Gjest Gjest i dag.. Skrevet 7. februar 2004 #1 Del Skrevet 7. februar 2004 Når det er mannen som føler et overtramp... Jeg og kjæresten min (etter 8 mnd) hadde sex her en dag. Jeg tok initiativet og han spøkte om at han ”ble voldtatt” med smil og godt humør. Men etter hvert så fikk jeg følelsen av at han ikke var med og det skremmer meg litt. For første gang følte jeg at han ikke hadde lyst til å ha sex mens vi er i selve samleiet. Det føltes selvfølgelig ut som at han ikke hadde lyst på meg og jeg tok det litt personlig. En annen ting er at jeg føler at han ble med på dansen fordi han ”måtte” fordi jeg ville ha sex og så tydelig ga inntrykk av det, at jeg på en måte presset meg på han. Under selve samleiet sa jeg at jeg skulle ønske vi kunne komme sammen, og da sa han litt kort at det ble ikke i kveld for da gikk det ikke, og når jeg meldte min bekymring så forsikret han meg om at han ikke ville ha gjort det (hatt sex med meg) hvis han ikke hadde lyst. Men følelsen er der alikevel... og det er helt forferdelig! Føler en liten blanding av at han ikke var interessert og for å strekke denne litt langt... som en ”kvinnelig voldteksmann”... Jeg spurte han om gutter kunne ha sex uten å ha lyst... og da sa han at det nødvendigvis ikke behøvde å være en sammenheng mellom erreksjon og lyst. Dette får jo meg til å føle meg helt pyton, og jeg klarer rett og slett ikke å legge det fra meg. Jeg er redd for hva han synes om det hele. Det har også ødelagt mitt private sexliv siden han dro... kanskje fordi jeg ikke føler at jeg fortjener det? Jeg vet ikke men han dro på guttetur til utlandet dagen derpå (og da fikk jeg ikke tatt det opp morningen etterpå, og dette er ikke et telefontema) og det er noen dager før han kommer hjem. :veldigsur: Bør jeg snakke med han om det? At jeg føler det slik? (ok det skjønner selv jeg at jeg må...) men dette surrer jo oppe i skallen min og det hadde vært fint om noen kunne kaste inn en tanke eller to vedrørende dette emnet... Hver så snill? Jente/kvinne (Gjest i dag) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 7. februar 2004 #2 Del Skrevet 7. februar 2004 Har du alltid like lyst på sex hver gang du har sex? Noen ganger har man veldig lyst, slik er vel gutter og! Er vel i grunn ikke værre. Uansett regner jeg med at han er voksen nok til å si nei dersom han ikke ønsket sex.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 7. februar 2004 #3 Del Skrevet 7. februar 2004 Jeg tror du gjør dette litt for vanskelig både for deg selv og ham, ikke ta det så alvorlig! Du vet, noen beskylder oss jenter for å analysere absolutt alt til døde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 7. februar 2004 #4 Del Skrevet 7. februar 2004 Vi jenter er verdensmestre i å gjøre ting vanskelig for oss selv. Hvis vi først begynner å tenke på en slik ting du beskriver, blir tanken tilslutt nesten uutholdelig. Vi er flinke til å tenke i en retning, og fantasere om en spesiell ting for å gjøre denne tingen til en STOOOR ting! Slik er ihvertfall jeg ofte, og kjæresten min skjønner jo ikke bæret når jeg blir lei meg for ting, som for han er heeelt gresk! Jeg tror nesten det er slik i ditt forhold og! Som Timien skriver er det faktisk det samme for gutter som for jenter innimellom...Av og til er man ekstra tent, andre mindre tent! Du har sikkert hatt sex med kjæresten din av og til du og, uten at du hadde kjempelyst? Mitt råd til deg, er å prøve å glemme dette! Sikker på at når du treffer kjærsten din igjen, blir denne saken glemt, og du tenker hvor dum man er for å tenke slike dumme tanker (egen erfaring) Vi jenter er altfor usikre på oss selv innimellom.. Lykke til :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noorgie Skrevet 7. februar 2004 #5 Del Skrevet 7. februar 2004 Jeg kan nærmest garantere deg at dette ikke er noe han tenker over i det hele tatt, så du kan ta det helt med ro. Vi menn (de fleste av oss i hvertfall) klarer ikke å være så dype som dere jenter i slike tilfeller. For oss er det slik at av og til er det vi som har lyst, og kanskje vi maser oss til et nummer, og i ditt tilfelle var det du. Verre er det ikke. Det blir nesten litt for dumt når du lar slike ting gå så voldsomt inn på deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slapp_nuddel Skrevet 7. februar 2004 #6 Del Skrevet 7. februar 2004 Dette er noe du absolutt ikke skal tenke for mye på.. Som gutt selv så bruker jeg i dann og vann å være "rock hard" uten at det er så mye lyst i kroppen. Og har hatt sex i de tilstandene også... er ikke alltid jeg er så kåt at det er mulig for meg å gå. Det er heller ikke det som er viktig.. er det samme som når dere jenter sier at det ikke er så viktig for dere å gå under en kjapp en (jeg og mine kjappe ) Overtolkning og misstolkning... dere jenter er flinke på det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 7. februar 2004 #7 Del Skrevet 7. februar 2004 Enig med de andre! Bare ikke tenk dette ihjel for da BLIR det ett problem..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest i dag.. Skrevet 7. februar 2004 #8 Del Skrevet 7. februar 2004 Dette var jo et mange entydige svar... og takk for det. Så det dere sier er at han ikke (med 95% sikkerhet) tenker det samme som meg? Det er jo veldig beroligende, for da er det mest sannsynlig ikke en "big deal" for han. Men skal jeg bare glemme det, og ikke snakke med han om det? Det er jo tydelig at dere føler at jeg overreagerer her... :klø: Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 7. februar 2004 #9 Del Skrevet 7. februar 2004 Dette var jo et mange entydige svar... og takk for det. Så det dere sier er at han ikke (med 95% sikkerhet) tenker det samme som meg? Det er jo veldig beroligende, for da er det mest sannsynlig ikke en "big deal" for han. Men skal jeg bare glemme det, og ikke snakke med han om det? Det er jo tydelig at dere føler at jeg overreagerer her... :klø: Takk Jepp...du gjør som mange andre, inkludert meg selv, overreagerer :-D Slik jeg forstår deg, har dette kun skjedd denne ene gangen..Men hvis du alltid sitter igjen med denne følelesen etter sex, ville jeg aknskje tatt det opp med kjæresten min! Men som sagt, tror dette bare er noe DU tenker på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noorgie Skrevet 7. februar 2004 #10 Del Skrevet 7. februar 2004 Dette var jo et mange entydige svar... og takk for det. Så det dere sier er at han ikke (med 95% sikkerhet) tenker det samme som meg? Det er jo veldig beroligende, for da er det mest sannsynlig ikke en "big deal" for han. Men skal jeg bare glemme det, og ikke snakke med han om det? Det er jo tydelig at dere føler at jeg overreagerer her... :klø: Takk Vil påstå at han med 100% sikkerhet IKKE tenker som deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 7. februar 2004 #11 Del Skrevet 7. februar 2004 Kanskje han fantaserer om å bli voldtatt? Kanskje han ønsker en type lek med deg hvor du "voldtar" han og dette var en slags hinting og fisking på hvordan du ville reagere på hans uttalelser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuske77 Skrevet 10. februar 2004 #12 Del Skrevet 10. februar 2004 Tror vi alle, både jenter og gutter, ikke alltid er like lyste jeg, men velger å ha sex med partner for å glede den andre. Dette er da gi og ta som i alle andre deler av livet. Ellers kan det jo være en måte å kryddre sevlivet litt og kanskje sette noen fantasier ut i livet... Mange muligheter, men føler ikke på meg at det skal være stor grunn til bekymring i hvertfall.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå