Strange Doll Skrevet 1. september 2021 #19861 Del Skrevet 1. september 2021 (endret) NonJuan skrev (58 minutter siden): Elsker blå og grønne jeg. Jeg ønsket meg brune da jeg var yngre selv.. hahaha @Strange Doll Tror du om man faller ofte... at man til slutt slutter å kjenne at det gjør vondt? Ja. Eller, jeg tror man kjenner det, men man er så nummen at man ikke reagerer @NonJuan har du falt offentlig noen gang? Endret 1. september 2021 av Strange Doll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosendahl Skrevet 1. september 2021 #19862 Del Skrevet 1. september 2021 @Strange Dollnei pleier ikke det. Kanskje til jul 🙈og det er vel da jeg vasket vindu sist Hvor ofte gjør du rent på badet? @NonJuan drikker ikke kafge 😂men er nok litt morgengretten. Er du a eller b menneske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 1. september 2021 #19863 Del Skrevet 1. september 2021 Rosendahl skrev (4 minutter siden): @Strange Dollnei pleier ikke det. Kanskje til jul 🙈og det er vel da jeg vasket vindu sist Hvor ofte gjør du rent på badet? @NonJuan drikker ikke kafge 😂men er nok litt morgengretten. Er du a eller b menneske? Ofte 😂 vasker over vasken hver dag😅 gulvet og dusjveggene noen ganger i uken og doen hver dag 😅 @Rosendahl hvilket rom liker du best å rydde? @NonJuan hva liker du best og minst med kg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosendahl Skrevet 1. september 2021 #19864 Del Skrevet 1. september 2021 @Strange Dollstua. Hvilket rom er det verste du vet å gjøre rent på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 1. september 2021 #19865 Del Skrevet 1. september 2021 Rosendahl skrev (2 minutter siden): @Strange Dollstua. Hvilket rom er det verste du vet å gjøre rent på? Kjøkkenet. Syns det er så kjedelig. og jeg hater å vaske klær. @Rosendahl Hvilke små ting finner du glede i i hverdagen? @NonJuan hva gjør deg glad i hverdagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosendahl Skrevet 1. september 2021 #19866 Del Skrevet 1. september 2021 @Strange Dollå ta bilder av fine ting Hvem er du av Astrid Lindgren sine karakterer og hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 1. september 2021 #19867 Del Skrevet 1. september 2021 Rosendahl skrev (Akkurat nå): @Strange Dollå ta bilder av fine ting Hvem er du av Astrid Lindgren sine karakterer og hvorfor? pippi føler jeg har litt samme attitude 😂 du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosendahl Skrevet 1. september 2021 #19868 Del Skrevet 1. september 2021 Strange Doll skrev (2 minutter siden): pippi føler jeg har litt samme attitude 😂 du da? Er mer på Annika. Litt mer fornuftig og forsiktig Tror du på engler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 1. september 2021 #19869 Del Skrevet 1. september 2021 Rosendahl skrev (1 minutt siden): Er mer på Annika. Litt mer fornuftig og forsiktig Tror du på engler? Jeg vet ikke. Jeg føler jeg har englevakt av og til, så gjør vel igrunn det Tror du på gjenferd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 1. september 2021 #19870 Del Skrevet 1. september 2021 Strange Doll skrev (5 timer siden): Ja. Eller, jeg tror man kjenner det, men man er så nummen at man ikke reagerer @NonJuan har du falt offentlig noen gang? Faller rett som det er jeg! 🤣 Ganske dyktig der faktisk. 🙈 Men sånn falling du tenker på... Har nok bare skjedd med litt mye ekstra alkohol innenbords... *Skål* Rosendahl skrev (51 minutter siden): @NonJuan drikker ikke kafge 😂men er nok litt morgengretten. Er du a eller b menneske? Litt slik midt i mellom tror jeg! Liker Å være oppe om natten og liker også være oppe tidlig.. Men kan godt legge meg tidligere og stå opp sent også. Tror jeg har blitt litt døgnvill Strange Doll skrev (47 minutter siden): Ofte 😂 vasker over vasken hver dag😅 gulvet og dusjveggene noen ganger i uken og doen hver dag 😅 @Rosendahl hvilket rom liker du best å rydde? @NonJuan hva liker du best og minst med kg? Hvilke Kilogram? Dine eller mine? 🤣 Vel, jeg har en følelse at det er mange "kvinner" her inne som blir sjikanert av menn! Det liker jeg ikke! Og jeg har et par to 9 ting og si om AB... men som sagt... Jeg snakker ikke så mye om det noe mer... I learned my lesson! @Strange Doll (1)Har du kranglet med noen her inne enda? (2) Er det noe du ikke kunne finne på å gjøre i det offentlige? @Rosendahl Hvis du plutselig ble transportert tilbake til 1960 tallet akkurat nå... Hva tror du folk ville sagt om deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 1. september 2021 #19871 Del Skrevet 1. september 2021 NonJuan skrev (1 minutt siden): Faller rett som det er jeg! 🤣 Ganske dyktig der faktisk. 🙈 Men sånn falling du tenker på... Har nok bare skjedd med litt mye ekstra alkohol innenbords... *Skål* Litt slik midt i mellom tror jeg! Liker Å være oppe om natten og liker også være oppe tidlig.. Men kan godt legge meg tidligere og stå opp sent også. Tror jeg har blitt litt døgnvill Hvilke Kilogram? Dine eller mine? 🤣 Vel, jeg har en følelse at det er mange "kvinner" her inne som blir sjikanert av menn! Det liker jeg ikke! Og jeg har et par to 9 ting og si om AB... men som sagt... Jeg snakker ikke så mye om det noe mer... I learned my lesson! @Strange Doll (1)Har du kranglet med noen her inne enda? (2) Er det noe du ikke kunne finne på å gjøre i det offentlige? @Rosendahl Hvis du plutselig ble transportert tilbake til 1960 tallet akkurat nå... Hva tror du folk ville sagt om deg? Ja det har jeg. Jeg har kranglet med opp til flere stykker faktisk, både face to face, i tråder og på pm. Jeg synger ikke offentlig. 😅 @NonJuan du glemte hva som er best med kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 1. september 2021 #19872 Del Skrevet 1. september 2021 @Rosendahl Beskriv en perfekt bursdag? @NonJuan Hva skal til for å sjarmere deg? @Jessica! Hva er det fineste komplimentet du har fått? @Daryl Dixon Hvor ville du helst reist på bryllupsreise? @Jaybird Når tar tålmodigheten slutt? @Sola de Hvor i verden ville du helst bosatt deg? @Athena79 Beste barndomsminne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 1. september 2021 #19873 Del Skrevet 1. september 2021 Strange Doll skrev (4 minutter siden): Ja det har jeg. Jeg har kranglet med opp til flere stykker faktisk, både face to face, i tråder og på pm. Jeg synger ikke offentlig. 😅 @NonJuan du glemte hva som er best med kg Åjaaa! Var mest opptatt av de kiloene jeg... Men det beste er jo selvfølgelig at man kan være til en viss grad anonym og alle de hyggelige brukerne her @Strange Doll Gjett hva det blir til mat i dag? 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 1. september 2021 #19874 Del Skrevet 1. september 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Åjaaa! Var mest opptatt av de kiloene jeg... Men det beste er jo selvfølgelig at man kan være til en viss grad anonym og alle de hyggelige brukerne her @Strange Doll Gjett hva det blir til mat i dag? 🤣 Hahaha skal slutte å nevne kiloene 😂 Pizza? 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 1. september 2021 #19875 Del Skrevet 1. september 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): Hahaha skal slutte å nevne kiloene 😂 Pizza? 😅 Ja.... nom nom nom!! @Strange Doll Hvilken rett ville du imponert med om du var på date med en kjekkas?🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 1. september 2021 #19876 Del Skrevet 1. september 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Ja.... nom nom nom!! @Strange Doll Hvilken rett ville du imponert med om du var på date med en kjekkas?🤣 Take away 😂 jeg kan ikke lage noe annet enn desserter og kaker 😂 @NonJuan du må velge. Leve uten musikk i et år eller leve uten internett et år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 1. september 2021 #19877 Del Skrevet 1. september 2021 Strange Doll skrev (2 minutter siden): Take away 😂 jeg kan ikke lage noe annet enn desserter og kaker 😂 @NonJuan du må velge. Leve uten musikk i et år eller leve uten internett et år Uten internett! Er helt greit...! Musikk er passion! @Strange Doll Hvor mange kakesorter baker du til jul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 1. september 2021 #19878 Del Skrevet 1. september 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Uten internett! Er helt greit...! Musikk er passion! @Strange Doll Hvor mange kakesorter baker du til jul? Mellom 5 og 7. Spørs hvor travelt jeg har det. @NonJuan pinnekjøtt eller ribbe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 1. september 2021 #19879 Del Skrevet 1. september 2021 Strange Doll skrev (6 minutter siden): @Rosendahl Beskriv en perfekt bursdag? @NonJuan Hva skal til for å sjarmere deg? @Jessica! Hva er det fineste komplimentet du har fått? @Daryl Dixon Hvor ville du helst reist på bryllupsreise? @Jaybird Når tar tålmodigheten slutt? @Sola de Hvor i verden ville du helst bosatt deg? @Athena79 Beste barndomsminne? Ferieturene til mine besteforeldre som bodde på gård. @Strange Doll hvilken bokserie er den beste du har lest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 1. september 2021 #19880 Del Skrevet 1. september 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): Mellom 5 og 7. Spørs hvor travelt jeg har det. @NonJuan pinnekjøtt eller ribbe? Jeg spiser ingen av delene! Men om jeg måtte velge.... Ribbe! @Strange Doll På fylla med Kristen Gislefoss eller en helg på en øde øy med Sjarter Svein? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå