Gjest Anonymous Skrevet 6. februar 2004 #1 Skrevet 6. februar 2004 Er det bare meg som har problemer med tele 2 mobil?
Ugla Skrevet 9. februar 2004 #4 Skrevet 9. februar 2004 Problem....? :o Merket ikke noe problem jeg. Gikk over til Tele 2 mobil for noen mnd. siden. Fikk tilsendt det nye sim-kortet, med opplysning om dato, og CA klokkeslett det ville bli aktivert. Da tiden nærmet seg, kopierte jeg det jeg hadde lagret på det gamle sim-kortet inn på mobilen, tok ut det gamle kortet, satte inn det nye kortet, og overførte til kortet det jeg hadde ført over til telefonen... Tok ca 15 - 20 min før det nye kortet var aktivisert. Ser ikke det som noe problem. Ble jo informert om det på forhånd...
Labella Skrevet 9. februar 2004 #5 Skrevet 9. februar 2004 Ingen problemer med Tele2 her heller. Skifte av simkort gikk smertefritt - det eneste snåle er at det nå står "telenor" på displayet i stedet for "tele2"...
Gjest Starya Skrevet 9. februar 2004 #6 Skrevet 9. februar 2004 Ahem: http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=67102 Akkurat nå hater jeg tele2 for å ha latt meg være uten forbindelse i en uke. :evil: Og den informasjonen.. vel, de vil kanskje ikke ha meg som kunde siden jeg aldri hørte noe.
Ugla Skrevet 9. februar 2004 #7 Skrevet 9. februar 2004 - det eneste snåle er at det nå står "telenor" på displayet i stedet for "tele2"... Står det det, og du har Tele2...? :o Står "Tele2" hos meg...
Labella Skrevet 9. februar 2004 #8 Skrevet 9. februar 2004 Står det det, og du har Tele2...? :o Står "Tele2" hos meg... Det står "Tele2" et lite sekund før det skifter til "Telenor". Rare greier, men jeg så det nevnt på spørsmål og svar-tjenesten til tele2, så det er vel ikke helt uvanlig. Nå klarer jeg selvfølgelig ikke å finne det igjen da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå