Gå til innhold

Kokebok for nesten nybegynner

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på utkikk etter en grunnleggende kokebok som har "alt", noe lignende den stripete kokeboken til Ingrid Espelid Hovig. Klarer ikke å finne den til salgs noe sted, og lurer på om det finnes noe lignende.

Anonym poster: f4cbb00eebf7bf7e499173618cc17838

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den boken til Ingrid Espelid Hovig har jeg sett på alle bokhandlere. Den finnes både i rødt og blått. Bare å spørre etter den i kassen eller se der alle kokebøkene står.

Jamie Oliver 30minutes er beregnet på folk som ikke er vandt med å lage mat. Har boken selv og syns den er fin. Nå liker jeg å bla i kokebøker for inspirasjon så jeg har en god del kokebøker da. Følger sjeldent oppskrifter til punkt og prikke. Uansett så syns jeg Jamie Oliver er flink til å forklare i sine bøker.

Her har du uansett boken du spør etter: http://www.ark.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=5121709

Skrevet

Enig i at Jamie har veldig fine kokeböker :) Anbefales vitkelig

Skrevet

Kanskje litt på siden av det du spør om, men jeg vil varmt anbefale "The flying culinary circus"-kokeboken. Ikke så veldig mange oppskrifter, men mange beskrivelser av teknikker og hvordan du kan variere retter. Den gir deg lyst til å lage mat og eksperimentere på kjøkkenet.

Her kan du lese om den: Link til Tanum

AnonymBruker
Skrevet

Familiekokeboka er fin. :)

Anonym poster: 03d30953f9a9a5559400e4e8c998a559

• Liker 2
Gjest IngvildSF
Skrevet (endret)

Jeg liker Helsekokeboka av Ulrika Davidsson :) Hybelkokeboka er genial for enslige/studenter, men har færre oppskrifter.

Endret av IngvildSF
Skrevet

boller og burritos, heter den vel. husker alle fikk den i heimkunnskap på ungdomsskolen, og det er mange som har tatt vare på den og fremdeles bruker den, for den er så god! Har den selv enda!

Den rutete kokeboken er god og :) Mange oppskrifter og mye info. Jeg har ikke denne versjonen, men skal tro den er ganske lik den jeg har; http://www.ark.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=5121709

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...