NonJuan Skrevet 1. september 2021 #19901 Del Skrevet 1. september 2021 Strange Doll skrev (5 timer siden): @NonJuan Hva skal til for å sjarmere deg? Et varmt smil Og folk som er snille mot eldre mennesker! @Strange Doll Står du Slalom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 1. september 2021 #19902 Del Skrevet 1. september 2021 Strange Doll skrev (6 minutter siden): Monsen er en fining han, velger han. Hadde passet perfekt på catwalken til victorias secret.. eller ikke… nei altså, joggedresser kanskje? @NonJuan er du flink å ta et hint? Mmm... kjempeflink! EN av de tingene jeg virkelig er best på! @Strange Doll Hva tenker du om folk som er vegetarianere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 1. september 2021 #19903 Del Skrevet 1. september 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Et varmt smil Og folk som er snille mot eldre mennesker! @Strange Doll Står du Slalom? Nei er du gal. sist krasjet jeg i et tre 🙄 @NonJuan Blir du ofte Hangry? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 1. september 2021 #19904 Del Skrevet 1. september 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Mmm... kjempeflink! EN av de tingene jeg virkelig er best på! @Strange Doll Hva tenker du om folk som er vegetarianere? var du ironisk nå? 😂 Jeg tenker de er kjempeflinke! Vurderer det selv og, men jeg er så lat.. @NonJuan kunne du hatt hane i hagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 1. september 2021 #19905 Del Skrevet 1. september 2021 Strange Doll skrev (3 minutter siden): Nei er du gal. sist krasjet jeg i et tre 🙄 @NonJuan Blir du ofte Hangry? Nei ikke så ofte egentlig.... men det kan jo forekomme! 😂 Strange Doll skrev (3 minutter siden): var du ironisk nå? 😂 Jeg tenker de er kjempeflinke! Vurderer det selv og, men jeg er så lat.. @NonJuan kunne du hatt hane i hagen? NEI! Eller vent litt.. har du sett de DIGRE HØNENE OG HANENE? 😮 vent litt..... De er seriøst DIGRE!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 1. september 2021 #19906 Del Skrevet 1. september 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Nei ikke så ofte egentlig.... men det kan jo forekomme! 😂 NEI! Eller vent litt.. har du sett de DIGRE HØNENE OG HANENE? 😮 vent litt..... De er seriøst DIGRE!! 😂😂 få deg en sånn 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 1. september 2021 #19907 Del Skrevet 1. september 2021 Strange Doll skrev (5 minutter siden): 😂😂 få deg en sånn 😂 Den er diger altså!! Hadde jo vært livredd for å hente egg jeg! @Strange Doll Har du noen kallenavn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 1. september 2021 #19908 Del Skrevet 1. september 2021 NonJuan skrev (1 minutt siden): Den er diger altså!! Hadde jo vært livredd for å hente egg jeg! @Strange Doll Har du noen kallenavn? Ja. Men de får du ikke på åpent forum 😅 @NonJuan Liker du å kjøre langturer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 1. september 2021 #19909 Del Skrevet 1. september 2021 Strange Doll skrev (2 minutter siden): Ja. Men de får du ikke på åpent forum 😅 @NonJuan Liker du å kjøre langturer? hahahahahahaha! 😂 Såpass! 🙈 Kommer helt an på vær og tid.... Men har ikke noe i mot det... var mer glad i det før vel og merke. Men som yrkessjåfør har det blitt mange mil @Strange Doll Skal en mann ha mye skjegg, ikke noe eller 2dagersstubber ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 1. september 2021 #19910 Del Skrevet 1. september 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): hahahahahahaha! 😂 Såpass! 🙈 Kommer helt an på vær og tid.... Men har ikke noe i mot det... var mer glad i det før vel og merke. Men som yrkessjåfør har det blitt mange mil @Strange Doll Skal en mann ha mye skjegg, ikke noe eller 2dagersstubber ? 2 dagers🥰 det er så fint og kiler så godt. @NonJuan når ble du sist fornærmet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 1. september 2021 #19911 Del Skrevet 1. september 2021 Strange Doll skrev (3 minutter siden): 2 dagers🥰 det er så fint og kiler så godt. @NonJuan når ble du sist fornærmet? Ikke mange dagene siden... jeg var visst litt aktiv på cruisercontrollen! 🙈 @Strange Doll Har du noen gang brukt en VHS spiller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 1. september 2021 #19912 Del Skrevet 1. september 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Ikke mange dagene siden... jeg var visst litt aktiv på cruisercontrollen! 🙈 @Strange Doll Har du noen gang brukt en VHS spiller? tviler jeg ikke et sekund på😅 Ja?😂 hvor gammel tror du jeg er? 😅 @NonJuan har du noen gang hatt en faksmaskin ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 1. september 2021 #19913 Del Skrevet 1. september 2021 Strange Doll skrev (3 minutter siden): tviler jeg ikke et sekund på😅 Ja?😂 hvor gammel tror du jeg er? 😅 @NonJuan har du noen gang hatt en faksmaskin ? Hei! Hvor gammel tror du jeg er? Makan! Selvfølgelig har jeg det! Det var jo in da jeg var i 40 åra! Ops typo der... 20 åra! 🤣 @Strange Doll Har du peiling på data? Som.... om du fikk utdelt deler til en gjør det selv pc.... hadde du klart å sette den sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 1. september 2021 #19914 Del Skrevet 1. september 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Hei! Hvor gammel tror du jeg er? Makan! Selvfølgelig har jeg det! Det var jo in da jeg var i 40 åra! Ops typo der... 20 åra! 🤣 @Strange Doll Har du peiling på data? Som.... om du fikk utdelt deler til en gjør det selv pc.... hadde du klart å sette den sammen? du.. jeg ringer it når jeg skal sette en kabel i skjermen på jobb 😂 men jeg hadde klart det, fordi jeg ringer it som gjør det for meg 😅😂 @NonJuan Pruter du når du skal kjøpe noe dyrt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 1. september 2021 #19915 Del Skrevet 1. september 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): du.. jeg ringer it når jeg skal sette en kabel i skjermen på jobb 😂 men jeg hadde klart det, fordi jeg ringer it som gjør det for meg 😅😂 @NonJuan Pruter du når du skal kjøpe noe dyrt? Nei det er kjeldent.. men er det feil på det.. så selvfølgelig!! @Strange Doll Bruker du briller? Eller har du Linser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 1. september 2021 #19916 Del Skrevet 1. september 2021 NonJuan skrev (2 minutter siden): Nei det er kjeldent.. men er det feil på det.. så selvfølgelig!! @Strange Doll Bruker du briller? Eller har du Linser? Ingen av delene @NonJuan Har du raske briller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosendahl Skrevet 2. september 2021 #19917 Del Skrevet 2. september 2021 (endret) @Strange Dollsjokoladekake. Mine nærmeste. Sang for meg. Blåsing av lys. Gave. Beskriv den perfekte påsketuren? Endret 2. september 2021 av Rosendahl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosendahl Skrevet 2. september 2021 #19918 Del Skrevet 2. september 2021 @NonJuanat jeg var veldig tekkelig og ordentlig og kledde meg pent. Og huslig. Den perfekte husmor. 🥳 Du blir reinkarnert og må velge mellom fisk eller fugl. Hva velger du og hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 2. september 2021 #19919 Del Skrevet 2. september 2021 Strange Doll skrev (11 timer siden): Ingen av delene @NonJuan Har du raske briller? Raske briller? Hva i all verden er det? Sykkelbriller? Isåfall definitivt nei! 😆 Rosendahl skrev (1 time siden): @NonJuanat jeg var veldig tekkelig og ordentlig og kledde meg pent. Og huslig. Den perfekte husmor. 🥳 Du blir reinkarnert og må velge mellom fisk eller fugl. Hva velger du og hvorfor? Ville blitt En ørn jeg, ser så behagelig ut! En av mine favoritter! @Strange Doll Tror du mange ville ha blitt brent på bålet i dag... Om Witch hunting var satt på kartet igjen? @RosendahlHvordan synes du de mannlige brukerne av KG har oppført seg mot deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 2. september 2021 #19920 Del Skrevet 2. september 2021 @Lykke Li Har du en favoritt dag i uken? @Jessica! Har du sluknet helt? @Nursie Visste du at for å lage en god kaffe må man bruke ferske bønner! 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå