LineF Skrevet 17. juni 2012 #1 Skrevet 17. juni 2012 Jeg har vært i en brudesalong, men de er lite utvalg av korte kjoler (knekort). Derfor vurderer jeg nå å kjøpe på nett. Noen som har erfaring med gode/trygge steder på nett å kjøpe? Eller er dette for dristig? I tifelle det blir helt feil? Har sett på noen på www.brude-kjoler.com Noen som har hørt om dette nettstedet? Eller har andre forslag jeg kan ta en kikk på?
augustbrud2013 Skrevet 18. juni 2012 #2 Skrevet 18. juni 2012 Utdrag fra "om oss" på denne siden: "1. Online 24 timer Retail Vi tilbyr profesjonell online detaljhandel. Du trenger ikke å være de største kjøpesentrene for å finne en kjole vandrende. Når eller hvor, hvis du ønsker å kjøpe en aftenkjole, vil du finne en perfekt passform for deg. 2. Online engros Online engros er det velkommen. legge til alle de produkter i handlekurven din og gjennomføre en bestilling. vi er alltid her og venter på deg. 3. Profesjonell designer brudekjoler Vi ikke bare 24 timer er den Internett-forhandler, men også med profesjonelle designere til din personlige kroppsstørrelse. Du ønsker en brudekjole som er riktig størrelse og passer for deg. Ta måle bysten, midjen, hofter, og høyde, send oss og legger inn bestillingen. ikke skuffe." Vekker ikke akkurat tillit Hehe. Jeg hadde ikke kjøpt derfra. Det er vel også kopier de lager, så kjolene vil nok se annerledes ut enn på bildene. Går kanskje greit om det er en veldig enkel en.. Advarer samtidig om siden www.houseofbrides.com . Vurderte en stund å kjøpe kjolen derfra da siden gir veldig inntrykk av å være seriøs, de har flere butikker i Illinois og jeg har generelt tillit til amerikanske nettsteder. Det ringte noen bjeller da jeg aldri fikk svar på mine henvendelser, har sendt 4 forskjellige i de siste 2 månedene. Noen google-søk (på engelsk) viser at det er haugevis med klager mot de, mest på kjoler som aldri dukker opp etter de er betalt, ordre som forsvinner og forferdelig dårlig kundeservice Lykke til videre i jakten, og si fra hvis du finner en bra side!
Amens Skrevet 18. juni 2012 #3 Skrevet 18. juni 2012 Jeg har bestilt to kjoler på nett... Den ene fra DHgate.com, den var veldig fin, men jeg hadde målt feil så den er for stor rundt bysten. Den andre er på vei i posten nå. Den ble bestilt av weddingdressfantasy.com og selgeren har fått mange posetive tilbakemeldinger og har en fysisk butikk. Hun har sendt meg bilder av kjolen (som ble bestilt med snøring for å være sikker på at den passer) og den ser kjempe fin ut^_^ Om du velger en "kina-kjole" så vil jeg anbefale at du bruker tid på å finne en selger med høy posetiv score og bestill med snøring i ryggen slik at det ikke er krise om du måler noen cm feil.
LineF Skrevet 18. juni 2012 Forfatter #4 Skrevet 18. juni 2012 Takk Augustbrud. Ser det nå, ikke aktuelt! Skal kikke innom de andre- Vanskelig dette her.. Hmmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå