AnonymBruker Skrevet 17. juni 2012 #1 Skrevet 17. juni 2012 Føler det er helt skandaløst at svaret ikke kommer før 20 Juli, hehe. Man får liksom svaret 2-3 uker før utdannelsen begynner på enkelte steder. Jeg har liksom Plan A, B og C, og svaret fra samordna opptak kan ha store avgjørende konsekvenser for livet mitt. Det kan f. eks. hende jeg må flytte meg til en annen del av landet, og da blir det en flyttesjau og stress med å etablere et helt nytt liv nesten, og det får jeg ikke vite før slutten av sommerferien? Nei, hehe. Dette er dårlige greier, jeg klarer liksom ikke slappe av og nyte sommeren, har bare angst fordi jeg ikke vet hva jeg må forberede meg på :/ Anonym poster: 9c7e703fc1f3cdd8f58b0ce30cedf69f 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2012 #3 Skrevet 17. juni 2012 Vi er ihvetfall tre om det Anonym poster: 874b132ebf0b823e2fde2d3b864e900c
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2012 #4 Skrevet 17. juni 2012 Har kjøpt meg leilighet, og har søkt 10 studier på samme universitet, så jeg trenger ihvertfall ikke bekymre meg for hvor jeg ender opp. Det er min løsning på det problemet Jeg har hund og diverse andre situasjoner som gjør at det ikke er bare å pakke opp, og dra avgårde til et-eller-annet-sted. Så det studiet jeg vil inn på, året etter dette, er jeg nødt til å klare til neste år. Hjelper ikke om jeg kommer inn i Tromsø, liksom, jeg må klare snittet her jeg er nå. Så neste år kommer jeg til å være nervevrak! I år går det greit, men jeg har IKKE lyst til å inn på andrevalget. Er kjempemotivert for førstevalget, og ville blitt knust om jeg ikke kom inn. Anonym poster: b66abb66d61a1b04b24766894a21c8ad
Celestia Skrevet 18. juni 2012 #5 Skrevet 18. juni 2012 Har kjøpt meg leilighet, og har søkt 10 studier på samme universitet, så jeg trenger ihvertfall ikke bekymre meg for hvor jeg ender opp. Det er min løsning på det problemet Jeg har hund og diverse andre situasjoner som gjør at det ikke er bare å pakke opp, og dra avgårde til et-eller-annet-sted. Så det studiet jeg vil inn på, året etter dette, er jeg nødt til å klare til neste år. Hjelper ikke om jeg kommer inn i Tromsø, liksom, jeg må klare snittet her jeg er nå. Så neste år kommer jeg til å være nervevrak! I år går det greit, men jeg har IKKE lyst til å inn på andrevalget. Er kjempemotivert for førstevalget, og ville blitt knust om jeg ikke kom inn. Anonym poster: b66abb66d61a1b04b24766894a21c8ad Jeg tror også at jeg hadde blitt ganske knust om jeg ikke kom inn på 1 valget mitt for å være helt ærlig. Eller om jeg ikke kommer inn i det hele tatt!:o Men jeg har en plan B, så jeg får bare prøve igjen neste år om jeg ikke skulle kommet inn dette året
Lilliani Skrevet 18. juni 2012 #7 Skrevet 18. juni 2012 Jeg holder på å bli smågal, og klarer ikke slappe av før jeg har svaret! Haaar så lyst å komme inn på førstevalget. Egentlig bare det jeg har lyst til å studere. Har fått meg leilighet og muligens jobb, så jeg GRINER visst jeg ikke kommer inn!!
Gjest virveldyr Skrevet 18. juni 2012 #8 Skrevet 18. juni 2012 Jeg har ikke bestemt meg ennå for hva jeg skal ha som 1. prioritet engang 2
gullet01 Skrevet 18. juni 2012 #9 Skrevet 18. juni 2012 har fått leilighet men vet ikke om jeg kan flytte inn i den for det kommer ann på om jeg kommer inn på skole.. krysser alt jeg har for at jeg kommer inn på skole ! :D
Strixvaria Skrevet 18. juni 2012 #10 Skrevet 18. juni 2012 Jeg har allerede gått et år på UiO, men bytter studie nå. Er ikke nervøs i det hele tatt, fordi jeg vet at jeg kommer inn med GOD margin. Var mer nervøs i fjor, da hadde jeg egentlig tenkt meg til Bergen, men tok heldigvis en tur opp dit rett før bytte-plass-på-studieønskene-fristen gikk ut. Fant fort ut at jeg ikke likte byen noe særlig (no offense til bergenserne!) + at jeg ikke fant noe sted å bo (akkurat dét gjorde meg egentlig ikke noe, da fikk jeg en grunn til å ikke dra dit, haha), så da ble det Oslo.. Mulig dette blir for "personlig" (vet det er en del som er litt redde for å bli gjenkjent IRL), meeen hva har dere søkt (er så nysgjerrig på sånt, hihi)? Eventuelt hvor i landet/utlandet?
Celestia Skrevet 23. juni 2012 #11 Skrevet 23. juni 2012 JEG ER OGSÅ NERVEVRAK ÆÆÆÆÆ Jeg holder på å bli smågal, og klarer ikke slappe av før jeg har svaret! Haaar så lyst å komme inn på førstevalget. Egentlig bare det jeg har lyst til å studere. Har fått meg leilighet og muligens jobb, så jeg GRINER visst jeg ikke kommer inn!! Haha, så søte Jeg krysser fingrene for dere! Og alle andre som blir holdt på pinebenken! Er heldigvis ikke SÅ lenge igjen nå. Fytti katta, mars til langt uti juli er så alt for lenge å vente det!
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2012 #12 Skrevet 24. juni 2012 Jeg har ikke bestemt meg ennå for hva jeg skal ha som 1. prioritet engang Egentlig ikke jeg heller. Men har søkt på Årsstudium i Psykologi ved UiT.. jeg trodde det var et åpent studium. Men nå når jeg går inn på nettsiden til UiT, ser jeg at de har skrevet opp poenggrenser fra ifjor.. Da ble jeg nervøs. Men tror fortsatt jeg kommer inn med et snitt på 4,8..?? Jeg er nervøøøs.. Anonym poster: 904ba33b33eae04a681f574d0b63bdf1
Papirbit Skrevet 24. juni 2012 #13 Skrevet 24. juni 2012 Helt sykt at jeg skal være i utlandet når jeg venter svar. Uff,gruer meeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå