Gå til innhold

Spør en bruker 2.0


Gjest Fasting Drue

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Rosendahl skrev (Akkurat nå):

@NonJuannei nei og atter nei 😂

Hva ville du spist om du fikk 10000 for det? Levende mark eller rå fiskeøyne? 

Mark kan da ikke være så ille? :spise:

@Rosendahl Du sitter i bilen utenfor et parkeringshus og plutselig stiger det en kar i uniform frem og klistrer en lapp på vinduet ditt. En sånn lang gul en...  Du lukker opp vinduet og sier "unskyld... jeg sitter i bilen... " Han svarer ja men du står over to felt. Du ser ned og du har parkert over stripen som skiller parkeringsfeltene,  hvordan ville din reaksjon så være?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NonJuan skrev (26 minutter siden):

😂🤣  Hahahahahahaha! Meg ser du ikke i noe synkronsvømming... det kan jeg love deg!  Om det var Parodiprogram.. kunne jeg nok stilt opp!  Så jeg hadde valgt Sprangridning! HOPPLA!! PRRRRR  MAP MAP    Yihaaaaaa!!  Howdy mam.. tipper hatten!

@Rosendahl Ok se for deg dette. Du er ute å løper en kald ettermiddag og så møter du på en mor og en sønn som kommer mot deg. Gutten har gråten i hånden og mor helt fortvilet... Du oppfatter at gutten har mistet en lekebil. Men løper videre.  Så ca 500 meter lenger fremme ser du bilen på bakken... hva gjør du?  

Du vet du....  jeg er helt rå på å skifte dekk!  Er det noe jeg kan så er det akkurat det der! :tommelopp:

@Strange Doll Okai... skal vi se... får lage en til deg også.    Ok du står på kjøkkenet, du har barnefri og du har tenkt til å virkelig slappe av. Selv gubben er på reise med noen kompiser.. så du er helt alene. Og dette er så lenge siden du har kjent at du har vært og handlet deg litt snop, vin og noe deilig til middag!   Det er lørdag og du vet det kommer en knallfin film til og med på tv i kveld.  Alt går som smurt og du spretter vinflaska heller deg et glass vin og begynner på middagen til deg selv. 

SÅ ringer det på døra! *rrrrrrrrrrrrrrrrring*    Du har jo ikke akkurat pyntet deg, da du bare skal slappe av og hygge deg.  Men her står du da... med vispen ned i sausen og dørklokka som ringer. Du titter ut og ser at det er et familiemedlem, som du ikke har snakket med på årevis. Du ser 2 unger proppa full av sukker som spinner rundt utenfor vinduet..  Du vet stopper du nå.. er sausen ødelagt, du går i en sliten lilla tights og bare en sportsbh...  Du kan også høre... "Vi vil ikke være her, pappa" Heller ikke har du tatt deg tid til å gre deg i dag. Men har alt i en strikk.  Hva gjør du? 

heheheheh jeg setter sausen på pause å gjemmer meg til de går 😂😂😂😂😂😂 

@NonJuan Hvordan er du når du ringer til kundeservice? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (15 minutter siden):

heheheheh jeg setter sausen på pause å gjemmer meg til de går 😂😂😂😂😂😂 

@NonJuan Hvordan er du når du ringer til kundeservice? 

Svært hyggelig til jeg ikke får viljen min!  😂

@Strange Doll Du skulle skulle synge duett med Dolly Parton....  hva ville du gjort i forkant? Og hvilken sang ble det?

@cas12 Hvordan har din dag utartet seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NonJuan skrev (Akkurat nå):

Svært hyggelig til jeg ikke får viljen min!  😂

@Strange Doll Du skulle skulle synge duett med Dolly Parton....  hva ville du gjort i forkant? Og hvilken sang ble det?

@cas12 Hvordan har din dag utartet seg?

du er en sånn ja 😂 

Haha jeg kan bare en sang hun synger, den 9 to 5😅 nei måtte vel funnet frem push upen da? 

@NonJuan har du noen gang kjeftet på en annen sjåfør i trafikken? 

@Rosendahl er du flink med blomster?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (Akkurat nå):

du er en sånn ja 😂 

Haha jeg kan bare en sang hun synger, den 9 to 5😅 nei måtte vel funnet frem push upen da? 

@NonJuan har du noen gang kjeftet på en annen sjåfør i trafikken? 

@Rosendahl er du flink med blomster?

Hahahaaha! 🤣  @ Kommentar 

Altså.... selvfølgelig... var til og med en kar som ble så sinna at han fulgte etter meg ett par mil! 😂 

@Strange Doll Hvor finner man skoene dine da man kommer på besøk til deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NonJuan skrev (Akkurat nå):

Hahahaaha! 🤣  @ Kommentar 

Altså.... selvfølgelig... var til og med en kar som ble så sinna at han fulgte etter meg ett par mil! 😂 

@Strange Doll Hvor finner man skoene dine da man kommer på besøk til deg?

De er overalt 😅 sko har jeg gitt opp, gangen er alltid bomba. 

@NonJuan hvor er det ryddigst hos deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (Akkurat nå):

De er overalt 😅 sko har jeg gitt opp, gangen er alltid bomba. 

@NonJuan hvor er det ryddigst hos deg? 

Stua vil jeg si....  og toalettet/badet!   En skar ha det røddi da han skiter! 😆

@Strange Doll Har du en DVD samling? Evt hvilke filmer har du der.. og vil komme til å beholde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NonJuan skrev (Akkurat nå):

Stua vil jeg si....  og toalettet/badet!   En skar ha det røddi da han skiter! 😆

@Strange Doll Har du en DVD samling? Evt hvilke filmer har du der.. og vil komme til å beholde?

Ja, sex og singelliv, friends, en haug med krim og one tree hill😂 

@NonJuan har du cd-er? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (Akkurat nå):

Ja, sex og singelliv, friends, en haug med krim og one tree hill😂 

@NonJuan har du cd-er? 

Ja.... altfor mange... men jeg kastet alle cd-coverene og beholdt cd'ene og innlegget...  Tok MYE mindre plass

@Strange Doll Er du flink til å kaste fiskesprett? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NonJuan skrev (10 minutter siden):

Svært hyggelig til jeg ikke får viljen min!  😂

@Strange Doll Du skulle skulle synge duett med Dolly Parton....  hva ville du gjort i forkant? Og hvilken sang ble det?

@cas12 Hvordan har din dag utartet seg?

vert en travel dag på jobb og en rolig dag hjemme, kort oppsummert :)

hva med deres @NO haters please og @NonJuan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NonJuan skrev (2 minutter siden):

Ja.... altfor mange... men jeg kastet alle cd-coverene og beholdt cd'ene og innlegget...  Tok MYE mindre plass

@Strange Doll Er du flink til å kaste fiskesprett? 

Ja faktisk, det er et skjult talent 

@NonJuan merkeligste du liker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cas12 skrev (1 minutt siden):

vert en travel dag på jobb og en rolig dag hjemme, kort oppsummert :)

hva med deres @NO haters please og @NonJuan?

Så hyggelig å se deg i denne tråden ;)   

Min dag har bestått av EU godkjennelse av bil og rett og slett klesvask og annet. Nå middag om litt

@cas12 Hvordan ser en hyggelig helg ut for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NonJuan skrev (1 minutt siden):

Så hyggelig å se deg i denne tråden ;)   

Min dag har bestått av EU godkjennelse av bil og rett og slett klesvask og annet. Nå middag om litt

@cas12 Hvordan ser en hyggelig helg ut for deg?

Må prøve meg frem :) har ikke vert så lenge her.

Jeg liker og være aktiv så mulig i helger, jeg og barnet er ofte ute og går turer og slik, og går ofte på kino og spiser ute, sommeren er vi mye ved sjøen. Når jeg har alene helger er jeg ofte med venner. Hva med deg @NonJuan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (5 timer siden):

Ja faktisk, det er et skjult talent 

@NonJuan merkeligste du liker?

Oida! hmmm Sennep på Pizzaen?  🤣  (Ikke alle bitene, men 1 eller 2)

@Strange Doll Hvilken rockesang ville du spilt for meg i bilen om du kunne valgt?

cas12 skrev (5 timer siden):

Må prøve meg frem :) har ikke vert så lenge her.

Jeg liker og være aktiv så mulig i helger, jeg og barnet er ofte ute og går turer og slik, og går ofte på kino og spiser ute, sommeren er vi mye ved sjøen. Når jeg har alene helger er jeg ofte med venner. Hva med deg @NonJuan?

En perfekt helg måtte være å dele den med den du elsker, gjøre det du elsker og bare leve i nuet! 

@cas12 Hvilken sjanger innen film ser du helst på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rosendahl
NonJuan skrev (9 timer siden):

Mark kan da ikke være så ille? :spise:

@Rosendahl Du sitter i bilen utenfor et parkeringshus og plutselig stiger det en kar i uniform frem og klistrer en lapp på vinduet ditt. En sånn lang gul en...  Du lukker opp vinduet og sier "unskyld... jeg sitter i bilen... " Han svarer ja men du står over to felt. Du ser ned og du har parkert over stripen som skiller parkeringsfeltene,  hvordan ville din reaksjon så være?  

Ville nok akseptert boten. Litt surt men... 

Litt makabert spørsmål men: du sitter på dødcella. Hva velger du som siste måltid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

NonJuan skrev (9 timer siden):

Oida! hmmm Sennep på Pizzaen?  🤣  (Ikke alle bitene, men 1 eller 2)

@Strange Doll Hvilken rockesang ville du spilt for meg i bilen om du kunne valgt?

En perfekt helg måtte være å dele den med den du elsker, gjøre det du elsker og bare leve i nuet! 

@cas12 Hvilken sjanger innen film ser du helst på?

Det kommer faktisk veldig an på humøret, men liker godt Thriller, Skrekk og eventyr/fantasy og gjerne filmer som er basert på sann historie. Kan av og til se en film med kjærlighet også,men ikke orker sjelden en film som kun handler om kjærlighet. Hva med deg? @NonJuan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NonJuan skrev (11 timer siden):

Oida! hmmm Sennep på Pizzaen?  🤣  (Ikke alle bitene, men 1 eller 2)

@Strange Doll Hvilken rockesang ville du spilt for meg i bilen om du kunne valgt?

En perfekt helg måtte være å dele den med den du elsker, gjøre det du elsker og bare leve i nuet! 

@cas12 Hvilken sjanger innen film ser du helst på?

Hmmm jeg er mer på listepop enn rock så det må jeg tenke på 😅

Rosendahl skrev (7 timer siden):

@Strange Dollhar for lite aksept for at de ser litt sjabre ut eller har småfluer så de ryker fort ut 🙈

Du skal delta i sommer ol. Hvilken gren? 

Løping :) Jeg er en rask jævel😂 

@NonJuan En sang du mener beskriver meg? 

@cas12 Hva må du bare ha i kulen? 

@Rosendahl Er du mørkredd? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...