Gjest frustrert!! Skrevet 6. februar 2004 #1 Skrevet 6. februar 2004 han tror at å kysse og gni litt er forspill; og at ut-inn-ut-inn og litt dirty-talk er nok til at jenta får orgasme så det ljomer. han er en del eldre enn meg, og mye mer erfaren, men jeg lurer jammen på hvem som har mest peiling på sex, jeg. dette er ivertfall frustrerende, og jeg håper noen her inne kan komme med noen tips til hvordan jeg kan få ham til å skjønne at jeg trenger mer for å ha et bra sexliv me ham? har prøvd å snakke, men han bare jatter med sier ja og mhm, og gjør akkurat det samme som alltid neste gang.. :x blir litt lei meg når jeg tenker på dette, for det er veldig utilfredsstillende, og jeg vet med meg selv at jeg ikke kan leve et helt liv med en mann som er så ensformig + lat i senga. noen med samme erfaring? er vel ute etter både trøst og tips... og før noen sier det motsatte; jeg kan forsikre om at jeg er en villkatt i senga. en villkatt som ikke har jamret ordentlig på leeenge..
Joplaya Skrevet 6. februar 2004 #2 Skrevet 6. februar 2004 Om du allerede har pratet. Og du er en villkatt. Prat under selve akten. Tease littegranne. Sette krav. Si og vis hvordan du vil ha det. Ikke la han få noe god behandling før du har fått x antall krav tilfredsstilt. Alt sammen i sengen (eller hvor dere måtte ha sex). Uten å bli sint, oppgitt, frustrert eller utålmodig. Ha det gøy. vær en villkatt som du sier du er, uten å gi før du får. Må tease litt. La han jobbe for seg og det han vil ha
Joey Skrevet 7. februar 2004 #3 Skrevet 7. februar 2004 jeg kan forsikre om at jeg er en villkatt i senga. en villkatt som ikke har jamret ordentlig på leeenge.. Jeg er (virkelig!)lei for at jeg ikke kan hjelpe deg!
jente|20 Skrevet 7. februar 2004 #4 Skrevet 7. februar 2004 skaff deg en vibrator og bruk når dere knuller.. da glemmer du fort at han er så lat rrrr.. typen min er så flink.. jeg har dårlig samvittighet, for jeg er litt lat, sukk.. må skjerpe meg..
Irka Skrevet 7. februar 2004 #5 Skrevet 7. februar 2004 Når du merker at han begynner å bli ferdig med sitt "kysse og gni litt" forspill, skal du hoppe ut av sengen og si at "nå skal vi ha det litt moro her". Løp naken ut på kjøkkenet og ta det du måtte finne i kjøleskapet. Jordbærsyltetøy, fløte, leverpostei, Nugatti, what ever. Gni det over bryst og mage og si " spis meg, et meg, fortær meg" Wow! Jeg skal love deg det kommer til å bli fart i vellinga!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå