NonJuan Skrevet 1. september 2021 #19901 Skrevet 1. september 2021 Strange Doll skrev (5 timer siden): @NonJuan Hva skal til for å sjarmere deg? Et varmt smil Og folk som er snille mot eldre mennesker! @Strange Doll Står du Slalom?
NonJuan Skrevet 1. september 2021 #19902 Skrevet 1. september 2021 Strange Doll skrev (6 minutter siden): Monsen er en fining han, velger han. Hadde passet perfekt på catwalken til victorias secret.. eller ikke… nei altså, joggedresser kanskje? @NonJuan er du flink å ta et hint? Mmm... kjempeflink! EN av de tingene jeg virkelig er best på! @Strange Doll Hva tenker du om folk som er vegetarianere?
Strange Doll Skrevet 1. september 2021 #19903 Skrevet 1. september 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Et varmt smil Og folk som er snille mot eldre mennesker! @Strange Doll Står du Slalom? Nei er du gal. sist krasjet jeg i et tre 🙄 @NonJuan Blir du ofte Hangry?
Strange Doll Skrevet 1. september 2021 #19904 Skrevet 1. september 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Mmm... kjempeflink! EN av de tingene jeg virkelig er best på! @Strange Doll Hva tenker du om folk som er vegetarianere? var du ironisk nå? 😂 Jeg tenker de er kjempeflinke! Vurderer det selv og, men jeg er så lat.. @NonJuan kunne du hatt hane i hagen?
NonJuan Skrevet 1. september 2021 #19905 Skrevet 1. september 2021 Strange Doll skrev (3 minutter siden): Nei er du gal. sist krasjet jeg i et tre 🙄 @NonJuan Blir du ofte Hangry? Nei ikke så ofte egentlig.... men det kan jo forekomme! 😂 Strange Doll skrev (3 minutter siden): var du ironisk nå? 😂 Jeg tenker de er kjempeflinke! Vurderer det selv og, men jeg er så lat.. @NonJuan kunne du hatt hane i hagen? NEI! Eller vent litt.. har du sett de DIGRE HØNENE OG HANENE? 😮 vent litt..... De er seriøst DIGRE!!
Strange Doll Skrevet 1. september 2021 #19906 Skrevet 1. september 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Nei ikke så ofte egentlig.... men det kan jo forekomme! 😂 NEI! Eller vent litt.. har du sett de DIGRE HØNENE OG HANENE? 😮 vent litt..... De er seriøst DIGRE!! 😂😂 få deg en sånn 😂
NonJuan Skrevet 1. september 2021 #19907 Skrevet 1. september 2021 Strange Doll skrev (5 minutter siden): 😂😂 få deg en sånn 😂 Den er diger altså!! Hadde jo vært livredd for å hente egg jeg! @Strange Doll Har du noen kallenavn?
Strange Doll Skrevet 1. september 2021 #19908 Skrevet 1. september 2021 NonJuan skrev (1 minutt siden): Den er diger altså!! Hadde jo vært livredd for å hente egg jeg! @Strange Doll Har du noen kallenavn? Ja. Men de får du ikke på åpent forum 😅 @NonJuan Liker du å kjøre langturer?
NonJuan Skrevet 1. september 2021 #19909 Skrevet 1. september 2021 Strange Doll skrev (2 minutter siden): Ja. Men de får du ikke på åpent forum 😅 @NonJuan Liker du å kjøre langturer? hahahahahahaha! 😂 Såpass! 🙈 Kommer helt an på vær og tid.... Men har ikke noe i mot det... var mer glad i det før vel og merke. Men som yrkessjåfør har det blitt mange mil @Strange Doll Skal en mann ha mye skjegg, ikke noe eller 2dagersstubber ?
Strange Doll Skrevet 1. september 2021 #19910 Skrevet 1. september 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): hahahahahahaha! 😂 Såpass! 🙈 Kommer helt an på vær og tid.... Men har ikke noe i mot det... var mer glad i det før vel og merke. Men som yrkessjåfør har det blitt mange mil @Strange Doll Skal en mann ha mye skjegg, ikke noe eller 2dagersstubber ? 2 dagers🥰 det er så fint og kiler så godt. @NonJuan når ble du sist fornærmet?
NonJuan Skrevet 1. september 2021 #19911 Skrevet 1. september 2021 Strange Doll skrev (3 minutter siden): 2 dagers🥰 det er så fint og kiler så godt. @NonJuan når ble du sist fornærmet? Ikke mange dagene siden... jeg var visst litt aktiv på cruisercontrollen! 🙈 @Strange Doll Har du noen gang brukt en VHS spiller?
Strange Doll Skrevet 1. september 2021 #19912 Skrevet 1. september 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Ikke mange dagene siden... jeg var visst litt aktiv på cruisercontrollen! 🙈 @Strange Doll Har du noen gang brukt en VHS spiller? tviler jeg ikke et sekund på😅 Ja?😂 hvor gammel tror du jeg er? 😅 @NonJuan har du noen gang hatt en faksmaskin ?
NonJuan Skrevet 1. september 2021 #19913 Skrevet 1. september 2021 Strange Doll skrev (3 minutter siden): tviler jeg ikke et sekund på😅 Ja?😂 hvor gammel tror du jeg er? 😅 @NonJuan har du noen gang hatt en faksmaskin ? Hei! Hvor gammel tror du jeg er? Makan! Selvfølgelig har jeg det! Det var jo in da jeg var i 40 åra! Ops typo der... 20 åra! 🤣 @Strange Doll Har du peiling på data? Som.... om du fikk utdelt deler til en gjør det selv pc.... hadde du klart å sette den sammen?
Strange Doll Skrevet 1. september 2021 #19914 Skrevet 1. september 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Hei! Hvor gammel tror du jeg er? Makan! Selvfølgelig har jeg det! Det var jo in da jeg var i 40 åra! Ops typo der... 20 åra! 🤣 @Strange Doll Har du peiling på data? Som.... om du fikk utdelt deler til en gjør det selv pc.... hadde du klart å sette den sammen? du.. jeg ringer it når jeg skal sette en kabel i skjermen på jobb 😂 men jeg hadde klart det, fordi jeg ringer it som gjør det for meg 😅😂 @NonJuan Pruter du når du skal kjøpe noe dyrt?
NonJuan Skrevet 1. september 2021 #19915 Skrevet 1. september 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): du.. jeg ringer it når jeg skal sette en kabel i skjermen på jobb 😂 men jeg hadde klart det, fordi jeg ringer it som gjør det for meg 😅😂 @NonJuan Pruter du når du skal kjøpe noe dyrt? Nei det er kjeldent.. men er det feil på det.. så selvfølgelig!! @Strange Doll Bruker du briller? Eller har du Linser?
Strange Doll Skrevet 1. september 2021 #19916 Skrevet 1. september 2021 NonJuan skrev (2 minutter siden): Nei det er kjeldent.. men er det feil på det.. så selvfølgelig!! @Strange Doll Bruker du briller? Eller har du Linser? Ingen av delene @NonJuan Har du raske briller?
Gjest Rosendahl Skrevet 2. september 2021 #19917 Skrevet 2. september 2021 (endret) @Strange Dollsjokoladekake. Mine nærmeste. Sang for meg. Blåsing av lys. Gave. Beskriv den perfekte påsketuren? Endret 2. september 2021 av Rosendahl
Gjest Rosendahl Skrevet 2. september 2021 #19918 Skrevet 2. september 2021 @NonJuanat jeg var veldig tekkelig og ordentlig og kledde meg pent. Og huslig. Den perfekte husmor. 🥳 Du blir reinkarnert og må velge mellom fisk eller fugl. Hva velger du og hvorfor?
NonJuan Skrevet 2. september 2021 #19919 Skrevet 2. september 2021 Strange Doll skrev (11 timer siden): Ingen av delene @NonJuan Har du raske briller? Raske briller? Hva i all verden er det? Sykkelbriller? Isåfall definitivt nei! 😆 Rosendahl skrev (1 time siden): @NonJuanat jeg var veldig tekkelig og ordentlig og kledde meg pent. Og huslig. Den perfekte husmor. 🥳 Du blir reinkarnert og må velge mellom fisk eller fugl. Hva velger du og hvorfor? Ville blitt En ørn jeg, ser så behagelig ut! En av mine favoritter! @Strange Doll Tror du mange ville ha blitt brent på bålet i dag... Om Witch hunting var satt på kartet igjen? @RosendahlHvordan synes du de mannlige brukerne av KG har oppført seg mot deg?
NonJuan Skrevet 2. september 2021 #19920 Skrevet 2. september 2021 @Lykke Li Har du en favoritt dag i uken? @Jessica! Har du sluknet helt? @Nursie Visste du at for å lage en god kaffe må man bruke ferske bønner! 🤣
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå