Gå til innhold

Jeg vil ikke inn i et forhold!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir så forvirret av meg selv :(

Jeg vil absolutt ikke inn i et forhold. Jeg trives så utrolig godt for meg selv, med bare meg selv og mitt å ta hensyn til. Kom ut av et veldig dårlig forhold i vinter, og ønsker tid for meg selv nå.

Likevel møter jeg stadig gutter, jeg er tilogmed på sukker! Men jeg er jo bare useriøs, som mange andre. Det som er, det er at guttene faller som fluer for meg! Kjekke, fine, hyggelige gutter. Det kan gå en uke eller to hvor vi møtes masse masse, men så får jeg litt følelser, og da blir jeg livredd, og kjenner avsmak med tanke på hele fyren. Så blir jeg feig og stikker av.

Så er det ny runde og ny runde med neste og neste.

Det skremmer meg nesten litt at jeg reagerer som jeg gjør, tenk om jeg blir å være sånn for alltid? Det er jo ikke i utgangspunktet noe galt med disse guttene, kjemien er akkurat der den skal og alt, men når de er tydelig interessert, da fyker jeg! Hva kan jeg gjøre? Vil jo ikke holde på sånn og såre folk hele tiden heller da :forvirret:

Anonym poster: 4d4d41e2f6bd06ea9b44d85120d99663

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

*

Endret av hyllemannen
H
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å melde deg ut av sukker og holde deg unna gutter? :P Nei, jeg har ingen aning hva du burde gjøre.

Anonym poster: f7752e19009304d31206de2273595c69

• Liker 1
Gjest Gorgonzola
Skrevet

Jeg blir så forvirret av meg selv :(

Så er det ny runde og ny runde med neste og neste.

Menn som bedriver slik atferd betegnes gjerne som playere eller drittsekker.

Whats your excuse?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Haha..

Høres ganske morro ut egentlig.

Det er ikke så morro som det høres ut :gjeiper:

Hva med å melde deg ut av sukker og holde deg unna gutter? :P Nei, jeg har ingen aning hva du burde gjøre.

Anonym poster: f7752e19009304d31206de2273595c69

Ja, har vurdert det flere ganger, men har ikke møtt så mange derifra egentlig, og de jeg har møtt har vært like useriøse som meg, så akkurat der føler jeg meg ganske safe. Men ja, prøver jo å holde meg unna, men jeg er veldig sosial av meg, så møter folk i alle mulige settinger hele tiden, også blir jeg sjarmert og tenker at denne gangen kanskje jeg faller skikkelig, han er jo så sjarmerende!

Menn som bedriver slik atferd betegnes gjerne som playere eller drittsekker.

Whats your excuse?

Ja, er nok å anse som player, men jeg player jo ikke med vilje :( Det kommer nesten en slags kortslutning i hodet mitt når jeg begynner å føle meg presset og at det ligner på et forhold :forvirret:

ts

Skrevet

Kanskje du bare skal være ærlig og si at du ikke er ute etter noe seriøst? Så slipper du å eventuelt såre noen.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Så la hver å gå inn i et forhold da vel?

Anonym poster: e1faec191f9df48baa7af230fbfecb57

Gjest NozMonster
Skrevet

hva i alle dager er poenget med å være på sukker om du ikke vil inn i et forhold?

kanskje du skal slutte å gi uttrykk for interesse til disse gutta dine.. jeg må bare spørre: er det oppmerksomheten fra dem du innerst inne liker? hvordan er det med bekreftelsesbehovet ditt- trenger du bekreftelse på at du er fin og bra?

• Liker 3
Skrevet

Haha, hva er brukernavnet på sukker?

Skrevet
:murvegg::murvegg: - Beklager, har ikke noe mer fornuftig å si...
Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Haha, hva er brukernavnet på sukker?

hehee...nå ble jeg nyskjerrig på hvorfor du vil vite det?

Hva er du ute etter? enda en i rekka som TS sårer?

Endret av NozMonster
Gjest Cakenommy
Skrevet

Om du ikke klarer å være seriøs og bare vil ha en kosevenn, så kan du endre hva du søker etter på Sukker; du kan for eks endre det til at du er ute etter en elsker, eller en flørt som kan utvikle seg til mer. Da gjør du deg selv og mannfolka en tjeneste :)

AnonymBruker
Skrevet

hva i alle dager er poenget med å være på sukker om du ikke vil inn i et forhold?

kanskje du skal slutte å gi uttrykk for interesse til disse gutta dine.. jeg må bare spørre: er det oppmerksomheten fra dem du innerst inne liker? hvordan er det med bekreftelsesbehovet ditt- trenger du bekreftelse på at du er fin og bra?

Jeg er ikke ts og har aldri vært på sukker. Men jeg kan forstå henne, kan kjenne meg igjen fra perioder av livet mitt og kjenner igjen andre som også har uvilje mot et seriøst forhold, ofte fordi de er blitt såret en eller flere ganger. En av grunnene er til dels at de har såret seg selv på en ubevisst måte når de har flydd fra blomst til blomst for ikke følt tomhet etter en ons eller en kort periode i et flyktig forhold?

Men også lavt selvbile kan gi utslag i et behov for ekstra bekreftelse og å bli sett. Det er ingen av oss som er helt beskyttet fra å kunne oppleve det samme i en kort eller lang periode.

Anonym poster: cebd8e69171e0823e9b73b27d1998d38

• Liker 3
Skrevet

Holder du ikke fingrene unna sjokoladehylla hver gang du er på butikken, blir du feit.

Beholder du ikke trusa oppe hver gang du har vært på sukker, så blir du følelsesmessig avstumpet.

Player? Ville nå heller kalt det en spade, jeg da...

Gjest Janus
Skrevet

Jeg er åpen for å innlede et useriøst ikke-forhold med deg om du er interessert i det.

:)

• Liker 1
Skrevet

Oh du er så søt janus:)

Lol

Skrevet

Veien til mannens hjerte går gjennom mageregionen så kjøleskapet må ikke se ut som mitt ofte gjør. Menn liker ikke å velge mellom ansjos uten egg, par ostebiter og en tomat. Er de heldige er det ferskt brød i huset mitt, men knekkebrød skremmer bort de fleste menn allerede til frokosten. :)

• Liker 1
Skrevet

Veien til mannens hjerte går gjennom mageregionen så kjøleskapet må ikke se ut som mitt ofte gjør. Menn liker ikke å velge mellom ansjos uten egg, par ostebiter og en tomat. Er de heldige er det ferskt brød i huset mitt, men knekkebrød skremmer bort de fleste menn allerede til frokosten. :)

Så du anbefaler med andre ord TS å vise kandidatene et tomt kjøleskap og en pakke med knekkebrød?

Ja, det vil helt sikkert fungere bra på de fleste seriøse det :ler:

AnonymBruker
Skrevet

Haha Janus, et useriøst ikke-forhold høres midt i blinken ut ;)

Alvina, kjøleskapet mitt er som regel fullt av øl og vin, også et par tuber majones, og noe egg, tror du det funker avskrekkende nok? ;)

Men seriøst, er det ingen andre som har det sånn? :sjenert:

ts

Skrevet

Takk Gud for at det er flere av oss! Har dessverre ikke noen råd å gi deg, men håper noen andre har! :popcorn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...