Gå til innhold

Sex i badekaret

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Linda love

Hei meg og typen hadde sex i badekaret en dag, så gikk det så vilt for seg, at han dyttet meg under vann. Fikk litt problemer og skrekk, men ble veldig kåt av dette også.. mmmmmmmmm noen andre med drukningsfetish!??!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samboeren din dyttet deg undervann så du fikk (puste?)problemer og du synes det er greit? Og du ble i tillegg opphisset av det? Jeg vil ikke tro at dette er det mest vanlige nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo noen som tenner på å bli nesten-kvalt.

Ja, men jeg vil tro man avtaler dette på forhånd? Man prøver ikke å kvele kjæresten sin eller dytter henne under vann helt uten videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Ja, men jeg vil tro man avtaler dette på forhånd? Man prøver ikke å kvele kjæresten sin eller dytter henne under vann helt uten videre!

En gang må en oppdage at en tenner på noe, ikke sant?

Jeg tenner så absolutt ikke på "breath control". Tanken skremmer nesten livet av meg, antakelig fordi jeg en gang holdt på å drukne.

Jeg gjetter at de fleste som oppdager at de tenner på at noen kontrollerer pusten deres/hindrer dem å puste normalt oppdager lysten tilfeldig. For eksempel ved å ha blitt dytta under vann ved et uhell.

Ved BC som alle andre seksuelle leker er det viktig at partnerne kommuniserer godt, både på forhånd og under leken. Samtykke og sikkerhet er det aller viktigste.

Kodeord kan man ikke bruke når man ikke kan puste, men et alarmsignal må man i alle fall passe på å ha. Ellers kan det gå veldig galt. Ett klapp på skulderen kan f. eks bety "Må puste snart". To klapp kan bety "Jeg må ha luft NÅ"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Dyttet han deg under vann uten at det var avtalt på forhånd? I så fall ville jeg blitt rasende!! :evil:

Og Mor Nille er en sten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Om Tispa sier, er det ikke uvanlig å tenne på å "miste pusten" tror det gjest beskriver her var et uhell, også merket man at man tente på det. Et "tips" hvis du vil utforske det med breath-control er å ha hodet hengende bakover over sengekant eller lignende under sex, spesielt når du kommer. Det er ikke så farlig som om han har tak rundt halsen din, og du selv har mer kontroll på hva som skjer (ie, du kan løfte hodet opp igjen...) Michael Hutchens er vel skrekkeksemplet på breath-control sex....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Og Mor Nille er en sten.

for en usakelig kommentar fra revetispa..

hva i alle dager er det som er ulogsik med å bli sint på noen som dytter deg under vann på den måten, når det ikke er avtalt?

jeg hadde marsjert ut døra og aldri kommet tilbake :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Herregud, er dere jenter virkelig så surmulende at der blir sure av ikkenoe? Dere må jo gå rundt å være sure hele tiden om det skal så lite til?

For den som har prøvd å leke i et badekar eller i vann generelt så er det ikke uvanlig å få hodet til den andre under vann da, og det er da ikke noe å bli sur for? Herregud..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstod det slik at det var et uhell, "i kampens hete" , men at hun oppdaget at hun likte det.

Dersom man driver med dette bevisst må man selvsagt ha en avtale på det, samt ha en form for kodeord for "nei"/"slutt", som Revetispa sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Dere må jo gå rundt å være sure hele tiden om det skal så lite til?

vet du hva? holde på å drukne er ikke noe som skjer meg til stadighet.. i løpet av min 28 år har det bare hendt en gang..

bli dyttet av en kjæreste har hendt meg 2 ganger.. og da kan jeg love deg at jeg ble "sur"..

jeg blir sinna av å bli utsatt for den type ting.. men heldigvis så lærer jeg fort og kommer meg unna mennsker som vil behandle meg på den måten.. og slipper derfor å "gå rundt å være sur hele tiden" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle
Dyttet han deg under vann uten at det var avtalt på forhånd? I så fall ville jeg blitt rasende!! :evil:

Halloooo, vokn opp!! Det var et uhell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Halloooo' date=' vokn opp!! Det var et uhell[/quote']

so what??

hadde vært sinna som fy likevel, jeg..

si meg; dersom noen vraka den nye bilen din og sa "det var et uhell", ville du bare være bli da?

livet mitt er ganske mye viktigere for meg enn bilen min.. så uhell eller ei.. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest glamourgirl ii

:o Hun får hodet under vann ved et uhell, og dere kvinnfolk går av skaftet? Er det mulig???? Har dere virkelig ikke opplevd at, når dere har sex for eksempel får et blåmerke, eller blir lugga, eller dunker hodet i veggen, eller eller eller...??? Alt dette hendelige uhell som skjer i kampens hete, har man sex i badekar kan det jammen meg gå hardt for seg, og at man da svelger litt vann er vel bare å forvente! Makan til sure kvinner skl man lete lenge etter... Første innlegger spurte så langt jeg kunne se om råd angående breath-control sex, la henne få det da! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Har dere virkelig ikke opplevd at, når dere har sex for eksempel får et blåmerke, eller blir lugga, eller dunker hodet i veggen, eller eller eller...???

litt kan jo skje.. men ikke noe som er farlig (drukning er dødelig, ikke sant?)

man dør jo ikke akkurat av litt lugging eller skalle hode i veggen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sure for ingenting? Jeg hadde fått panikk om noen hadde gjort noe sånt. Og det stod da ikke noe i hovedinnlegget om han gjorde det med vilje eller om det var et uhell...derfor svarte jeg som jeg gjorde. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Vi har tydeligvis lest innlegget litt forskjellig. Jeg kan ikke tro at det er særlig fare for drukning hvis man har sex i et badekar, og den ene får litt vann i halsen. Har du vannskrekk, kan jeg skjønne at det blir skremmende, men da bør man vel ikke ha sex i vann heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...