Strange Doll Skrevet 2. september 2021 #19961 Del Skrevet 2. september 2021 NonJuan skrev (1 minutt siden): Hahahahaha Jordbær!! Uten tvil @Strange Doll Synes du jeg har god hukommelse? Ja, jeg er på grensen til litt redd må jeg innrømme @NonJuan HAR du veldig god hukommelse ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 2. september 2021 #19962 Del Skrevet 2. september 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): Ja, jeg er på grensen til litt redd må jeg innrømme @NonJuan HAR du veldig god hukommelse ? Nei no worries! Bare glimter til innimellom! 😆 @Strange Doll Elsker å sjokkere! Er du en som liker å sjokkere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 2. september 2021 #19963 Del Skrevet 2. september 2021 NonJuan skrev (2 minutter siden): Nei no worries! Bare glimter til innimellom! 😆 @Strange Doll Elsker å sjokkere! Er du en som liker å sjokkere? Jeg føler du har klisterhjerne 😅 Nei😂 på ingen måte😂 @NonJuan Syns du influensere er gode forbilder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 2. september 2021 #19964 Del Skrevet 2. september 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): Jeg føler du har klisterhjerne 😅 Nei😂 på ingen måte😂 @NonJuan Syns du influensere er gode forbilder? Kommer helt an på hva de snakker om... ! Har sett noen av de som bare snakker svada! TIK TOK har en hel haug av dem! @Strange Doll Er du en bruker av TIK TOK? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 2. september 2021 #19965 Del Skrevet 2. september 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Kommer helt an på hva de snakker om... ! Har sett noen av de som bare snakker svada! TIK TOK har en hel haug av dem! @Strange Doll Er du en bruker av TIK TOK? MÅ jeg svare deg på det? 😂 @NonJuan tror du jeg bruker tik tok? 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 2. september 2021 #19966 Del Skrevet 2. september 2021 Strange Doll skrev (4 minutter siden): MÅ jeg svare deg på det? 😂 @NonJuan tror du jeg bruker tik tok? 😂 JA det tror jeg! @Strange Doll Hvilke sider i en nyhetsavis hoppe du over? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 2. september 2021 #19967 Del Skrevet 2. september 2021 NonJuan skrev (1 minutt siden): JA det tror jeg! @Strange Doll Hvilke sider i en nyhetsavis hoppe du over? Ja okei da Politikk 😅 forstår ikke sånt @NonJuan har du orden i klesskapet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 2. september 2021 #19968 Del Skrevet 2. september 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): Ja okei da Politikk 😅 forstår ikke sånt @NonJuan har du orden i klesskapet? Hei det var ufint spørsmål før sengetid... NEI! Vel jeg vet hvor alt er... men orden? @Strange Doll Skal gi deg noen timer til å finne en sang som passer meg! hahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 3. september 2021 #19969 Del Skrevet 3. september 2021 NonJuan skrev (På 2.9.2021 den 0.41): Jeg er mest glad i våren, Sommeren og høsten! Det hvite greiene kan komme Juleaften og vare ut Januar.... @cas12 Hvor befinner du deg Juleaften stort sett? stort sett med foreldrene mine og sønnen. anhvert år bror,svigerinner og nieser der da ? @NonJuan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosendahl Skrevet 3. september 2021 #19970 Del Skrevet 3. september 2021 @Strange Dollja det er koselig det 😊 Hva er den ideelle nabo for deg ? @NonJuantror jeg er handen. Alltid beredt og tjenestevillig 😂 Hvem er du i the Simpsons og hvorfor? @Strange Dolllikte the tudors veldig godt. Synd den bare er på abonnementet nå. Eller er Emil en favoritt. Hvem er du i Emil? (Jeg er nok moren 😂) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 3. september 2021 #19971 Del Skrevet 3. september 2021 Rosendahl skrev (2 minutter siden): @Strange Dollja det er koselig det 😊 Hva er den ideelle nabo for deg ? @NonJuantror jeg er handen. Alltid beredt og tjenestevillig 😂 Hvem er du i the Simpsons og hvorfor? @Strange Dolllikte the tudors veldig godt. Synd den bare er på abonnementet nå. Eller er Emil en favoritt. Hvem er du i Emil? (Jeg er nok moren 😂) Jeg er nok Emil selv 😂😂😂 @Rosendahl hvem er du i vi på saltkråkan? @NonJuan Hvor finner du inspirasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosendahl Skrevet 3. september 2021 #19972 Del Skrevet 3. september 2021 Strange Doll skrev (3 timer siden): Jeg er nok Emil selv 😂😂😂 @Rosendahl hvem er du i vi på saltkråkan? @NonJuan Hvor finner du inspirasjon? Jeg er nok båtsmann. Trofast og snill 😂 Hvilken presidentkone synes du har best stil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 3. september 2021 #19973 Del Skrevet 3. september 2021 Rosendahl skrev (Akkurat nå): Jeg er nok båtsmann. Trofast og snill 😂 Hvilken presidentkone synes du har best stil? Obama sin dame @Rosendahl bryr du deg om politikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosendahl Skrevet 3. september 2021 #19974 Del Skrevet 3. september 2021 Strange Doll skrev (2 minutter siden): Obama sin dame @Rosendahl bryr du deg om politikk? Ja litt. Følger litt med. Men ikke så mye. Personlig likte jeg stilen til Melania. Er du interessert i sport? Hva er favoritten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 3. september 2021 #19975 Del Skrevet 3. september 2021 cas12 skrev (12 timer siden): stort sett med foreldrene mine og sønnen. anhvert år bror,svigerinner og nieser der da ? @NonJuan Er for det meste hjemme, men feirer noen jul sammen med mor eller søster også Rosendahl skrev (10 timer siden): @NonJuantror jeg er handen. Alltid beredt og tjenestevillig 😂 Hvem er du i the Simpsons og hvorfor? Jeg tror jeg er en typisk Homer. Gjør mye rart jeg 😂 Strange Doll skrev (9 timer siden): Jeg er nok Emil selv 😂😂😂 @Rosendahl hvem er du i vi på saltkråkan? @NonJuan Hvor finner du inspirasjon? På nett! 😆 Neida jeg finner det igjennom å gjøre ting som gjør meg glad. Så får man mer energi og kommer inspirasjonen. @cas12 Hvordan vil du beskrive deg selv? med kun 5 ord @Rosendahl Hvordan tror du en middag med Arne Scheie ville vært? Hva hadde dere pratet om? @Strange Doll Bruker du lang tid på ting? Som f eks spørsmål? 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 3. september 2021 #19976 Del Skrevet 3. september 2021 NonJuan skrev (18 timer siden): Hei det var ufint spørsmål før sengetid... NEI! Vel jeg vet hvor alt er... men orden? @Strange Doll Skal gi deg noen timer til å finne en sang som passer meg! hahahaha Gi meg noen timer til er du snill Rosendahl skrev (6 timer siden): Ja litt. Følger litt med. Men ikke så mye. Personlig likte jeg stilen til Melania. Er du interessert i sport? Hva er favoritten? Jeg liker fotball NonJuan skrev (13 minutter siden): Er for det meste hjemme, men feirer noen jul sammen med mor eller søster også Jeg tror jeg er en typisk Homer. Gjør mye rart jeg 😂 På nett! 😆 Neida jeg finner det igjennom å gjøre ting som gjør meg glad. Så får man mer energi og kommer inspirasjonen. @cas12 Hvordan vil du beskrive deg selv? med kun 5 ord @Rosendahl Hvordan tror du en middag med Arne Scheie ville vært? Hva hadde dere pratet om? @Strange Doll Bruker du lang tid på ting? Som f eks spørsmål? 🤣 Jeg føler jeg til vanlig er en ganske snartenkt person, pleier ikke bruke så lang tid @Rosendahl Hvordan takler du motgang? @NonJuan når gråt du sist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 3. september 2021 #19977 Del Skrevet 3. september 2021 Rosendahl skrev (10 timer siden): @Strange Dollja det er koselig det 😊 Hva er den ideelle nabo for deg ? @NonJuantror jeg er handen. Alltid beredt og tjenestevillig 😂 Hvem er du i the Simpsons og hvorfor? @Strange Dolllikte the tudors veldig godt. Synd den bare er på abonnementet nå. Eller er Emil en favoritt. Hvem er du i Emil? (Jeg er nok moren 😂) Jeg vil gjerne ikke ha naboer 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 3. september 2021 #19978 Del Skrevet 3. september 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): Gi meg noen timer til er du snill Jeg liker fotball Jeg føler jeg til vanlig er en ganske snartenkt person, pleier ikke bruke så lang tid @Rosendahl Hvordan takler du motgang? @NonJuan når gråt du sist? Ikke mange dagene siden! Jeg gråter egentlig ganske lett. Lettrørt... @Strange Doll Kan du gråte på andres vegne? prøve å trøste noen og så begynner du å gråte selv i stedenfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 3. september 2021 #19979 Del Skrevet 3. september 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Ikke mange dagene siden! Jeg gråter egentlig ganske lett. Lettrørt... @Strange Doll Kan du gråte på andres vegne? prøve å trøste noen og så begynner du å gråte selv i stedenfor? Ja, jeg har til og med begynt å gråte etter telefonsamtaler med kunder 🙄 jiz så flaut! @NonJuan har du hatt hund noen gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 3. september 2021 #19980 Del Skrevet 3. september 2021 Strange Doll skrev (13 minutter siden): Ja, jeg har til og med begynt å gråte etter telefonsamtaler med kunder 🙄 jiz så flaut! @NonJuan har du hatt hund noen gang? Hahahahhaah Å kjære vene! Nei det har jeg aldri gjort! 😆 Jeg selv har aldri hatt hund, men familien har det. Men har alltid ønsket meg det! @Strange Doll Har du noen gang fått Bonus i jobben din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå