Gå til innhold

Hva er det skumleste du har sett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det skumleste du noen sinne har sett? Det kan være fra film, virkelighet, eller noe annet, bare det er noe som har gjort inntrykk på deg. Nå er jeg spent! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel,faren min var tilhenger av grøssere når jeg var liten.

En dag latet jeg som om jeg sov,mens han så på en film om varulver.

Det var så skummelt for meg at jeg senere hadde mange drømmer om at han var varulven og kom for å spise meg! :skratte:

Dette fortsatte i ca 10 år vil jeg tro..

Han prøvde å trøste meg med å fortelle at alt bare var kostyme - men det skremte meg enda mer!

Skrevet

Tror det må være da min helt nyfødte barn sluttet å puste.. det er det skumleste jeg noen gang har opplevd og sett.

Skrevet

Klovnen i It. :sjenert: Jeg synes klovner er dritekle og den filmen var virkelig uffen.

Fra virkeligheten kan jeg ikke huske noe som er spesielt skummelt egentlig, men mannen min skremte livskiten utav meg en gang.

Jeg stod i dusjen og vasket håret, gammelt dusjkabinett som lukker inne lyden av vannet så man hører jo ingenting annet.

Og jeg stod jo der i mine egne tanker, med øya lukket og skylte utav shampo. Så åpnet jeg øynene, og der stod han, med hodet inn gjennom dusjkabinett-dørene og så på meg med verdens søteste smil.

Jeg skvatt som bare pokker og hylte som en stukken gris, så voldsomt at jeg skremte han i samme slengen, så han begynte å le en helt hysterisk latter. :skratte:

Da jeg kom over det første sjokket, sank jeg bare sammen i dusjen i krampelatter. :fnise:

Skrevet

Må være da jeg våknet av et dunk, gikk ut i gangen og så moren min hadde et epilepsianfall (GTK), noe jeg aldri hadde sett før i en alder av 12 år. Ikke noe hyggelig syn.

Eller da jeg sto i dusjen, et badekar med dusjforheng, alene i leiligheta. Min daværende samboer var på jobb, men han hadde avslutta tidligere så vi skulle få en fin kveld sammen, som en overraskelse til meg.

Jeg sto med ryggen til han da han snek seg inn på badet og klemte dusjforhenget rundt meg med armene sine (dårlig forklart, kanskje..). Trodde noen hadde brutt seg inn og skulle kvele meg, ble jo kjemperedd. Det var jo godt ment, men jeg kjente hjertet trengte tid til å roe seg ned igjen etter det..

Skrevet

Nå kom jeg på noe også. Eksen var på ferie og skulle ta flyet fra (hvor var det tro, jaja langt borte ifra) klokka ti. Jeg trodde da altså at han ikke var hjemme før sent på ettermiddagen, så da klokka var ti satt jeg på soverommet og hadde på meg sokkene (med ryggen til døra) da jeg hørte noen hviske navnet mitt. Stivnet litt, men trodde lyden var alene-hjemme-redselslyd. Så hørte jeg samme lyden en gang til og snudde meg. Der sto eksen i døråpninga. Jeg trodde hjertet skulle sette seg fast i halsen. Jeg kjente han nesten ikke igjen, han hadde blitt kjempebrun og fått helt lyst hår. Jeg kjenner enda hvor vondt det var å bli så redd, selv om det bare varte i noen sekunder :fnise:

Skrevet

Et blått blinkene lys da jeg satt i et fly, og skjønte det var et lynnedslag.

Fra film er det kanskje filmen "Rec". Episoden "Chinga" i "X-files" har også skremt meg.

Siste morgensamling på folkehøgskolen viste en av lærerne viste filmklipp. Vi hadde først sett på morsomme filmklipp, og så skulle vi se det siste klippet. Vi trodde det også skulle være morsomt, men nei, det var et sånn skummelt fjes som plutselig dukker opp. Hater slike filmklipp:S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...