Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Januar 2011 begynte jeg med jogging, jogget 3-5ganger ii uken, uten fokus eller mål, bare med ei pulsklokke for motivasjonens skyld.

I januar 2012 tok jeg treningen inn på treningssenter fordi jeg blir alt for fort syk. Trener 40-60min cardio på mølle, step og ellipse, hver hverdag og styrke 2ganger i uka.

Frokost 1000:

1 eple med kanel og ett knekkebrød med røkt kalkunpålegg

-trening-

Lunsj 1200:1skyr, 30g yoghurtnøtter

Lunsj2 1500: 1/2 brokkoli, 1 gulrot, 1/4kål, kokt uten smør og salt

Middag: full tallrik med salat og grønnsaker, 1-2kyllingfileter, svinefileter eller samme kjøtt i strimler med pita eller brød, Gjerne 1spiseskje tzatsiki til og.

Jeg studerer hjemme og har ikke mye tid til ting utenom trening og studie, nå har jeg ferie frem til høsten.

I det siste har jeg følt meg veldig sliten og trøtt, sliter litt med å sove siden jeg har vært urolig, så jeg legger meg ti-elleve men sovner ikke før rundt tolv og våkner syv og da sover jeg dårlig frem til halv ni.

Er helt zombi på ettermiddagen og kvelden, og jeg begynner å bli slakk på treningen, og jeg klarer ikke holde ut like lenge som før. Det begynner å bli kjipt å trene, fpr jeg er svimmel og jeg klarer liksom ikke henge helt med.

Det har vært slik i tre uker snart..

Hvor går det galt her?

Jeg har aldri hatt noen trener eller noe sånt, men jeg kjenner en del folk på treningsstudioet og jeg har aldri fått noe dårlige tilbakemeldinger på øktene mine, noe konstruktiv kritikk i begynnelsen, men ikke noe mer..

Før var trening det beste jeg visste, men nå virker det som jeg har gått på en smell. Var på somatisk undersøkelse, blodprøver og urinprøver for to uker siden, alt var fint, men jeg tenkte ikke så mye på problemene med treningen akkurat da så jeg tok det ikke opp.

Kan det være lite søvn? Lite mat?

Beklager langt innlegg, men jeg syns det er viktig å få frem alle faktorer her. Håper noen kan hjelpe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet