Samine89 Skrevet 17. juni 2012 #1 Skrevet 17. juni 2012 Jeg liker å trene og ta vare på kroppen min. Men jeg har et stort allergikerproblem Har lyst å spise sunnere, men er så vanskelig når jeg er allergisk mot det meste av det som er "sunt". Jeg tåler ikke: Frukt eller bær nesten ikke noen grønnsaker egg fisk og skalldyr Er heller ikke så veldig glad i kjøtt. tips til andre sunne ting jeg kan spise? Føler jeg ikke spiser annet enn havregryn
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 17. juni 2012 #2 Skrevet 17. juni 2012 Kartlegg hvilke få grønnskaer, frukt og bær du tåler! Noen er allergisk mot rå brokkoli, men ikke mot stekt. Kanskje du kan finne noen få grønnsaker og noen få frukt som du tåler, og så passer du på å spise dem hver dag? Sjekk ut denne visuelle oversikten over hvilke grønnsaker som inneholder hvilke vitaminer Prøv å få i deg en av grønnsakene innenfor hver kategori om dagen. Hvis det er noen kategorier du er allergisk mot alle former av alle grønnsakene, prøv å ta et supplement for den spesifikke vitaminen. Kan ikke legen din hjelpe deg litt? Det er superviktig at du får i deg alle næringsstoffene hver eneste dag!
Samine89 Skrevet 18. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2012 Tusen takk for svar :D Jeg skal endelig til legen nå snart for å ta prøver Jeg tålte alt da jeg var barn, men nå så oppdager jeg mange nye ting hvert år jeg ikke tåler. Før var det lett å bare unngå å spise de få tingene jeg ikke tålte. Men det har utviklet seg nå til å ikke tåler noe. Gleder meg til å finne ut hva det er jeg egentlig ikke tåler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå