Strange Doll Skrevet 1. september 2021 #19881 Del Skrevet 1. september 2021 Athena79 skrev (1 minutt siden): Ferieturene til mine besteforeldre som bodde på gård. @Strange Doll hvilken bokserie er den beste du har lest? Monika Yndestad sin serie om Alice Bratt @Athena79 lydbok eller vanlig bok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 1. september 2021 #19882 Del Skrevet 1. september 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Jeg spiser ingen av delene! Men om jeg måtte velge.... Ribbe! @Strange Doll På fylla med Kristen Gislefoss eller en helg på en øde øy med Sjarter Svein? spiser du ikke pinnekjøtt? 😳 Tar en helg med Svein jeg. Vi kan nok bli gode venner 😂 @NonJuan deltar du på ex on the beach eller paradise hotel om du må velge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 1. september 2021 #19883 Del Skrevet 1. september 2021 Strange Doll skrev (1 minutt siden): Monika Yndestad sin serie om Alice Bratt @Athena79 lydbok eller vanlig bok? Veldig spennende og bra serie 👍 Vanlig bok. @Strange Doll om du fikk en dag helt for deg selv og du kunne gjøre akkurat hva du ville, hvordan hadde du tilbrakt dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 1. september 2021 #19884 Del Skrevet 1. september 2021 Athena79 skrev (1 minutt siden): Veldig spennende og bra serie 👍 Vanlig bok. @Strange Doll om du fikk en dag helt for deg selv og du kunne gjøre akkurat hva du ville, hvordan hadde du tilbrakt dagen? Da hadde jeg gått på spa så til frisøren før jeg hadde fikset neglene. elsker egenpleie. @Athena79 liker du å gå på spa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. september 2021 #19885 Del Skrevet 1. september 2021 Strange Doll skrev (16 minutter siden): @Rosendahl Beskriv en perfekt bursdag? @NonJuan Hva skal til for å sjarmere deg? @Jessica! Hva er det fineste komplimentet du har fått? @Daryl Dixon Hvor ville du helst reist på bryllupsreise? @Jaybird Når tar tålmodigheten slutt? @Sola de Hvor i verden ville du helst bosatt deg? @Athena79 Beste barndomsminne? Hmmmm Er ikke noe spesielt sted, sånn især. @Strange DollHvis du skulle bodd et annet sted enn hvor du bor, hvor ville det vært? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 1. september 2021 #19886 Del Skrevet 1. september 2021 Sola de skrev (1 minutt siden): Hmmmm Er ikke noe spesielt sted, sånn især. @Strange DollHvis du skulle bodd et annet sted enn hvor du bor, hvor ville det vært? Fredrikstad eller kristiansand @Sola de hva er det beste med bostedet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 1. september 2021 #19887 Del Skrevet 1. september 2021 Strange Doll skrev (6 minutter siden): Da hadde jeg gått på spa så til frisøren før jeg hadde fikset neglene. elsker egenpleie. @Athena79 liker du å gå på spa? Har faktisk aldri prøvd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 1. september 2021 #19888 Del Skrevet 1. september 2021 Strange Doll skrev (1 time siden): @Daryl Dixon Hvor ville du helst reist på bryllupsreise? Muligens reist litt rundt, Asia eller øyhopping et sted. Hvilket eventyr eller sagn er din favoritt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 1. september 2021 #19889 Del Skrevet 1. september 2021 Strange Doll skrev (9 timer siden): Hmmm jeg er mer på listepop enn rock så det må jeg tenke på 😅 Løping Jeg er en rask jævel😂 @NonJuan En sang du mener beskriver meg? @cas12 Hva må du bare ha i kulen? @Rosendahl Er du mørkredd? @Strange Doll : nå er jeg sikker dum, er så trøtt ,så forstår ikke helt spørsmålet 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 1. september 2021 #19890 Del Skrevet 1. september 2021 cas12 skrev (1 minutt siden): @Strange Doll : nå er jeg sikker dum, er så trøtt ,så forstår ikke helt spørsmålet 🙈 hahaha skulle være i julen😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 1. september 2021 #19891 Del Skrevet 1. september 2021 NonJuan skrev (8 timer siden): Oi det var et vanskelig spørsmål! kanskje denne? 🤣 men elsker sangen! ❤️ Jeg vil si Drama/Action/Thriller. Ser gjerne en kjærlighetsfilm også. Hahahaha! Hmmmm Tror jeg ville valgt noe som var ekstremt vanskelig å få tak i 😂 @Rosendahl Hva var du veldig dyktig i da du var mindre.. som du ikke lenger nå klarer? @Strange Doll Hvilke tanker går igjennom hodet da du ser du er blitt tagget her inne? @cas12 Ser du frem til høsten og vinteren? Jeg hater Vinter ( men elsker Desember ,så høres dumt ut, hater kulden 😕 ) Jeg elsker Høsten, elsker fargene, så dette var lett : Høst Hva med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 1. september 2021 #19892 Del Skrevet 1. september 2021 Strange Doll skrev (4 timer siden): spiser du ikke pinnekjøtt? 😳 Tar en helg med Svein jeg. Vi kan nok bli gode venner 😂 @NonJuan deltar du på ex on the beach eller paradise hotel om du må velge? Hahaha Jeg sitter nå og ler høyt for meg sjøl!! @cas12 Hva må du bare ha i kulen? hahahahahahahahahahahahahahaha! Åja Spørsmålet ditt... hmmm vent litt Jo må bli Paradise Hotel.... Litt usikker på hvilken x som ville dukket opp! @Strange Doll Hvilken strl har du i sko? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 1. september 2021 #19893 Del Skrevet 1. september 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Hahaha Jeg sitter nå og ler høyt for meg sjøl!! @cas12 Hva må du bare ha i kulen? hahahahahahahahahahahahahahaha! Åja Spørsmålet ditt... hmmm vent litt Jo må bli Paradise Hotel.... Litt usikker på hvilken x som ville dukket opp! @Strange Doll Hvilken strl har du i sko? SLUTT Å MOBB🙄😂😂😂 Og du har uansett oversett et av mine spørsmål! 😂 Jeg bruker størrelse 39. @NonJuan hva er det morsomste du vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 1. september 2021 #19894 Del Skrevet 1. september 2021 cas12 skrev (2 timer siden): Jeg hater Vinter ( men elsker Desember ,så høres dumt ut, hater kulden 😕 ) Jeg elsker Høsten, elsker fargene, så dette var lett : Høst Hva med deg? Jeg er mest glad i våren, Sommeren og høsten! Det hvite greiene kan komme Juleaften og vare ut Januar.... @cas12 Hvor befinner du deg Juleaften stort sett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 1. september 2021 #19895 Del Skrevet 1. september 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): SLUTT Å MOBB🙄😂😂😂 Og du har uansett oversett et av mine spørsmål! 😂 Jeg bruker størrelse 39. @NonJuan hva er det morsomste du vet? Har jeg? Akkurat nå.. er det ditt spørsmål!! Klarer ikke slutte å le! Seriøst! Hmmm Må leite litt da... Om Ribba? NIX eter ikke dyr på 4 ben! @Strange Doll Du er det sant dette med Gresskar?.... Så akkurat i speilet.. og dæven, jeg synes jeg så antydninger til kul 😮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 1. september 2021 #19896 Del Skrevet 1. september 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Har jeg? Akkurat nå.. er det ditt spørsmål!! Klarer ikke slutte å le! Seriøst! Hmmm Må leite litt da... Om Ribba? NIX eter ikke dyr på 4 ben! @Strange Doll Du er det sant dette med Gresskar?.... Så akkurat i speilet.. og dæven, jeg synes jeg så antydninger til kul 😮 KAN DU GI DEG? 😅😂😂 det er ikke fint å le av folk som er litt for rask på tastaturet 😂 Nei ikke ribba😂 Ja. visste du ikke det?? i morgen kommer du til å se gravid ut. vil du låne t-skjortene mine? @NonJuan Finner du glede i ting lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 1. september 2021 #19897 Del Skrevet 1. september 2021 Strange Doll skrev (2 minutter siden): KAN DU GI DEG? 😅😂😂 det er ikke fint å le av folk som er litt for rask på tastaturet 😂 Nei ikke ribba😂 Ja. visste du ikke det?? i morgen kommer du til å se gravid ut. vil du låne t-skjortene mine? @NonJuan Finner du glede i ting lenge? DEFINITIVT!! Noen kuler kommer man seg virkelig ikke over @Strange Doll Hvilken fotballtrener har vært best for Brann Fotballklubb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 1. september 2021 #19898 Del Skrevet 1. september 2021 NonJuan skrev (3 minutter siden): DEFINITIVT!! Noen kuler kommer man seg virkelig ikke over @Strange Doll Hvilken fotballtrener har vært best for Brann Fotballklubb? Hallo seriøst 😂😂😂 er de ikke like udugelig hele gjengen da? 😅 @NonJuan har du god hukommelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 1. september 2021 #19899 Del Skrevet 1. september 2021 Strange Doll skrev (2 minutter siden): Hallo seriøst 😂😂😂 er de ikke like udugelig hele gjengen da? 😅 @NonJuan har du god hukommelse? Åhhh noen ting glemmer man altså aldri! 🤣 @Strange Doll Har ikke peiling.. Var ikke Kåre bra for Brann da? Mons Ivar Mjelde kanskje også... Men hei jeg følger ikke så godt med Jeg må finne dette spørsmålet ditt jeg... Så her er ett til deg så lenge! Hva slags tøy hadde du passet best til som Modell? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 1. september 2021 #19900 Del Skrevet 1. september 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Åhhh noen ting glemmer man altså aldri! 🤣 @Strange Doll Har ikke peiling.. Var ikke Kåre bra for Brann da? Mons Ivar Mjelde kanskje også... Men hei jeg følger ikke så godt med Jeg må finne dette spørsmålet ditt jeg... Så her er ett til deg så lenge! Hva slags tøy hadde du passet best til som Modell? Monsen er en fining han, velger han. Hadde passet perfekt på catwalken til victorias secret.. eller ikke… nei altså, joggedresser kanskje? @NonJuan er du flink å ta et hint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå