Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ganske fornøyd med håret mitt - når det vil ligge.

Håret mitt har en tendens til å dele seg, spesielt bak på toppem av hode. Har naturligt halvtykt hår med krøller, men retter det som regel litt. Det er ofte som sagt bak at en "tafs" legger seg på andre siden av hodet ganske så fort, om jeg ikke passer på med hendene hele tiden.. noen tips om hvordan få det til å ligge på rett side? :)

Anonym poster: cbd30761d55746a3410db735fb55e1d8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke en virvel baki der da som tuller det til? Lite å gjøre med det annet enn å finne ny frisyre.

Anonym poster: f019280b04874daa2c8ea095424a06a0

Gjest Elihol
Skrevet

Har hatt samme problem med hesten min, faktisk. Fukter den delen av håret som ikke vil ligge på riktig side, og fester med strikk (eller spenner). Gå med det hele tiden en periode, eller ta ut akkurat når du er ute, og ha det slik hjemme og om natten. Kanskje bruke hårskum etc for forming av frisyrer også.

Funket på hesten i allefall. Og jeg husker jeg hadde en venninne da jeg var yngre som alltid brukte et bredt hårbånd og dro håret bakover, i et par år. Da tok det ganske lang tid før håret ikke lå bakover, men la seg ned og rammet inn ansiktet i stedet. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...