AnonymBruker Skrevet 17. juni 2012 #1 Skrevet 17. juni 2012 Tenkte vi skulle prøve en ny pizza i dag, og bestilte fra Pizza Flamenco. For det første syntes vi det var litt ubehagelig å skulle oppgi fullt kortnr på tlf til en kundebehandler, så vi sa klart fra om at vi ville betale kontant. Det var greit. For det andre kommer pizzaen over en og en halv time for sent. Dette visste visstnok ikke sjåføren, så vi sto i 3 minutter og ventet på at han dobbeltsjekket med sentralen. Skikkelig service, altså. Når han fikk bekreftet at vi skulle ha rabatt, kom det frem at han ikke hadde veksel, selv om de skal ha det, når kunden sier de skal betale kontant. Han manglet 10 kr, og nektet å gi oss pizza (altså vi ville fått mer enn 10 kr rabatt om han lot oss få det for den prisen.) Han sa at da måtte vi betale 200 (full pris), eneste vi hadde, noe vi nektet, så han dro tilbake med pizzaen. Så utrolig dårlig service. Jeg er satt ut, altså. Anonym poster: 0a3c174a0c155eca136cb442f7bcfe1a
zzn Skrevet 17. juni 2012 #2 Skrevet 17. juni 2012 3 feil? Ikke noe problem å gi kortnr, bruk kredittkort! Er veldig vanlig i andre land. Resten var veldig dårlig, enig der. Klag.(De tapte jo bare penger nå...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå