AnonymBruker Skrevet 17. juni 2012 #1 Skrevet 17. juni 2012 Jeg tenkte jeg skulle ta meg en tur og se på NKK sin hundeutstilling her i Trondheim om et par uker, og lurte på om det bare er å møte opp på stedet til oppsatt tid (9.00) når man ønsker å se på? Har aldri vært på en hundeutstilling før, så hadde vært fint om noen kunne fortalt litt hvordan det foregår i korte trekk.. På NKK sine sider har jeg bare kommet over dommerlister og hvilke hunderaser som vil være på hvilke dager.. Foregår bedømmingen etter denne listen? Tusen takk for svar Anonym poster: 069d94ca8cf1601800427f8167f5d45c
Gjest Skrevet 17. juni 2012 #2 Skrevet 17. juni 2012 Etterhvert kommer oversikt over hvilken hunder som stiller når og i hvilken ring! Skal man se på en rase møter man til oppmøtetid, selv om det så og si alltid er forsinka Oversikten pleier å kommet et par dager før helgen!
Gjest Skrevet 19. juni 2012 #3 Skrevet 19. juni 2012 Har kommet program på siden til NKK nå hvertfall! Da står det oversikt over hvilken raser og hvilken ring, og såklart når på dagen http://www.nkk.no/nkk/public/openIndex?ARTICLE_ID=14214
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå