Gå til innhold

Det sykeste du har sett på youtube!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går startet jeg å se på noe uskyldig på youtube, og trykket meg videre og videre fra hver film. (Alle har nok opplevd dette)... Men så kom jeg over noe som fikk meg til å :sjokkert:

Atte, hæ!? SPISER asken til sin avdøde mann!? Dette er typisk en sånn historie jeg aldri hadde trodd på hvis noen hadde fortalt meg det.

:bond:

ER det mulig!? :hakeslepp:

Så... Er det flere som har noe skikkelig sykt fra youtube de vil dele?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Endret av Gunvald
AnonymBruker
Skrevet

For 4-5år siden så jeg en video av en som kastrerte seg selv. Snitte pungen, slippe lederne, legge testiklene i en metallskål å sy igjenn. Jeg la den til i se senere men 2-3dager etterpå var den borte....

Anonym poster: 510392dd2fee346accd887476bb1fc0e

Gjest snoopy_93
Skrevet

For to-tre år siden så jeg en film på YouTube av en gutt som skata (?) også tryna han.. Han så helt fin ut han, helt til han viste innsiden av hendene, håndflaten. Der stod knokler ut av huden.

Ble fysisk dårlig av å se den.

I samme slengen så jeg en video av en gutt som knakk armen sin selv. Han knakk den som om det var en pinne man knekker med kneet. Armen var veldig firkantet og rar. Ble også fysisk dårlig av å se den.

Gjest Lurifix
Skrevet

Eneste som er sykt der er hvordan personen som holder kamera filmer alt annet enn politi og offer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...