Nikki78 Skrevet 17. juni 2012 #1 Del Skrevet 17. juni 2012 Noen som har gode tips til hvor jeg kan laste ned et enkelt og oversiktlig mnd budsjett for en vanlig familie med helt vanlig husholdningsutgifter ? Veldig takknemlig for svar ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2012 #2 Del Skrevet 17. juni 2012 Sjekk nettbanken din. Anonym poster: c8de4e7e9d410779b740c29d0041e567 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DINK Skrevet 18. juni 2012 #3 Del Skrevet 18. juni 2012 Jeg er kjempeglad i ett som jeg fant for to år tilbake. Kan laste det ned, man kan endre tittelen på postene, og det er ferdig "kodet" og laget til, slik at du lett ser overskudd/underskudd. På andre arket er det grafer og kakediagrammer. Ganske handy. Og seff gratis. Finner det her: http://okonomiguiden.no/lag-personlig-budsjett/ (kan laste ned til open office/office) Det er årsbudsjett, men jeg bruker det likevel. Jeg lette etter månedsbudsjett når jeg fant det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikki78 Skrevet 6. juli 2012 Forfatter #4 Del Skrevet 6. juli 2012 Jeg er kjempeglad i ett som jeg fant for to år tilbake. Kan laste det ned, man kan endre tittelen på postene, og det er ferdig "kodet" og laget til, slik at du lett ser overskudd/underskudd. På andre arket er det grafer og kakediagrammer. Ganske handy. Og seff gratis. Finner det her: http://okonomiguiden.no/lag-personlig-budsjett/ (kan laste ned til open office/office) Det er årsbudsjett, men jeg bruker det likevel. Jeg lette etter månedsbudsjett når jeg fant det. Supert , takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BedreFinans Skrevet 9. april 2013 #5 Del Skrevet 9. april 2013 (endret) Vi har laget et veldig enkelt årsbudsjett som dere kan laste ned gratis her om ønskelig :-) Endret 10. april 2013 av BedreFinans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå