Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva skal man skrive i søknaden når man søker på en stilling hvor man ikke har relevant erfaring?

Søker på kontorjobb men har kun hatt forskjellig butikkjobber. Sitter så fast...

Anonym poster: d738a93011b8012fcff8da1e7781aae4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Prøv og beskrive hvilke gode personlige egenskaper du har som er relevant for jobben :)

Anonym poster: ddf851cda1b4c3de2062358efc9eeb1e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har skriblet litt på en lapp men jeg finner ikke noe som gjørat de skal velge meg foran noen andre. Hvertfall ikke når det gjelder faglige kvalifikasjoner og erfaring. Men dette gjelder en på gulvet jobb, svare telefoner, sende litt brev og slikt.

Jeg finner liksom ikke de rette ordene. Jeg vil så gjerne få denne jobben da den kan snu om på situasjonen vi er i nå og det gjør det bare vanskeligere å skrive..

AnonymBruker
Skrevet

Da skriver du at du er sosial, har stor stå-på-vilje, lærer fort, tar mye ansvar, at du er til å stole på, slike ting :)

Anonym poster: c75f4733a073c6429aed2442757957b6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En slik stilling er meget aktuell for meg da dette sammenfaller godt med mine interesser for ....

Jeg har lenge vurdert og skiftet arbeidsområde og ... tiltrekker meg i denne sammenheng .

Er en service innstilt og sosial person .

''Jeg oppfatter at jeg formidler godt, noe jeg får tilbakemeldinger på fra kunder og kolleger. Det gjelder både skriftlig og muntlig, på norsk og engelsk.''

noen ting du kan bruke feks:)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips begge to :)

Jeg har kommet litt videre :) Fant fort ut at det i dette tilfelle ikke gikk å følge noen mal hvertfall :P

AnonymBruker
Skrevet

Så bra :)

Nei er somregel ikke så lett og følge disse malene, hehe :)

Skrevet

Man må jo starte et sted før man får erfaring. Hadde selv null erfaring når jeg startet å jobbe i butikk, men fikk heldigvis sjansen etter en godt skrevet søknad! Prøv å formuler deg godt og ikke vær redd for å skryte av deg selv! :)

Masse lykke til!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...