Gå til innhold

Mister helt troen på menneskeheten av å lese på KG..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Av og til blir jeg helt matt av å lese om folks problemstillinger her inne.. Folk som vil være utro selv om de er gift og får høre "go for it - du lever bare en gang", misbruk, problemer, problemer og flere problemer, drama, normalisering av drittoppførsel, barn som oppplever det ene og andre av galskap innad i familien, folk som har hatt sex med både familiemedlemmer og 'tilbakestående' via webcam og annet vås.

Er det virkelig ikke noen litt 'stabile' mennesker med litt god moral igjen her i landet?

Så spørsmålet er vel, mister du også litt av troen på menneskeheten av å lese her inne?

Anonym poster: 240ca9e8dd0f9b7d6af441b615406626

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
Gjest Twinklefart
Skrevet

Nei jeg får mere tro på menneskeheten, her inne er det masse smarte folk! Måkke fokusere på det negative vettu, da blir du en del av problemet :jepp:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg hadde det gjort hvis jeg ikke hadde helt andre erfaringer fra virkeligheten enn fra KG. Verden der ute består stort sett av normale mennesker. Forskjellige liv og forskjellige meninger, så klart, men de fleste har mer eller mindre bakkekontakt og sunn fornuft. KG har blitt et slags freakshow, og er ikke lenger noe jeg tar seriøst. Det kan være temmelig underholdende hvis du klarer å ikke bli personlig engasjert og provosert.

Edit: Jeg låste gåten din, Farty.

Endret av Tabris
  • Liker 3
Gjest Twinklefart
Skrevet

Jeg hadde det gjort hvis jeg ikke hadde helt andre erfaringer fra virkeligheten enn fra KG. Verden der ute består stort sett av normale mennesker. Forskjellige liv og forskjellige meninger, så klart, men de fleste har mer eller mindre bakkekontakt og sunn fornuft. KG har blitt et slags freakshow, og er ikke lenger noe jeg tar seriøst. Det kan være temmelig underholdende hvis du klarer å ikke bli personlig engasjert og provosert.

Edit: Jeg låste gåten din, Farty.

Da vinner du et ryktepoeng :jepp:

Skrevet

Ey, takker. Kan få tilbake litt av troen på KG-heten, da. :fnise:

Gjest juppsi
Skrevet (endret)

Nei, synes det er underholdene :popcorn: jeg tror ikke på halvparten av det som blir skrivd. jeg liker også oppfølger-trollene som skriver at ts skriver om dem. hehehe! plutselig går det over stokk og stein :gjeiper:

Endret av juppsi
  • Liker 1
Gjest Loverdose
Skrevet

Å lese innleggene til Kråkefjas gjør at jeg mister troen på all menneskehet. Fy faen.

• Liker 11
Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

jeg mister ikke troen på menneskeheten nei (eller, vel, kanskje et par untak da)- jeg tenker at: Faen så godt jeg har det, og så heldig jeg er som har så gode venner og familie som jeg elsker over alt på jord, som er like glad i meg tilbake igjen! For et stille og uproblematisk liv jeg har :nigo:

Endret av NozMonster
  • Liker 3
Gjest Twinklefart
Skrevet

jeg mister ikke troen på menneskeheten nei (eller, vel, kanskje et par untak da)- jeg tenker at: Faen så godt jeg har det, og så heldig jeg er som har så gode venner og familie som jeg elsker over alt på jord, som er like glad i meg tilbake igjen! For et stille og uproblematisk liv jeg har :nigo:

For ikke å glemme at fy flate jeg er glad for at jeg har et så interessant liv at jeg slipper å late som om jeg er noe jeg ikke er på KG for at det skal skje noe i livet mitt!

AnonymBruker
Skrevet

For ikke å glemme at fy flate jeg er glad for at jeg har et så interessant liv at jeg slipper å late som om jeg er noe jeg ikke er på KG for at det skal skje noe i livet mitt!

anonymbruker?

Anonym poster: f9d9a3d5f4219380539967abaf792e5d

AnonymBruker
Skrevet

anonymbruker?

Ja, miss? Hva lurer du på?

Anonym poster: 2007b8b312804239fff8cd0a13439b98

• Liker 1
Gjest juppsi
Skrevet (endret)

feil tråd.

Endret av juppsi
AnonymBruker
Skrevet

Dette har jeg sett flere nevne. Er det noen som later som de er noe de ikke er da? :klo:

Anonym poster: c232aa2e4d40f39284effdcb89caef52

• Liker 1
Gjest Twinklefart
Skrevet

anonymbruker?

?

Skrevet

Dette har jeg sett flere nevne. Er det noen som later som de er noe de ikke er da? :klo:

Anonym poster: c232aa2e4d40f39284effdcb89caef52

Det er vel troll man tenker på.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har perioder hvor jeg ikke er på KG i det hele tatt. Jeg blir for "KG'et" at jeg tror det verste om alt og alle til slutt. Spesielt i forhold til kjæresten min. Han er jo både utro og slem i hodet mitt, siden 'alle' her inne er det.

Da må jeg ta en dag eller ti av også kommer jeg tilbake :P

Anonym poster: 35b179a79b14c325271cd395b05c473e

• Liker 1
Skrevet

Tror det havner mye sært på internett fordi folk ikke tør å snakke om det ellers. Er man anonym så er det enklere å snakke om sære/forferdelige ting. Noen føler vel det er greiest å få det ut på nettet.

Men jeg tror de aller fleste har hatt noen sære opplevelser eller har merkelige meninger :P Vi går nok ikke under for det om.

AnonymBruker
Skrevet

?

Vedkommende gjettet vel at du var UanonymBruker før... Glemte vel å slenge på en U.

Skjønte du ikke det? :klo:

Anonym poster: 67443eb9b89bb683b73a95acddc11891

• Liker 1
Gjest Twinklefart
Skrevet

Vedkommende gjettet vel at du var UanonymBruker før... Glemte vel å slenge på en U.

Skjønte du ikke det? :klo:

Anonym poster: 67443eb9b89bb683b73a95acddc11891

Nope, jeg er ikke synsk.

Gjest Vampen
Skrevet

Nei, jeg mister ikke troen på menneskeheten av KG. Det er noen idioter her inne, men også noen fantastiske mennesker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...