Gjest Lille-pus Skrevet 17. juni 2012 #21 Del Skrevet 17. juni 2012 (endret) Trådstarter, Jeg har endret trådtittelen noe, slik at det blir tydeligere at din fantasi handler om playrape og ikke om en reell voldtekt. Lille-pus (mod) Endret 17. juni 2012 av Lille-pus 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2012 #22 Del Skrevet 17. juni 2012 Takk Lille-pus, tittelen stakk i øynene Anonym poster: 4053cec352ff6b935b97836d82406847 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 18. juni 2012 #23 Del Skrevet 18. juni 2012 Eh, hvorfor i alle dager må hun ha blitt voldtatt for å vite at kvinnen ikke blir våt under voldtekt?! Tenner man ikke på voldtekt - blir man ikke våt. DET er vel ganske enkelt og logisk... Denne tankegangen er en del av grunnen til at det eksisterer så ekstremt mye skam i etterkant av en voldtekt. Både mannlige og kvinnelige kan oppleve fysiske reaksjoner på fysisk stimuli, selv om det er mot deres vilje. Ereksjon, fuktighet - appåtil orgasme. Når da idioter kommer og sier at de dermed tenner på det, hvor forvirret tror du ikke offeret er i ettertid? Det er så mye følelser, forvirring og helvete etter en slik hendelse, at til og med offeret begynner å rasjonalisere det bort. 'Jeg ble jo våt/hard underveis. Det var fysisk godt. Jeg fikk orgasme. Da kan det jo ikke ha vært voldtekt? Er det noe galt med meg?' osv. Så neste gang du skal uttale deg så bastant, så anbefaler jeg deg å faktisk se an temaet. Arabella, det at du - med erfaring fra krisesenter - bør også ha opplevd dette med fysiologiske reaksjoner. Uansett: Waco, du viser av og til en meget skadet side av deg selv. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2012 #24 Del Skrevet 24. juni 2012 Slå henne kraftig, holde henne fast foran munnen med pute/hånd/gjenstand så hun omtrent ikke får puste, være så voldsom at hun gråter oppriktig, fortsette svært voldsom seksuell kontakt med henne selv når hun faktisk oppriktig føler frykt og gråter, true henne og virkelig gi faen i hva enn hun gir uttrykk for emosjonelt(bortsett fra hvis kodeordet kommer) - men at dere begge tenner seksuelt på denne frykten/voldsomme dominansen - DET er en real voldtektsfantasi. Er jeg helt skadet som tenner skikkelig på dette...? Anonym poster: f83e715f265fbf487beb6bc7f1b009e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 24. juni 2012 #25 Del Skrevet 24. juni 2012 Er jeg helt skadet som tenner skikkelig på dette...? Anonym poster: f83e715f265fbf487beb6bc7f1b009e0 Nope. Det er en meget utbredt fantasi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pixie Skrevet 24. juni 2012 #26 Del Skrevet 24. juni 2012 Jeg er i så fall også skadet, når jeg tilogmed fniser av det waco skriver så fint om her :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilcch Skrevet 24. juni 2012 #27 Del Skrevet 24. juni 2012 Eh, hvorfor i alle dager må hun ha blitt voldtatt for å vite at kvinnen ikke blir våt under voldtekt?! Tenner man ikke på voldtekt - blir man ikke våt. DET er vel ganske enkelt og logisk... Har hørt at jenta blir våt som en forsvarsmekanisme etter hvert. At hun selvfølgelig er tørr i begynnelsen fordi hun ikke vil! Men at kroppen prøver å beskytte seg og derfor gjør det litt funktig. Langt fra samme måte å være våt på. Men har hørt at voldtektsmenn sier at hun ville fordi hun var våt når jenta har blitt voldtatt! Noen abdre som har hørt det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilcch Skrevet 24. juni 2012 #28 Del Skrevet 24. juni 2012 Har hørt at jenta blir våt som en forsvarsmekanisme etter hvert. At hun selvfølgelig er tørr i begynnelsen fordi hun ikke vil! Men at kroppen prøver å beskytte seg og derfor gjør det litt funktig. Langt fra samme måte å være våt på. Men har hørt at voldtektsmenn sier at hun ville fordi hun var våt når jenta har blitt voldtatt! Noen abdre som har hørt det? Så ikke innlegget til Katten før jeg skrev dette. Går jo litt på det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ellab Skrevet 25. juni 2012 #29 Del Skrevet 25. juni 2012 Her er det motsatt, jeg vil ha røff sex med samboeren og gjerne at han er dominant så jeg får litt av den "voldteksfølelsen". Men han nekter. Han vil ha kosesex og jeg vil ha røff. Heldigvis så kan vi ta litt av hvert og kosesex er jo koselig det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2012 #30 Del Skrevet 8. august 2012 Har hørt at jenta blir våt som en forsvarsmekanisme etter hvert. At hun selvfølgelig er tørr i begynnelsen fordi hun ikke vil! Men at kroppen prøver å beskytte seg og derfor gjør det litt funktig. Langt fra samme måte å være våt på. Men har hørt at voldtektsmenn sier at hun ville fordi hun var våt når jenta har blitt voldtatt! Noen abdre som har hørt det? Så ikke innlegget til Katten før jeg skrev dette. Går jo litt på det samme. Det er ikke helt det samme, for katten snakker om at kroppen reagerer med å bli kåt. Man blir ikke våt bare for at det ikke skal gjøre vondt, men fordi kroppen reagerer fysiologisk på stimuli, om man kan bli oppriktig kåt. Enkelte overgripere (altså reelle overgripere, snakker ikke om playrape) kan også finne på å tvinge offeret til å få orgasme. norah postet en fin lenke om dette med å føle nytelse under seksuelle overgrep i en annen tråd, anbefaler: http://kalimunro.com...gs-during-abuse Anonym poster: f83e715f265fbf487beb6bc7f1b009e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2016 #31 Del Skrevet 15. juli 2016 Den 17.6.2012 at 17.06, AnonymBruker skrev: Veldig vanlig fantasi. Anonym poster: e9c868d018d3867a2838ad8741b7a4af Tror ikke dette er såå vanlig blant menn, egentlig. Vil anslå at rundt 10 % menn liker dette. Gjerne en type dominante menn, som liker det. Henger ofte sammen med personlighetsstype - ergo bør man holde seg unna dem. Anonymkode: a96a2...e2a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2016 #32 Del Skrevet 15. juli 2016 Skulle ønske min mann hadde slike fantasier. Anonymkode: 7879e...bc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2016 #33 Del Skrevet 15. juli 2016 Tråden er fire år gammel. Anonymkode: 0854c...1ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2016 #34 Del Skrevet 15. juli 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tråden er fire år gammel. Anonymkode: 0854c...1ed Og dermed er ikke problemstillingen fortsatt relevant? Anonymkode: 9b6a1...b0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 15. juli 2016 #35 Del Skrevet 15. juli 2016 Det er en nyere tråd om dette dog.. Men det er mange menn som har denne fantasien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2016 #36 Del Skrevet 15. juli 2016 Den 17.6.2012 at 17.04, AnonymBruker skrev: Jeg har en fantasi som sannsynligvis er en smule kontroversiell. Jeg ønsker å voldta dama mi! Jeg har ingen ønsker om å skade henne så hun må selvsagt være med på rollespillet og man må selvsagt ha et kodeord for å avbryte. Utover det så tenner det meg om jeg skal komme hjem en gang, tvinge henne med i senga og pule henne hardt mens hun hele veien gjør litt motstand. Jeg er vanligvis en veldig lite dominerende person og fantasien går veldig på tvers av hvordan jeg oppfattes som person av andre. Flere med lignende fantasier? Anonym poster: b193671d6cb4797e5f0ec70ba2dc3172 Jeg er dame og hadde fantasier om å bli voldtatt selv av typen... Dvs ikke voldelig at han slo meg da, men at jeg liksom ikke ville, og at han tvang meg på rygg og holdt meg fast... så fikk jeg mer og mer lyst etterhvert....... Så ofte når jeg sa nei, var det mer for at han skulle "voldta" meg... Men nå må dette være greit for begge parter da. Om hun faktisk ikke vil, så kan du ikke tvinge henne heller da. Frivillig voldtekt... det er noe helt annet Anonymkode: 75edb...ff8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2016 #37 Del Skrevet 15. juli 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Tråden er fire år gammel. Anonymkode: 0854c...1ed Gratulerer med dagen til denne tråden! 4 år. Hipp hurra! Anonymkode: bb8ab...a52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2016 #38 Del Skrevet 27. juli 2016 Den 24. juni 2012 at 19.54, AnonymBruker skrev: Er jeg helt skadet som tenner skikkelig på dette...? Anonym poster: f83e715f265fbf487beb6bc7f1b009e0 Pub, trodde jeg var den eneste! Ble kåt av å lese dette, om bare noen kunne gjort dette med meg, såklart avtalt på forhånd og med trygghetsord. Anonymkode: cf959...e26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 27. juli 2016 #39 Del Skrevet 27. juli 2016 (endret) Aha - så hun blir ikke voldtatt av sinte menn på parkeringsplasser eller lignende på ordentlig altså? Hun er liksom med på denne fantasien? Endret 27. juli 2016 av fuglekvinnen__ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2016 #40 Del Skrevet 27. juli 2016 Har samme fantasi, bare at jeg er kvinne. Jeg vil bli overrasket, ut av det blå når jeg minst forventer det (såklart planlagt på forhånd at det skal skje en dag). At han river av meg klærne, holder meg hardt fast og kjører på. Vil at det skal føles mer ekte, at jeg blir redd. Med kodeord såklart. Men vet ikke om kjæresten min har samme ønske, og jeg vil ikke endre hans syn på meg. Han liker det røft fra før av, men om han har lyst til å "voldta" meg, det vet jeg ikke. Kanskje jeg ikke liker det engang, men jeg fantaserer om det. Rart, at jeg som kvinne blir tent av tanken på en så grusom ting... Anonymkode: e7adc...f47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå