Gå til innhold

Tips til brudeslør som "pynt"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et langt enkelt chiffonslør fra bryllupet mitt(med kam) som jeg gjerne vil beholde og bruke på en eller annen måte.

Men, jeg er overhodet ikke typisk sånn chabby chic i stilen med blonder og masse pyntegjenstander eller store bokstaver overalt - som jeg føler glir rett inn i bruk av brudeslør.

Jeg har mer "Bolia møter et par bruktgjenstander fra loppis&et par designmøbler med retropreg"- stil med kunst på veggene - og ingenting pynt og dilldall.

Jeg tenkte kanskje det passet best på soverommet, men har noen tips til hvordan det kan passe inn for oss uromantiske interiørmennesker?

Rett og slett bare finne en fin knagg og henge det på? Har uansett tenkt å kjøpe disse her - det blir kanskje kjedelig?

Over sengen har jeg bare et par store bilder, og synes kanskje slør det gir litt mer romantisk preg enn hva jeg er helt med på.

Ideer mottas med takk :)

Anonym poster: 59518ce35ff3e3427d0419dc0980d8ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å henge det sammen med et par gamle hatter/ paraply osv på en slags knaggrekke?

Som en slags pyntegjenstand av ting som "er i bruk". - et par gamle gummistøvler kunne vært kjempestilig stående under og vil forhindre at det blir veldig sukkersøtt og romantisk.

I tillegg kunne dere hengt opp et bilde fra bryllupet deres ved siden av?

Om du er glad i symbolikk så synes jeg alle referanser til brudeslør og regn kunne vært stilig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...