Gå til innhold

Rare venneforespørsler..

Anbefalte innlegg

Gjest Starlit
Skrevet (endret)

Noen som har opplevd å fått merkelige venneforespørsler på facebook? :gjeiper:

Noen ganger dukker det opp menn uten profilbilde og info om seg selv, som vil legge meg til på vennelisten sin.. Og alle som en er fremmede.

Jeg avslår dem alle som en selvfølgelig, men undrer likevel på hvorfor folk tar seg bryet med å lage seg enkle profiler(eller anonyme) for å komme i kontakt med meg, eller drive med spionasje.

Hva mener dere er hensikten bak disse handlingene?

Og bør jeg uroe meg over dette (at det kan være personer i eget nærmiljø, som prøver å få tilgang til min fb profil..elns?)

Takker for svar :)

Endret av Starlit
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan godt være noen nær deg som vil teste deg på en eller annen måte, men ellers kan det være noen andre som bare synes du er pen og tror at dem må legge deg til som venn for å komme i mere kontakt med deg :) Har fått flerre sånne forespørsler selv, jeg godtar ingen jeg ikke kjenner. Er litt creepy, men du kan orne sånt at bare venner av vennene dine på face kan sende deg forespørsel da, om du blir lei dem ukjente!:)

MVH C :hjerte:

Gjest Starlit
Skrevet

Kan godt være noen nær deg som vil teste deg på en eller annen måte, men ellers kan det være noen andre som bare synes du er pen og tror at dem må legge deg til som venn for å komme i mere kontakt med deg :) Har fått flerre sånne forespørsler selv, jeg godtar ingen jeg ikke kjenner. Er litt creepy, men du kan orne sånt at bare venner av vennene dine på face kan sende deg forespørsel da, om du blir lei dem ukjente!:)

MVH C :hjerte:

Hmmm.... vet ikke hva jeg skal tro, egentlig :gjeiper:

Om det er folk som er "nær" meg, så burde de for lengst ha skjønt det at jeg ikke lar meg lure så lett ;)

Jeg avviser og avviser..gang på gang..

Undres vertfall på om det er snakk om samme gjerningsmenn eller kvinner, bak forespørslene..

Gjest Frk.Franzen
Skrevet

Jeg har også fått slike. Pratet tidligere med en fyr på msn og hadde han som venn på facebook. Ble etterhvert lei av han og slettet han. Han godtok visst ikke dette og lagde seg maaange forskjellige profiler og prøvde å legge meg til. :fnise:

Ellers får jeg også endel ifra utenlandske menn, gjerne tyrkere. Virker ikke som at de er særlig kritiske til hvem de legger til.

Gjest Starlit
Skrevet

Jeg har også fått slike. Pratet tidligere med en fyr på msn og hadde han som venn på facebook. Ble etterhvert lei av han og slettet han. Han godtok visst ikke dette og lagde seg maaange forskjellige profiler og prøvde å legge meg til. :fnise:

Ellers får jeg også endel ifra utenlandske menn, gjerne tyrkere. Virker ikke som at de er særlig kritiske til hvem de legger til.

Aha! Så det kan være tidligere flørter eller ex`er ? :)

Kan ikke påstå å tro at noen av de gamle spøkelsene ønsker å se profilen min :gjeiper:

Men vanligvis(stort sett), så er det norske navn på disse mennene som sender meg forespørsler..

Har før sendt mail til den ene fyren (som faktisk kom fra samme plass som meg), hvor jeg spurte om han egentlig kjente meg/ og hvorfor han sender meg et venneforespørsel..

Men fikk ikke en dritt til svar..

Dette har selvfølgelig skjedd flere ganger, hvor de ikke svarte meg tilbake når jeg konfronterte meg med dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...