Blir vippene stive og harde av denne mascaraen? Hva er prisen?
Gjest Anonymous Skrevet 7. februar 2004 #2 Skrevet 7. februar 2004 http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=66296
Gjest Paff Skrevet 7. februar 2004 #3 Skrevet 7. februar 2004 Jeg kjøpte min på tilbud på H&M denne uken, 69 eller 79 kroner. Har bare brukt den et par dager men syns den er veldig fin!
Gjest Joanna Skrevet 7. februar 2004 #4 Skrevet 7. februar 2004 Nå er den innkjøpt. Tester den imorra.
Malou Skrevet 7. februar 2004 #5 Skrevet 7. februar 2004 Jeg kjøpte også Sky High Curves i dag, så "reklamen" her inne virker. Er det noen som er ansatt hos Maybelinne her? :blunke: Har ikke prøvd den ennå. Jennifer
Gjest Joanna Skrevet 8. februar 2004 #6 Skrevet 8. februar 2004 Hadde den på meg i dag tidlig- og så langt funker den kjempefint! Tynn børste (=lett å legge!), vippene bøyde seg godt synlig oppover med en gang (=farvel vippetang!) og fargen ligger jevnt på uten å drysse eller klumpe. Vippene forblir myke, ingen harde vipper her ivertfall! Så langt veldig, veldig fornøyd. Så gjenstår det å se hvordan den er når den har vært på en hel dag, og skal vaskes av om kvelden...
Ireth Carnesir Skrevet 8. februar 2004 #7 Skrevet 8. februar 2004 Kjøpte den tilfeldigvis i går da den var på tilbud. Fungerer meget bra. Ser fantastisk ut og drysser ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå